Strona 4 z 16
Re: Koszt Stage 2
: 17 wrz 2018, o 18:42
autor: piramida
W Łodzi masz composport, soft skrzynia plus silnik to okolice 3500, sam soft silnika chyba około 2500 ale nie jestem pewien, pisz do nich z tym że w twoim silniku to trzeba udrożnić środkowy tłumik bo strasznie turbo dusi i wtedy po sofcie masz około 360-370PS
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 13:00
autor: jimw
A compoty ogarniają udrożnienie tłumika, czy to gdzie indziej, na przykład w MG?
Bo jednak do MG z Łodzi jest mały kawałek...
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 13:04
autor: Tom-Tdi
Jak się z nimi dogadasz to ogarną Ci też środkowy tłumik (wstawiają inny).
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 13:07
autor: anastazyy
Tom-Tdi pisze:Jak się z nimi dodasz to ogarną Ci też środkowy tłumik (wstawiają inny).
I to jest jedyne rozwiazanie? Myślałem ze przy stage1 tylko idą programy na skrzynie i silnik
Wysłane z mojego LG G6 przy użyciu Tapatalka
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 13:46
autor: piramida
Zrobią ci sam soft na którym wyjdzie 340PS i przy daniu mocno w palnik turbo będzie łapać notlaufy bo wydech zbyt restrykcyjny, na samym sofcie turbo bardziej po piździe dostaje niż przy 400 koniach. Ja miałem jeden z pierwszych softów do S3 i przy 340PS turbo łapało notlauf, dopiero przy zrobieniu wydechu było tak jak należy. Patryk mówił że już na seryjnych mapach za bardzo wydech jest zdławiony i tak nie wolno robić to co dopiero po sofcie
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 13:51
autor: Tom-Tdi
Na seryjnym tłumiku, po sofcie będzie około 340KM, natomiast po ogarnięciu środkowego około 370KM.
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 13:52
autor: Tom-Tdi
Piramida mnie wyprzedził
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 13:55
autor: bartekpion
Wiadomo, ma więcej kuni
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 13:57
autor: piramida
Nie tyle więcej koni co start z LC spowodował pojawienie się wcześniejszego postu
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 14:11
autor: Tom-Tdi
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 14:20
autor: anastazyy
Tom-Tdi pisze:Na seryjnym tłumiku, po sofcie będzie około 340KM, natomiast po ogarnięciu środkowego około 370KM.
No i to mnie sie podoba. Cza będzie chyba ogarnąć temat niebawem
Robił ktoś może swojego TSI u HEKO w KrK -
http://www.gcstuning.pl/. Wiem, że b. dobrze ogarnia fordy robiłem swoje MDO. Ciekaw jestem czy jest ktoś na forum kto poprawiał u niego swoją kurę.
Wysłane z mojego LG G6 przy użyciu Tapatalka
Re: Koszt Stage 2
: 18 wrz 2018, o 19:58
autor: piramida
U heko robiłem ostatnio X6, wczesniej zakładałem boxa w superbie, proponuję wybrać się do compotów bo TSI to oni mają ojebany w małym palcu, tak silniki jak i skrzynie. Do Heco warto podjechać z dieslem, zrobić soft silnika i do domu. Też warto wziąć pod uwagę aligatora w Katowicach, też polecany fachowiec tak od benzyn jak i diesli.
Re: Koszt Stage 2
: 19 wrz 2018, o 08:45
autor: sane
jimw pisze:A compoty ogarniają udrożnienie tłumika, czy to gdzie indziej, na przykład w MG?
Bo jednak do MG z Łodzi jest mały kawałek...
Udrożnienie tłumika to Ci zrobią w wielu miejscach... W okolicy Łodzi bardzo polecany jest Mar-Tec:
https://mar-tec.pl/
Nie musisz jechać do MG
Re: Koszt Stage 2
: 19 wrz 2018, o 09:02
autor: Tom-Tdi
Pewnie, środkowy można ogarnąć w każdym mądrzejszym warsztacie.
Re: Koszt Stage 2
: 19 wrz 2018, o 09:39
autor: anastazyy
Na czym to polega to udrożnienie?? Wymieniają tłumik na inny czy jak?? Dostałem ofertę od Patryka 3500 za silnik i skrzynię plus 1200 tlumik srodkowy MGmotorsport (cichy) - czyli rozumiem że w tym wypadku wymiana tłumika. Jeżeli jest w nawiasie cichy to co są też głośne
- jak to wyglądało u Was z tym tłumikem