S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
- jacekgti
- Posty: 486
- Rejestracja: 5 sie 2013, o 23:29
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Aktualnie: 230KM
- Imię: Jacek
S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Dokładnie tak jak w temacie, mam zamiar zmienić zaciski, tarcze, klocki na te z wersji mocniejszej. Najbardziej zależy mi na tyle, który jest wentylowany. Co sądzicie i czy da się to zrobić p&p?
Po rozmowie z panem z allegro, który to handluje takimi zestawami dowiedziałem się że jest to bezproblemowy zabieg. Pytanie Czy brać zestaw wraz z tarczami i klockami, czy kupić coś na własną rękę.
Zmianę planuję dlatego iż mimo 10kkm mam 3 komplet z tyłu i wyraznie nie daje on rady.
Wdzięczny za wszelkie sugestie - ja
Po rozmowie z panem z allegro, który to handluje takimi zestawami dowiedziałem się że jest to bezproblemowy zabieg. Pytanie Czy brać zestaw wraz z tarczami i klockami, czy kupić coś na własną rękę.
Zmianę planuję dlatego iż mimo 10kkm mam 3 komplet z tyłu i wyraznie nie daje on rady.
Wdzięczny za wszelkie sugestie - ja
- wbi
- Posty: 634
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 07:33
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Legnica
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
3 komplety na 10 tys km ???
Jak Ty to robisz mistrzu ?
Jak Ty to robisz mistrzu ?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Ja mam taki zabieg za sobą. Od razu Ci mówię:
1. Tarcze i klocki kup nowe bo on ma jakieś poupalane, ale wyczyszczone.
2. Bez wymiany przodu na coś większego nie ma to sensu. Tył nadal będzie Ci się niszczył.
3. Coś większego mam na myśli np. czterotłoczek z 355mm. 340mm z 280 KM to strata pieniędzy.
1. Tarcze i klocki kup nowe bo on ma jakieś poupalane, ale wyczyszczone.
2. Bez wymiany przodu na coś większego nie ma to sensu. Tył nadal będzie Ci się niszczył.
3. Coś większego mam na myśli np. czterotłoczek z 355mm. 340mm z 280 KM to strata pieniędzy.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Dokładnie jak pisze Marcin, szkoda kasy na 340mm z seryjnym zaciskiem z wersji 280PS, od razu pakować czterotłoka na 340mm tarczy spokojnie starcza do tego 310 na tył i możesz bezstresowo hamować.
- jacekgti
- Posty: 486
- Rejestracja: 5 sie 2013, o 23:29
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Aktualnie: 230KM
- Imię: Jacek
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Czy zestaw na przód da się z jakiegoś vaga zamontować? Czy felga 18 wystarczy pod względem ilości miejsca?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
18 wytarczy, ale nie podpasuje nic. Możesz iść w stoptech na przykład, albo BagCorp coś wyrzeźbi.. Sam czekam na swoje.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Mi compoty zaaplikowały czterotłoka na felę 18, po dotarciu hamuje to już na tyle przyzwoicie że mogę gnieść dość ostro i nie przejmować się zbytnio drogą hamowania, wciskasz hamulec i samochód hamuje a nie zwalnia, w szoku jestem że w sumie niewielka zmiana wydawało by się dała taki efekt. Same zaciski, sportowe klocki i przewody hamulcowe w stalowym oplocie są na tyle wystarczające do szybkiej autostradowej jazdy że więcej nie trzeba w dupowozie jakim jest superb.
- jacekgti
- Posty: 486
- Rejestracja: 5 sie 2013, o 23:29
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Aktualnie: 230KM
- Imię: Jacek
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Jaki może być orientacyjny koszt takiego większego przodu mocniejszego niż ten w 280KM?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Ilość tłoczków mnożysz przez minimum 1000 pln
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- jacekgti
- Posty: 486
- Rejestracja: 5 sie 2013, o 23:29
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Aktualnie: 230KM
- Imię: Jacek
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Widzę że zrobią się wtedy konkretne pieniądze. Czy są jakieś sprawdzone tarcze i klocki na tyl i przód po zestaw z 2.0tsi?
Zostane chyba przy zaciskach fabrycznych tak by nie rzucało się to bardzo w oczy na przeglądach. Czytałem że ate ceramic są niby okey i ze jakieś dba. Ale ja do tej pory nie testowałem nic mocniejszego.
Zostane chyba przy zaciskach fabrycznych tak by nie rzucało się to bardzo w oczy na przeglądach. Czytałem że ate ceramic są niby okey i ze jakieś dba. Ale ja do tej pory nie testowałem nic mocniejszego.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Jak jeździsz w miarę nieagresywnie, to ate i ebc yellow dają radę.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Za czterotłoka z tarczami, klockami, robotą, stalowymi przewodami, płynem i montażem tego musisz liczyć około 5k Warto nad tym pomysleć jak się będą kończyć hamulce z przodu i trzeba będzie i tak kupić nowe tarcze i klocki
- jacekgti
- Posty: 486
- Rejestracja: 5 sie 2013, o 23:29
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Aktualnie: 230KM
- Imię: Jacek
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Nie można nazwać stylu mojej jazdy sportową. Jednak sporo kilometrów robię na autostradach. W poprzednim s2fl wystarczyła mi seria. Tutaj jednak czuć że auto jest cięższe.
Jeszcze takie pytanie. Do swapu potrzebuję kompletne zaciski, klocki, tarcze i coś jeszcze?
Jeszcze takie pytanie. Do swapu potrzebuję kompletne zaciski, klocki, tarcze i coś jeszcze?