Re: Koszt Stage 2
: 13 wrz 2018, o 21:11
to po co ci olimpiada w tedeiku 3,0 z dużym stadem kucyków? skoro ma 1,4 już ok
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Przy takich mocach każda sekunda to już sukces, na papierze wygląda tak sobie ale lecąc 200km/k to 0.1sek to około 5m różnicy czyli długość samochodu, jeżeli urywamy 1 sekundę w przedziale 100-200 to wóz będzie szybszy o około kilkadziesiąt metrów a to już spory dystans, widoczne to jest dopiero jak dwa samochody lecą koło siebie.JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Jak mu jakiej nakleiki nie nakeisz, że 500+ to Janusze na dzielnicy nie uwierzą, będą uważać że to zwykła Skoda co to premium jest przez małe 'pe'piramida pisze:Przy takich mocach każda sekunda to już sukces, na papierze wygląda tak sobie ale lecąc 200km/k to 0.1sek to około 5m różnicy czyli długość samochodu, jeżeli urywamy 1 sekundę w przedziale 100-200 to wóz będzie szybszy o około kilkadziesiąt metrów a to już spory dystans, widoczne to jest dopiero jak dwa samochody lecą koło siebie.JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Po za tym taki garrett inaczej buduje boost niż hybrydowe turbo które znacznie się grzeje a czasy na hybrydzie nie są tak powtarzalne jak na garrecie. Więc oprócz lepszych czasów, samochód na garrecie jest bardziej narwany, stawiając dwa wozy o tej samej mocy, hybryda będzie zazwyczaj wolniejsza. Po za tym lans na dzielnicy mając 500 koni w skodzie, bezcenny, za resztę zapłacisz kartą masercard
Te czasy Artura przy 452 KM to są besty kręcone na jakichś lekkich 17" z oponami slick i wyjętym wnętrzem z tego co pamiętam...JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Wielkie dziekisane pisze:Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to
koszt - od 1200 EUR w górę...
Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
Znalazłem koszt 1339eusane pisze:Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to koszt - od 1200 EUR w górę...
Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
takie mi dali. Nie miałem wyboruyaro_1 pisze:to po co ci olimpiada w tedeiku 3,0 z dużym stadem kucyków? skoro ma 1,4 już ok
To samo zdanie, chyba że faktycznie night driver pelna gębaJacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
johnson pisze:Sciaga sie limiter. Przesuwa odcinke i musi byc wiecej niz 260. Chyba ze skrzynia jest krotka.
U mnie przed programem cupra robila 270 licznikowe. Okolice 250 wg gps. Teraz mysle ze bedzie licznikowe 300 patrzac na to ze mam 100 koni wiecej miedzy 6500 a 7200.