Strona 3 z 6

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 08:39
autor: piotrt122
JacekRS pisze:Jak juz chcesz S3 to bier bez szybera i DCC:)
Z tego co czytalem to DCC jest super szczegolnie w trybie Sport tzn duzo lepirj sie zachowuje niz standardowy Sportline bez DCC.

Jak to wyglada od strony uzytkownika?

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 09:22
autor: orlik
Ja tam Jacku jestem zadowolony z DCC obecnie i chyba jeszcze raz go zamówię.

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 10:34
autor: piotrt122
Ok czyli wniosek prosty: 272 i wyjdzie w praniu co i jak...

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 12:13
autor: twrdxy
olej DCC i rób gwint. to pewnie JacekRS miał na myśli ;) przód lubi stukać na dziurach. A szyber wielu osobom skrzypi (liftback), a ASO rozkłada ręce (jak to ASO) w związku z obydwoma problemami.

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 12:30
autor: piotrt122
Dcc w l&k jest standard. Wybralem l&k bo jest kilka praktycznych dodatkow plus siedzenia skora & wentylacja bardziej mi odp niz sportline bo jestem wysoki a sportline nie ma regulacji i zwyczajnie srednio sie mieszcze pozatym nie widze wielkiej roznicy w trzymaniu itd. Szyber wogole nie chodzil mi po glowie.

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 14:53
autor: soplus
Jak sportline nie ma regulacji?

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 14:57
autor: JamesEnfield
Moze zaglowkow

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 15:03
autor: piotrt122
Dokladnie chodzi o zaglowki.

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 18:42
autor: JamesEnfield
Mnie tapicerka w sportline kompletnie nie przypadla do gustu ale co kto lubi ;)

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 19:03
autor: piotrt122
Ja mam dokladnie taka sama opinie. Stad biore l&k oczywiscie z wentylacja. Do tego Sportline oferuje mniej za wiecej. Ale kwestia gustu i oczekiwan. Moim zdaniem l&k bedzie lepiej trzymal cene i bedzie latwiejszy w odsprzedazy.

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 19:16
autor: soplus
We flocie to akurat mi lata ;)

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 19:38
autor: piotrt122
Wszystko ma plusy i minusy. Widze ze masz takie auto. Dlugo? Najwieksze zalety & wady?

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 23:39
autor: piramida
orlik pisze:Piotrze, to, że skrzynia może większy moment znieść (+100Nm) to przy modach też wyjdzie więcej niuta w porównaniu do dq250 ? Rozumiesz o co mi chodzi? Tak łopatologicznie, czy Ty jeżeli miałbyś te wszystkie mody robione tylko miał wsadzoną tą skrzynie dq381 wyszło by Ci więcej momentu?
Pytam, bo mam ten sam dylemat co kolega wyżej i już na 70% przymierzam się do tego 272 w superbie i dalsze modyfikacje po przejechaniu 5tys. km, a pozostałe 30% jest rozłożone na E klase i Audi c7.... i już pierd**ca dostaje co kupić/zamówić jeszcze w tym roku.
Momentu nie koksuje się ponad tyle co należy mimo że skrzynia ma jeszcze zapas, aby uzyskać w miarę płaski moment jak jest obecnie nie potrzeba mocniejszej skrzyni a koksując go w środkowej części obrotów tylko dlatego że mamy mocniejszą skrzynie mija się z celem ponieważ góra obrotów cierpi. Natomiast ma to znaczenie gdyby wsadzić wieksze turbo bo wtedy mamy zapas a nie lecimy na limiterze skrzyni i spokojnie można wtedy podciągnąć do tych 600-620Nm mając 500+ powyżej 6000 obrotów.

Jak jest dobrze soft skrzyni napisany to skrzynia wytrzymuje na co dzień do 600Nm, sam mam około 570Nm i działa to już blisko dwa lata, teraz zmieniam resztę wydechu tak aby przyjął 500+ i koksujemy motorownie dalej na tej samej skrzyni a jak w końcu padnie to wsadzimy dq381 ;-)

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 21 paź 2018, o 23:59
autor: orlik
Dzięki za odpowiedź :) Turbinę zmieniasz na inną czy tylko wydech robisz i korektę softu?

Re: [S3] co lepsze... 280 czy 272 ?

: 22 paź 2018, o 08:53
autor: piramida
Na tym turbo to już koniec, wpadnie większy garrett gtx, generalnie stage 3 i kilka zmian aby uzyskać porzadaną moc, miedzy innymi wydajniejsza pompa paliwa