Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 21 lut 2019, o 12:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 17 ]  Przejd藕 na stron臋 1, 2  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 28 pa藕 2018, o 11:30 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
Witam wszystkich
Mam pytanie co do modulu komfortu. mam typowe objawy z oswietleniem wnetrza - nie dziala po otwarciu drzwi, ale recznie moge wlaczyc, szwankuje centralny u kierowcy itd. Mam natomiast pytanie czy moze on miec tez wplyw na ogrzewanie. tzn tylko grzanie dziala. niezaleznie jaka temperature ustawie z klima czy nie daje jak w piekle. Nw czy to ta sama przyczyna. Mechanik mowil ze komputer pokazal mu bledy czterech modulow i sam byl zdziwiony. tak czy inaczej chce sam to zrobic i tu drugie pytanie. czy w superbach w UK modul jest po tej samej stronie tzn w przypadku UK po stronie pasazera? czy u kierowcy? bede rowniez wdzieczny za jakies wskazowki jak zdemontowac wykladzine zeby to mialo rece i nogi.

dziekuje pozdrawiam


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
PostNapisane: 28 pa藕 2018, o 20:48 
Offline

Imi臋: S艂awek
Do艂膮czy艂(a): 22 pa藕 2012, o 19:15
Posty: 283
Lokalizacja: Rumia
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Aktualnie: 163/370
Pod艂膮cz kompa i kabel.To wyjdzie gdzie masz problem.Ja bym obstawia艂 klap臋 ciep艂o-zimno.Silniczek steruj膮cy pad艂.
Odno艣nie drzwi,to wymie艅 zamek od strony kierowcy,bo je偶eli 艣wieci ci po w艂膮czeniu r臋cznie,tzn.偶e steruj膮cy od kierowcy zamek nie dzia艂a i nie daje impulsu do modu艂u.Modu艂 komfortu jest zawsze po stronie kierowcy,gdzie idzie g艂贸wna wi膮zka kabli.
Pami臋taj,偶e 1 b艂膮d w tym przypadku b臋dzie generowa艂 nast臋pne.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2018, o 02:17 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
Dzieki za odpowiedz. Troche zapomnialem o temacie bo superb u mechika 3ci tydzien. Po 4rech dniach jazdy pompa wody po prostu sie rozpadla. Facet sie podniecal ze rozrzad robiony. Szkoda ze sam pasek...
Tylko ze z tego co do tej pory sie zorientowalem to zeby dobrac sie do tych klap trzeba caly panel zdejmowac z przodu. Dobrze mowie?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2018, o 02:32 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
I jeszcze mala prosba. Widzialem stare tematy odnosnie modulow komf, ale zdjecia tam zamieszczone sa od dawna nieaktywne. Ma ktos moze poratowac fotka z modulem i jego umiejscowieniem?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2018, o 08:12 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2017, o 22:28
Posty: 360
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Nie wiem jak w wersji uk ale w kontynentalnej jest pod nogami kierowcy, odkr臋casz 1 艣rubk臋 na s艂upku A, odkr臋casz podp贸rk臋 stopy, zdejmujesz listw臋, odchylasz wyk艂adzin臋 i zobaczysz modu艂 komfortu.

Nie trzeba rozbiera膰 konsoli :twisted:
https://forum.vw-passat.pl/topic/33430-klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-b%C5%82%C4%85d-4f7-si%C5%82ownik-v68/


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2018, o 19:30 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
Piotras, ale zes mi zaimponowal tym linkiem. Wielkie dzieki :) chcialem dzis sprawdzic modul k i wiazke. po stronie kierowcy dogrzebalem sie do sterownika skrzyni jak sie okazalo. nie wiem teraz czy modul komfortu jest tez u kierowcy tylko po drugiej stronie pod wykladzina bo tylko odgialem z jednej bo nie mialem za duzo czasu, czy jest u pasazera


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2018, o 19:58 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
https://imgur.com/a/hbLL2yU


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2018, o 21:34 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2017, o 22:28
Posty: 360
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Jak go nie ma w tej puszcze to zostaje tylko rwa膰 drug膮 stron臋 i sprawdzi膰 :twisted:

Tamto forum to taki troch臋 mindfuck, z jednej strony ogrom przydatnych informacji a z drugiej takich bzdur jak tam w 偶yciu nie widzia艂em :evil:


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2018, o 20:24 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
Dobra jak tylko bede mial czas biore sie za pasazera. Dzieki za pomoc ;)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2018, o 17:48 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
Jak prawidlowo dobrac uzywany modul komfortu? Obojetnie jaka marka tylko kod musi byc identyczny?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2018, o 10:02 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2017, o 22:28
Posty: 360
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
"Nowy" modu艂 musi mie膰 te same oznaczenia co tw贸j.

A teraz ma艂a rozpiska co jest co:
1C0 959 799 B - numer cz臋艣ci - musi by膰 identyczny
ZM max 5DK 008 214-00 - nie mam poj臋cia co to znaczy ale najcz臋艣ciej wszystkie modu艂y o tym samym nr cz臋艣ci maj膮 to oznaczenie
III 54302 - Nie wiem co to - mo偶e wgrane fabryczne kodowanie?
H001/S0003 - wersja hardware/firmware - musi by膰 identyczna jak u ciebie (moja opinia poparta przygodami z dok艂adaniem modu艂u od kierownicy multifunkcyjnej)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2018, o 15:16 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
Znalazlem kilka modulow o podobnym kodzie, ale nie zgadzala sie koncowka /0EB


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2018, o 16:46 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2017, o 22:28
Posty: 360
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
A ty jaki masz mie膰 ?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2018, o 19:26 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 pa藕 2018, o 11:25
Posty: 13
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
1C0959 799 B /0EB


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2018, o 21:03 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2017, o 22:28
Posty: 360
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
centralna jednostka steruj膮ca systemu komfort dla sam. z uk艂. alarmowym i ochron膮 wn臋trza (433.92 MHz-434.42 Mhz)

Kierownica z prawej
05F 12/01 >> 08/03
0BE - 05.08.2003 >> 13.03.2005
0EB - 13.03.2005 >> 05.03.2006
0HB - 03/06 >> 07/06
0HF - 08/06 >> 03/08
0EF - 08/06 >>03/08



Kierownica z lewej
05E 12/01 >> 08/03
0BD 08/03 >> 03/05
0EA 08/05 >> 03/06
0HA - 06/06 >> 07/06
0HE - 08/06 >> 03/08
0EE - 08/06 >>03/08

Teoretycznie oferuj膮 obs艂ug臋 tego samego wyposa偶enia, wydaje mi si臋 偶e wa偶niejsze b臋dzie aby sterownik by艂 w twoim przypadku "przed liftem" 08/06.
Mo偶na zaryzykowa膰 i kupi膰 modu艂 z innego okresu produkcji.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 17 ]  Przejd藕 na stron臋 1, 2  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL