Zawieszenie sportline

Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4031
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: piramida »

Jak założysz V2 to raczej nie będziesz kręcić ustawieniami tłumienia, bo z tyłu nie ma za bardzo podejścia, wysokość ustawisz raz i tak zostanie, więc b6/b8 i springi eibacha to dobra i tańsza alternatywa dla gwintu.
last_chance
Posty: 51
Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 322KM/448Nm

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: last_chance »

Tylko używka V2 jest w cenie samych B6, dlatego dylemat 😅
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1039
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: Kuster »

last_chance pisze: 16 cze 2023, o 14:09 Wracam do tematu - lepiej używane KW V2 (niby po 35k przebiegu, pomiary ze stacji diagnostycznej przód 79% i 80%, tył 66% i 61%) czy nowe B6 z ewentualnymi springami?
Zwolennicy gwitów powiedzą Ci GWINT!
Ja mam zestaw B12 i sobie chwalę
Miałem gwint ISC w Accordzie i też zmieniłem na zestaw B12 i już chyba zawsze będę montował ten set do każdego swojego auta
Jak dbasz tak masz
last_chance
Posty: 51
Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 322KM/448Nm

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: last_chance »

Ja myślę nad B6 i później ewentualnie HR jak będzie niedosyt
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4031
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: piramida »

Tylko jak chcesz zakładać krótsze spreżyny to aż się prosi założyć krótsze b8
last_chance
Posty: 51
Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 322KM/448Nm

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: last_chance »

Jeżeli B6 będzie ok z seryjną sprężyną to bym nie zakładał krótszych
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 287
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Zawieszenie sportline

Post autor: KriSSo »

last_chance pisze:Jeżeli B6 będzie ok z seryjną sprężyną to bym nie zakładał krótszych
Dokładnie tak. A jeśli w planie jest obniżenie, to wtedy brać kompletnie B12 i nie kombinować. Trzeba przemyśleć.
Golf Variant mk7.5
Obrazek
last_chance
Posty: 51
Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 322KM/448Nm

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: last_chance »

Właśnie obniżyłbym ale 1 max 2 cm, a tu już trzeba kombinować ze sprężynami od innych aut.
B6 a później się będę martwił
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: orlik »

Ja nie jestem fanatycznym zwolennikiem gwintu czy B6. Jedynie mogę potwierdzić, że każde będzie nieporównywalnie lepsze od seryjnego zawieszenia.
Jedyna różnica jaka jest na plus w v2 i st xa w porównaniu do b6 czy b12, to możliwość ustawienia twardości.
Sprawy regulacji wysokości też jakoś mnie nie przekonują, bo na springach eibach/hr też bardzo fajnie siedzi i w zupełności by mi to odpowiadało.
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1039
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: Kuster »

last_chance pisze: 19 cze 2023, o 11:49 Właśnie obniżyłbym ale 1 max 2 cm, a tu już trzeba kombinować ze sprężynami od innych aut.
B6 a później się będę martwił
No to tylko sprężyny sportline

Ja mam B12 i na nich kura wg mnie ładnie siadła koła są nadal w obrysie a nie w nadkolu
Komfort zachowany
Co kto lubi
Bilsteiny B8 można regenerować
Jak dbasz tak masz
last_chance
Posty: 51
Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 322KM/448Nm

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: last_chance »

Nie tylko sportline, na briskoda jest temat z zestawieniem sprężyn i eibach do Q3 2.0 TFSI nie daje obniżenia a utwardza :-) tylko zrobione było to w liftbacku, więc ciężko się odnieść co będzie w kombi
maniek245
Posty: 148
Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: obecnie 380/530

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: maniek245 »

Witam, odgrzeję trochę kotleta:) padają u mnie amory przód i tył :)najlepszy ma 39 a najgorszy 35 sprawności:) i trza się zastanowić co wybrać widzę że mocno są polecane B6 i taka też była moja pierwsza myśl . ale natrafiłem ostatnio na dwa modele z koni Special Active i STR.T czy ktoś coś może o nich powiedzieć ? może ktoś używał
maniek245
Posty: 148
Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: obecnie 380/530

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: maniek245 »

i jeszcze jedno mógłby ktoś wrzucić kody OE amorów i sprężyn, przód tył standardowa wysokość
last_chance
Posty: 51
Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 322KM/448Nm

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: last_chance »

Potrzebne kody wyposażenie żeby podać odpowiednie
maniek245
Posty: 148
Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: obecnie 380/530

Re: Zawieszenie sportline

Post autor: maniek245 »

Przód G03 tył UC7 jest to zawieszenie z pakietu na bezdroża powyszony prześwit +15mm od standardu. I kolejne pytanie się rodzi czy B6 wejdą pod ten zestaw czy trzeba obniżać.
ODPOWIEDZ