Regulacja ręcznego - łapie na 2 zęby
: 25 paź 2018, o 15:26
Witam serdecznie,
od około roku czasu mam mały problem z tylnymi hamulcami.
Około rok temu, okazało się, że moje klocki z tyłu przestały istnieć - dosłownie^^.
Po wymianie klocków, podczas cofania pojawia się takie piszczenie/huczenie jakby klocek ocierał delikatnie o tarcze.
Zawsze zaciągałem ręczny, trzymając hamulec nogą i nie zauważyłem, że na pierwszym ząbku ręczny już bardzo mocno trzyma, naciągnięcie go na 3 ząb wymaga użycia nie małej siły. Wpadła mi myśl do głowy, że może linka jest za mocno naciągnięta, przez co klocki mogą podczas cofania wydawać ten specyficzny dźwięk.
Moje pytanie w jaki sposób wykonuje się regulację napięcia linki ręcznego?
od około roku czasu mam mały problem z tylnymi hamulcami.
Około rok temu, okazało się, że moje klocki z tyłu przestały istnieć - dosłownie^^.
Po wymianie klocków, podczas cofania pojawia się takie piszczenie/huczenie jakby klocek ocierał delikatnie o tarcze.
Zawsze zaciągałem ręczny, trzymając hamulec nogą i nie zauważyłem, że na pierwszym ząbku ręczny już bardzo mocno trzyma, naciągnięcie go na 3 ząb wymaga użycia nie małej siły. Wpadła mi myśl do głowy, że może linka jest za mocno naciągnięta, przez co klocki mogą podczas cofania wydawać ten specyficzny dźwięk.
Moje pytanie w jaki sposób wykonuje się regulację napięcia linki ręcznego?