Koszt Stage 2

Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: baarttbaartt »

Czy ktoś może z forum przez przypadek może:

https://www.olx.pl/oferta/zestaw-stage ... Fwno.html


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2990
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

To stage 2+ a nie 3 to raz. A dwa, szału nie ma z ceną jak za używkę.
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Koszt Stage 2

Post autor: baarttbaartt »

No właśnie tak myślałem.
Ja aktualnie szukam IC i TIPa do zakupu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: baarttbaartt »

Czy ktos zna IC szwedzkiej firmy DO88? Jakieś opinie w porównaniu do Forge, Airtec czy Wagner?

https://sklep.dogbox.pl/index.php/produ ... arne-rury/
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Tom-Tdi »

Dogbox badziewia raczej nie sprzedaje.
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: baarttbaartt »

Odebrałem dziś i założyłem TIP CTS w Dogbox.
Na razie nie jestem w stanie stwierdzić czy czuć różnicę.
Dołożyłem też wczoraj tłumik środkowy od golfa r zamiast oryginalnego skody.
Jest cicho tak jak było wcześniej.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2990
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

GPF robi swoje. Tylko catback moim zdaniem załatwi robotę.
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: baarttbaartt »

Zgadza się. Z ciekawości podjadę na hamownie się zmierzyć. Plan jest jeszcze za jakiś miesiąc, dwa wrzucić IC.
Robię wszystko tak żeby w razie czego wrócić do serii:)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2990
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

W razie czego? Catback bez problemu możesz potem podmienić z powrotem na seryjny wydech, a IC zostawić, bo i tak nikt nie zauważy, albo tak samo podmienić później na seryjny i sprzedać. Więcej pierdzielenia jest z podmianą IC (rozebranie przodu) niż wymianą wydechu - wydech jak jest gotowy to fachowiec rach ciach bach podmieni.
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: baarttbaartt »

W razie oddawania auta bo jest w najmie firmowym ;)

Catback tez chodzi mi po głowie...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2990
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

Jak chip nie wchodzi w grę z racji najmu to catback i IC bez problemu da się zrobić - czyli taki wypasiony stage na JB4 na max jego możliwości.
Czy pojedzie lepiej/dużo lepiej na catbacku i IC, tego nie wiem, bo ja od razu w to wszedłem z racji gwarancji i wyciśnięcia ile się da na maxa z tego, ale mam i miałem na uwadze olanie jej i gładkie przejście na program, ale po wsadzeniu jeszcze DP i atakowaniu albo na Perunie albo Garetcie 500+, bo inaczej gra dla mnie nie warta świeczki na chwile obecną.
Tylko zanim to zrobię to jednak heble do wymiany, bo nie ma już żartów i miękkiej gry niestety, no i zawias chodzi po głowie, mimo, że jestem zadowolony z samych sprężyn eibacha - pewnie umocni mnie przejażdżka z kolegami, którzy już tego dokonali i pieją z zachwytu ;-)
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: baarttbaartt »

Wiesz co tak na szybko spisałem co powinienem lub chciałbym zrobić oprócz tego co mam:


Plan:

1. Filtr powietrza KN 33-3005 234 pln
2. Turbo muffler delete CTS 419 pln
3. Intercooler forge 2758 pln lub Wagner 3645 pln, airtec 3059 pln, do88 3000 pln, montaż 400 pln
4. Dystanse Eibach 8mm x4 360 pln
5. Tlumik końcowy mar tec 3500 pln
6. Downpipe 1050 pln
7. Tarcze tył ebc 426 pln przód 1000 pln
8. Klocki tył ebc 418 pln przód 875 pln

I ewentualnie wywalić jb4 i:
9. Program silnik 1500 pln
10. Program dsg 1500 pln


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2990
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

1. Tu się zastanów - ja obrałem inną drogę i częstszą wymianę fabrycznego co 20 max 30 tys, km (mann około 60zł kosztuje) - można samemu wymieniać po odkręceniu kilku śrubek (przegroda śniegowa również usunięta). ASO obecnie zaleca wymianę co 60 albo nawet i 90tys., ja zrobiłem to przy 30tys. i był urąbany. Ich wymiana chyba jest zalecana jak by człowiek w Alpach mieszkał.
2. Tego nie mam, ale kto wie czy nie zrobię.
3. Tu mam Forge. Do88 nie znam i nie wiem czy nie trzeba ciąć. Wagner ma trochę cięcia i za różnicę w cenie masz montaż plus jeszcze zostaje na coś innego. Jeżdżą auta na Forge z mocami 500+ więc jak dla nas nie widzę potrzeby dopłacać.
4. 15mm śmiało wejdzie - tak jak Ci mówiliśmy wcześniej. Jak robić dystans to robić na maxa moim zdaniem, bo będzie niedosyt.
5. Mam, polecam.
6. Tu już koniecznością będzie program, nawet zalecane. JB4 może tego nie ogarnąć.
7-8. Pamiętaj, dalej zostaje zacisk jednotłoczkowy na przodzie, do tej mocy moim zdaniem dalej będzie niedosyt. Minimum moim zdaniem to wejść w 4tłoczek z odpowiednimi tarczami i klockami.
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Koszt Stage 2

Post autor: baarttbaartt »

Filtr powietrza już dwa razy wymieniałem a mam 24kkm wiec waham się z tym KN. Wiem jak wymieniać, u żony w Tiguanie 2.0 tsi 190KM tez usunąłem już przegrodę.
Patryk z compsportu twierdzi ze KN nie warto kasy ładować. Byleby co 10-20kkm filtr wymieniać .

IC Do88 wchodzi plug and play, Dogbox w piątek mi potwierdził. Szwedzki produkt. Na forge czeka się min 4 tyg ze względu na wirusa.

Reszta zgadzam się w 100%.
Hamulce jakbym chciał bigbrakes to trzeba załadować min 10k pln a mi już tylko dwa lata najmu zostało i szkoda ładować tyle kasy w nieswoje auto;)
Oczywiście można odsprzedać ale nie wiadomo za ile itp

Dzięki za rady


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2020, o 18:11 przez baarttbaartt, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Tom-Tdi »

Mozecie zawsze założyć ori filtr, ale ciut niższy (z słabszych wersji silnikowych), ma dobry przepływ i kosztuje kilkadziesiąt zeta, a wymieniacie na tyle czesto, że spokojnie sobie poradzi z syfem.
ODPOWIEDZ