Strona 1 z 1

Pomoc w interpretacji błędów S2

: 16 lis 2018, o 15:43
autor: haesbe
Witam

Może ktoś pomoże mi zdiagnozować błędy z którymi borykam się od 1,5 miesiąca.

Do rzeczy, koniec września, zapala się Check, jadę do tune-up w Gd, podpinają, wyrok = bład paliwa, dziura w dolocie - sprawdzają organoleptycznie, dziury nie widać, błędy kasują, jeździć i patrzeć co się dzieje.

Następnie, koniec października (przy 3/4 baku) zapaliła się kontrolka silnika, zakupiłem kabelek, sprawdziłem i

1. 001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 000 - Incorrect Flow – Intermittent
2. 000369 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 000 - System Too Lean - Intermittent - MIL ON
3. 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P119A - 000 - Malfunction - Intermittent
4. 008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 000 - - Intermittent
5. 001287 - Idle Control System RPM
P0507 - 000 - Higher than Expected. - Intermittent

(jedyny objaw jaki towarzyszył jeździe z "czekiem silnika" to ultra sporadyczne falowania obrotów na jałowym, jak by obroty nie spadały do tych 800 tylko koło 1k trzymały chwile)

jeździłem bez błędów do kolejnego tankowania i tak dwa dni temu przy około 3/4 baku

1. 001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 000 - Incorrect Flow - Intermittent
2. 000369 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 000 - System Too Lean - MIL ON
3. 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P119A - 000 - Malfunction - Intermittent
4. 008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 000 - - Intermittent

(zarówno przed pokazaniem się check engine jak i po brak jakichkolwiek objawów - falowania, nic)


to co sam znalazłem w necie, to to, że n80 może być zasyfiony i generuje przez to 1,2 i 3 bład (choć 3 to może być też problem wtryskiwacza?)

błąd 4 to chyba jakaś dziura w dolocie powietrza ? - czym można by sprawdzić połączenia gumowe ?

Z autem nic się nie dzieje, brak spadków mocy, szarpań, falowania obrotów, dymienia, przyśpiesza ładnie.
olej zmieniany przy 193tys, obecnie 202 oleju ubyło może kapkę (wciąż oscyluje w połowie między min a max).

Pytam o zdanie, zanim oddam auto do mechanika. Mam aktualnie jedno wozidło w domu i wole niepotrzebnie się go nie pozbywać.

pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

ps. jestem z Gdańska, gdyby ktoś miał jakiś warsztat gdzie "od ręki" takie cuda robią ;-)

Re: Pomoc w interpretacji błędów S2

: 17 lis 2018, o 03:09
autor: matik
haesbe pisze:Witam


ps. jestem z Gdańska, gdyby ktoś miał jakiś warsztat gdzie "od ręki" takie cuda robią ;-)
Podjedz do Krystiana do VAGBauer (Gdynia a wlasciwie Pogorze). Od reki nie zrobi, ale moze bedzie miał jakieś pomysly.

Wysłane z mojego SGP771 przy użyciu Tapatalka

Re: Pomoc w interpretacji błędów S2

: 16 gru 2018, o 16:46
autor: haesbe
Auto odebrane z warsztatu, wymieniony evap, oczyszczone przewody, znalezione i zniwelowane jakieś nieszczelności.

Zobaczymy po tankowaniu czy błędy się pojawią.

Pan z warsztatu powiedział, że była kiedyś prowadzona akcja w SII na wymianę baków paliwa. Ale po moim VIN nic nie znalazłem.

;)

Re: Pomoc w interpretacji błędów S2

: 11 wrz 2023, o 08:46
autor: Urbinio
haesbe pisze: 16 gru 2018, o 16:46 Auto odebrane z warsztatu, wymieniony evap, oczyszczone przewody, znalezione i zniwelowane jakieś nieszczelności.

Zobaczymy po tankowaniu czy błędy się pojawią.

Pan z warsztatu powiedział, że była kiedyś prowadzona akcja w SII na wymianę baków paliwa. Ale po moim VIN nic nie znalazłem.

;)
I jak błąd dalej występuje czy jużustał. Mam błąd P2279 w S3, po wymianie oleju się zaświecił nie wiem od czego zacząć.

Re: Pomoc w interpretacji błędów S2

: 11 wrz 2023, o 10:27
autor: polowiec
Urbinio pisze:
haesbe pisze: 16 gru 2018, o 16:46 Auto odebrane z warsztatu, wymieniony evap, oczyszczone przewody, znalezione i zniwelowane jakieś nieszczelności.

Zobaczymy po tankowaniu czy błędy się pojawią.

Pan z warsztatu powiedział, że była kiedyś prowadzona akcja w SII na wymianę baków paliwa. Ale po moim VIN nic nie znalazłem.

;)
I jak błąd dalej występuje czy jużustał. Mam błąd P2279 w S3, po wymianie oleju się zaświecił nie wiem od czego zacząć.
Jezeli do wymiany oleju nie bylo nic odlaczane to:
Sprawdź korek oleju. Moze sie zle zatrzasnął.
Moze byc tez slaby filtr oleju. Jakej marki został wstawiony? Na filtronie mialem kiedys problem ale w innym aucie.


Wysłane za pomocą Tapatalk