Strona 12 z 16

Re: Koszt Stage 2

: 19 paź 2019, o 08:52
autor: MB1981
Ja dodatkowo do stg 2 wstawiłem tłumiki z Golfa VIIR - fajny pomruk za dodatkowe kilka stówek do stage2

Re: Koszt Stage 2

: 11 sty 2020, o 12:22
autor: jimw
Odgrzeję trochę temat - Panowie a kojarzycie jakiegoś kompetentnego tunera w okolicach Trójmiasta, który dałby radę ogarnąć stage1 (z wydechem) albo nawet stage 2 w kompleksowy sposób?
Alternatywnie montaż gratów pod stage2 (jeśli miałbym podaną dokładną listę) mógłbym zorganizować u zaprzyjaźnionego mechanika więc tuner byłby tylko do strojenia.

Pzdr,

Re: Koszt Stage 2

: 11 sty 2020, o 15:40
autor: jedrek1980
Robert z Tune-up

Re: Koszt Stage 2

: 11 sty 2020, o 18:10
autor: jimw
jedrek1980 pisze: 11 sty 2020, o 15:40 Robert z Tune-up
Coś u nich robiłeś?

Tune-up znam ale niestety miałem do nich przy okazji Octavii RS kilka podejść i delikatnie mówiąc nie byłem zachwycony. Niby nic nie spartolili ale z terminowością oraz umawianiem się była raczej porażka. Także jeśli ktoś ma jakieś inne sugestie, to chętnie wysłucham.

Re: Koszt Stage 2

: 13 sty 2020, o 09:19
autor: sane
jimw pisze: 11 sty 2020, o 12:22 Odgrzeję trochę temat - Panowie a kojarzycie jakiegoś kompetentnego tunera w okolicach Trójmiasta, który dałby radę ogarnąć stage1 (z wydechem) albo nawet stage 2 w kompleksowy sposób?
Alternatywnie montaż gratów pod stage2 (jeśli miałbym podaną dokładną listę) mógłbym zorganizować u zaprzyjaźnionego mechanika więc tuner byłby tylko do strojenia.

Pzdr,
MW Motorline, Hutnicza 47, Gdynia

Mechanicznie wszsystko ogarnie na tip top. Jeżeli chodzi o soft, to MW Motorline jest "dealerem" Digitun, czyli absolutny top polskiej sceny tuningu VAG.

Re: Koszt Stage 2

: 13 sty 2020, o 12:11
autor: jimw
sane pisze: 13 sty 2020, o 09:19
jimw pisze: 11 sty 2020, o 12:22 Odgrzeję trochę temat - Panowie a kojarzycie jakiegoś kompetentnego tunera w okolicach Trójmiasta, który dałby radę ogarnąć stage1 (z wydechem) albo nawet stage 2 w kompleksowy sposób?
Alternatywnie montaż gratów pod stage2 (jeśli miałbym podaną dokładną listę) mógłbym zorganizować u zaprzyjaźnionego mechanika więc tuner byłby tylko do strojenia.

Pzdr,
MW Motorline, Hutnicza 47, Gdynia

Mechanicznie wszsystko ogarnie na tip top. Jeżeli chodzi o soft, to MW Motorline jest "dealerem" Digitun, czyli absolutny top polskiej sceny tuningu VAG.
I to jest konkret namiar - dzięki.

Re: Koszt Stage 2

: 2 lut 2020, o 11:55
autor: jimw
Btw - strojenie 280 (nie ważne czy stage 1 czy stage 2) robi się na benzynie 95 czy 98?

Re: Koszt Stage 2

: 2 lut 2020, o 12:29
autor: orlik
Najlepiej na 98, zresztą jest to i tak zalecane paliwo do tego silnika przez producenta patrz na oznaczeniu po otwarciu klapki wlewu paliwa.

Re: Koszt Stage 2

: 2 lut 2020, o 18:48
autor: jimw
orlik pisze: 2 lut 2020, o 12:29 Najlepiej na 98, zresztą jest to i tak zalecane paliwo do tego silnika przez producenta patrz na oznaczeniu po otwarciu klapki wlewu paliwa.
Wiem, że jest to zalecane paliwo do tego silnika i takie właśnie tankuję. Jednak przeglądając facebooki różnych tunerów wielokrotnie spotkałem się z wykresami TSI 280KM, po stage 1 czy stage2 z dopiskiem: auto strojone na paliwie 95. I zastanawiam się z czego to wynika...

Re: Koszt Stage 2

: 2 lut 2020, o 21:29
autor: piramida
bo trzeba być debilem aby jechac na strojenie z tak gównianym paliwem jakim jest 95RON

Re: Koszt Stage 2

: 2 lut 2020, o 21:49
autor: Camillinhio
A jak wygląda kaloryczność paliwa w innych częściach świata i tuning tam? Tylko w Polsce wiedzą jak? ;)

Wysłane z internetu


Re: Koszt Stage 2

: 2 lut 2020, o 22:16
autor: Enriquez
liczba oktanowa i kaloryczność paliwa to dwie różne rzeczy, drogi kolego

Re: Koszt Stage 2

: 3 lut 2020, o 00:44
autor: orlik
piramida pisze: 2 lut 2020, o 21:29 bo trzeba być debilem aby jechac na strojenie z tak gównianym paliwem jakim jest 95RON
Drastycznie to zabrzmiało, ale zgadzam się z Tobą.
Przy serii nie odczuwałem różnicy między 95-98-100, teraz już czuje różnicę nawet między 98-100 i w jeździe i spalaniu.

Re: Koszt Stage 2

: 3 lut 2020, o 05:57
autor: Camillinhio
Enriquez pisze:liczba oktanowa i kaloryczność paliwa to dwie różne rzeczy, drogi kolego
Skrót myślowy ;) Mogłem się wypowiedzieć bardziej precyzyjnie.

Wysłane z internetu


Re: Koszt Stage 2

: 3 lut 2020, o 09:42
autor: JacekRS
orlik pisze: 3 lut 2020, o 00:44
piramida pisze: 2 lut 2020, o 21:29 bo trzeba być debilem aby jechac na strojenie z tak gównianym paliwem jakim jest 95RON
Drastycznie to zabrzmiało, ale zgadzam się z Tobą.
Przy serii nie odczuwałem różnicy między 95-98-100, teraz już czuje różnicę nawet między 98-100 i w jeździe i spalaniu.
Jaką odczuwasz różnicę w spalaniu przy RON100 i RON98, bo ja żadnej. Wpierdala tak samo na obu.

Z kolei od siebie dodam, że swojego stroiłem na RON100 i na takim jeżdżę i jak ze 2-3 razy wlałem 95`kę (tak na mazowszu i nie tylko, na pipidówach są stacje nawet markowe, które mają tylko 95`kę), to np nie odczułem różnicy w pracy silnika, gdzie coś kiedyś czytałem, że może wystepować spalanie stukowe.