Witam
Może ktoś pomoże mi zdiagnozować błędy z którymi borykam się od 1,5 miesiąca.
Do rzeczy, koniec września, zapala się Check, jadę do tune-up w Gd, podpinają, wyrok = bład paliwa, dziura w dolocie - sprawdzają organoleptycznie, dziury nie widać, błędy kasują, jeździć i patrzeć co się dzieje.
Następnie, koniec października (przy 3/4 baku) zapaliła się kontrolka silnika, zakupiłem kabelek, sprawdziłem i
1. 001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 000 - Incorrect Flow – Intermittent
2. 000369 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 000 - System Too Lean - Intermittent - MIL ON
3. 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P119A - 000 - Malfunction - Intermittent
4. 008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 000 - - Intermittent
5. 001287 - Idle Control System RPM
P0507 - 000 - Higher than Expected. - Intermittent
(jedyny objaw jaki towarzyszył jeździe z "czekiem silnika" to ultra sporadyczne falowania obrotów na jałowym, jak by obroty nie spadały do tych 800 tylko koło 1k trzymały chwile)
jeździłem bez błędów do kolejnego tankowania i tak dwa dni temu przy około 3/4 baku
1. 001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 000 - Incorrect Flow - Intermittent
2. 000369 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 000 - System Too Lean - MIL ON
3. 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P119A - 000 - Malfunction - Intermittent
4. 008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 000 - - Intermittent
(zarówno przed pokazaniem się check engine jak i po brak jakichkolwiek objawów - falowania, nic)
to co sam znalazłem w necie, to to, że n80 może być zasyfiony i generuje przez to 1,2 i 3 bład (choć 3 to może być też problem wtryskiwacza?)
błąd 4 to chyba jakaś dziura w dolocie powietrza ? - czym można by sprawdzić połączenia gumowe ?
Z autem nic się nie dzieje, brak spadków mocy, szarpań, falowania obrotów, dymienia, przyśpiesza ładnie.
olej zmieniany przy 193tys, obecnie 202 oleju ubyło może kapkę (wciąż oscyluje w połowie między min a max).
Pytam o zdanie, zanim oddam auto do mechanika. Mam aktualnie jedno wozidło w domu i wole niepotrzebnie się go nie pozbywać.
pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
ps. jestem z Gdańska, gdyby ktoś miał jakiś warsztat gdzie "od ręki" takie cuda robią
Pomoc w interpretacji błędów S2
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 15:06
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Pomoc w interpretacji błędów S2
Podjedz do Krystiana do VAGBauer (Gdynia a wlasciwie Pogorze). Od reki nie zrobi, ale moze bedzie miał jakieś pomysly.haesbe pisze:Witam
ps. jestem z Gdańska, gdyby ktoś miał jakiś warsztat gdzie "od ręki" takie cuda robią
Wysłane z mojego SGP771 przy użyciu Tapatalka
Superb II Platinum 2.0 TDI CR
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 3 wrz 2018, o 21:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Gdańsk (Południe)
Re: Pomoc w interpretacji błędów S2
Auto odebrane z warsztatu, wymieniony evap, oczyszczone przewody, znalezione i zniwelowane jakieś nieszczelności.
Zobaczymy po tankowaniu czy błędy się pojawią.
Pan z warsztatu powiedział, że była kiedyś prowadzona akcja w SII na wymianę baków paliwa. Ale po moim VIN nic nie znalazłem.
Zobaczymy po tankowaniu czy błędy się pojawią.
Pan z warsztatu powiedział, że była kiedyś prowadzona akcja w SII na wymianę baków paliwa. Ale po moim VIN nic nie znalazłem.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 sie 2023, o 18:40
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2018
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pomoc w interpretacji błędów S2
I jak błąd dalej występuje czy jużustał. Mam błąd P2279 w S3, po wymianie oleju się zaświecił nie wiem od czego zacząć.haesbe pisze: ↑16 gru 2018, o 16:46 Auto odebrane z warsztatu, wymieniony evap, oczyszczone przewody, znalezione i zniwelowane jakieś nieszczelności.
Zobaczymy po tankowaniu czy błędy się pojawią.
Pan z warsztatu powiedział, że była kiedyś prowadzona akcja w SII na wymianę baków paliwa. Ale po moim VIN nic nie znalazłem.
- polowiec
- Posty: 203
- Rejestracja: 8 lip 2023, o 22:54
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Pomoc w interpretacji błędów S2
Jezeli do wymiany oleju nie bylo nic odlaczane to:Urbinio pisze:I jak błąd dalej występuje czy jużustał. Mam błąd P2279 w S3, po wymianie oleju się zaświecił nie wiem od czego zacząć.haesbe pisze: ↑16 gru 2018, o 16:46 Auto odebrane z warsztatu, wymieniony evap, oczyszczone przewody, znalezione i zniwelowane jakieś nieszczelności.
Zobaczymy po tankowaniu czy błędy się pojawią.
Pan z warsztatu powiedział, że była kiedyś prowadzona akcja w SII na wymianę baków paliwa. Ale po moim VIN nic nie znalazłem.
Sprawdź korek oleju. Moze sie zle zatrzasnął.
Moze byc tez slaby filtr oleju. Jakej marki został wstawiony? Na filtronie mialem kiedys problem ale w innym aucie.
Wysłane za pomocą Tapatalk