piramida pisze:500+ to czas wysokie 7, 450 to czas wysokie 9, 400 to czasy około 11, 350 to czas około 12.5 jakoś tak to leciało. Stage 2 jest optymalnym serupem na co dzień, 400PS i 500Nm do dupowozu spokojnie wystarcza natomiast przejście na peruna i 450PS to koszt około 5k turbo i strojenie. Najdrożej wychodzi przejście z 450 na 500+ bo około 17k plus około 4k reszte wydechu
To nawet jedzie jak na takiego klocka.
Stage 2 jest wg mnie kosztowo rozsadny. Coprawda w cuprze ale dp ic tip i mod dolotu z wkladka wyplulo 410km i 510nm.
100-200 niskie 9 wysokie 8.
Teraz przynajmniej wiem ze szansa na baty mala z rolki na miescie
Cupra jest najszybszym z hothatchy na rynku, superb waży około 1550kg więc tragedii nie ma, przy 500+ jest 3.2 do setki więc mozna się ze wszystkimi już brać na mieście. Cupra przy 400PS robi lepsze czasy niż superb przy 450PS
piramida pisze:Cupra jest najszybszym z hothatchy na rynku, superb waży około 1550kg więc tragedii nie ma, przy 500+ jest 3.2 do setki więc mozna się ze wszystkimi już brać na mieście. Cupra przy 400PS robi lepsze czasy niż superb przy 450PS
Ja czas do 100 mierze w kompletach zuzytych opon
4sek w okolicach tych 450km robi mega robote.
Rs7 700km ma okolice 3 do 100 wiec superb jest szybki.
Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to koszt - od 1200 EUR w górę...
Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017 Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -