Strona 16 z 16

Re: Koszt Stage 2

: 9 cze 2020, o 14:30
autor: mikooo
piramida pisze: 8 cze 2020, o 19:53 ten tłumik blisko turbo, podobnie jak seryjny kat, do stage2 ok ale powyżej stage 2 może być za blisko jak to jest w przypadku kata
Plany to stage 2 właśnie, kusi mnie ten dp z tłumikiem ale obawiam sie trochę jeździć bez żadnego kata...
W golfie gti miałem 200cpsi i juz bylo trochę czuć paliwo

Re: Koszt Stage 2

: 10 cze 2020, o 20:18
autor: piramida
jeździłem chwile bez kata i nie czuć było specjalnie przynajmniej na postoju, myślałem, że będzie gorzej, nie wiem jak ktoś leciał za mną, teraz mam kata sportowego i też odrobiną czuć, nie przesadzajmy, nie wali tak jak jadąc za dieslem :P

Re: Koszt Stage 2

: 11 cze 2020, o 00:09
autor: orlik
ja ostatnio siedziałem w fabii 3cylindrowej na postoju, to jebało bardziej paliwem niż u nas bez kata :D

Re: Koszt Stage 2

: 17 wrz 2020, o 20:12
autor: jimw
Ma ktoś w okolicach Trójmiasta wydech od MG (głównie chodzi mi o DP+kat+środkowy lub chociaż sam środkowy ) albo środkowy z Golfa R przeszczepiony. Chętnie bym zobaczył/usłyszał jak to brzmi.

Pzdr,

Re: Koszt Stage 2

: 27 wrz 2020, o 11:10
autor: baarttbaartt
Panowie taki temat, który mnie nurtuje i próbuje go rozkminić:
Skoda ma gwarancje 2 lata. Mam auto w najmie w volkswagen leasing na 3 lata. Teraz planuje zrobić powiedzmy program silnik/skrzynia jak tylko auto skończy 2 lata. Czy oddając auto po 3 latach leasing będzie sprawdzał czy coś było modzone? Skoro auto i tak będzie po gwarancji wiec chyba ich to wali. Na gwarancji na pewno nic nie wolno grzebać ale nie wiem jak to jest po. Oczywiście w umówię najmu jasno jest napisane ze wszelkie modyfikacje w aucie są zakazane.
Rozważam tez wydłużenie najmu na 4 lata bo nic ciekawego w tych pieniądzach nie ma nowego na rynku wiec jak mam jeszcze jeździć tym autem to chce aby było takie jak chce.

Dzięki za pomoc


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Koszt Stage 2

: 27 wrz 2020, o 13:30
autor: Art e on
Przedluzysz najem i z automatu dostaniesz przedluzenie gwarancji z obowiazkiem przelgladow w aso-standardowa "polityka" VW. Modyfikowane elementy z automatu sa pozbawiane gwarancji.

Re: Koszt Stage 2

: 3 paź 2020, o 18:15
autor: piramida
Kto ci zabroni grzebać w aucie na gwarancji czy w leasingu? Nikt przecież tego nie sprawdza, masz płacić tylko faktury w terminie i to byłoby na tyle.

Re: Koszt Stage 2

: 4 paź 2020, o 22:00
autor: czarekawf
Hej. Jaki zakład do tunningu auta polecacie w okolicach Gdańska. Samochód służy mi do codziennej jazdy 75 % w trasie. 190 km 4x4 superb 3 z 2016... Myślę, że 4 k mógłbym wydać ale chciałbym aby fura mi się nie rozpadła ;)

Ok nie było tematu. Dogrzebałem się:

Mw Motorline...

a może jednak coś bliżej Gdańska?

Re: Koszt Stage 2

: 6 paź 2020, o 11:25
autor: jimw
czarekawf pisze: 4 paź 2020, o 22:00 Hej. Jaki zakład do tunningu auta polecacie w okolicach Gdańska. Samochód służy mi do codziennej jazdy 75 % w trasie. 190 km 4x4 superb 3 z 2016... Myślę, że 4 k mógłbym wydać ale chciałbym aby fura mi się nie rozpadła ;)

Ok nie było tematu. Dogrzebałem się:

Mw Motorline...

a może jednak coś bliżej Gdańska?
W sumie zależy co chcesz robić. Czy sam soft czy również mechanikę.
Zasadniczo mogę też polecić z Gdańska softcar: https://pl-pl.facebook.com/chiptuningpomorskie/.

Re: Koszt Stage 2

: 9 paź 2020, o 20:48
autor: czarekawf
Bardzo dziękuję za pomoc