zakup skody suberb
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 22:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: zakup skody suberb
Trochę słabe wyposażenie. Silnik jak na masę 1,6t to mało 140KM.
A cena spora bo mały przebieg. W DE można tak kupić ale właśnie cena to +10k euro.
A cena spora bo mały przebieg. W DE można tak kupić ale właśnie cena to +10k euro.
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 23 cze 2018, o 23:36
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
Re: zakup skody suberb
Taka praktyka to standard bynajmniej przy granicy z Polską. Sprytni Niemcy już tak od dawien robią i to wcale nie firmy ,bo im to akurat to się w takie rzeczy nie bardzo opłaca bawić i narażać. Niemiaszek zawita do PL zakupić fajeczki,zatankować auto ,choć to po ostatniej podwyżce jaką dobra zmiana wprowadziła pod pozorem ekologii przestaje się opłacać , a nawet diesel jest tańszy za Odrą . Jadą do naszych warsztatów wymieniają oleje,filtry,robią drobną korektę licznika i następna wizyta już w DE w serwisie. Ci co robią sporo km to co trzecia wizyta w serwisie ,a ci co mniej to co druga . Proceder kwitnie od Szczecina po granicę z Czechami . Sam mam znajomych z DE co tak robią .Inni jeszcze jadą na serwis Polskimi autami tam ,bo niekiedy wizyta jest tańsza jak PL,a obsługa ponoć bardziej profesjonalna.
-
- Posty: 1885
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: zakup skody suberb
Dopiero co kupiłem swojego bażanta...
Tylko ja się uparłem na 4x4 - bo w takiej cenie ciężko coś innego kupić.
To co mogę poradzić:
1. Sprowadzony... nie możliwe! Zobacz po ile te auta chodzą w Reichu... 9-10k EUR. To jak gość to potem sprzedaje u Nas za 36k PLN ?!??!?
2. W kraju jest masa super wyposażonych! Szkoda nawet zawracać sobie głowę sprowadzonymi... Takie auta nie kupują gówniarze to ścigania spod świateł i na DISCO.
3. Pierwsze co pytaj... to zdjęcie książki serwisowej. Z mojego doświadczenia... to zawsze brakuje 1-2 lat przeglądów - taka sytuacja
3. Unikaj 1.8 TSI oraz 2.0 TSI. Wcześniej czy póżniej MUSI brać olej.
Jeżeli to będzie 1.8TSI sprzed 2011 CDAA - to masakra! Bierze olej jak dwusuw
Podobno poprawiony CDAB już nie bierze - przynajmniej w ASO w Krakowie jeszcze nie mieli takiego przypadku.
Jednak wcześniej czy później 1.8 i 2.0 TSI i tak będzie brało olej... trzeba się z tym liczyć
4. Najlepszym wyborem to 2.0 TSI
5. Jak jesteś HARDCOREM to 3.6! - miażdży wsio na drodze!
6. DSG... w takim aucie to bajka. Wisienka na torcie. Nie wiem czy wierzyć podobno te skrzynie powyżej 150k są ryzykowne... Ja tego nie rozumiem, bo jak można zepsuć skrzynie automatyczną? Przecież ona robi wszystko za Ciebie i myśli za Ciebie... Jednak takie są opinie powszechne.
Tyle z mojej strony!
Tylko ja się uparłem na 4x4 - bo w takiej cenie ciężko coś innego kupić.
To co mogę poradzić:
1. Sprowadzony... nie możliwe! Zobacz po ile te auta chodzą w Reichu... 9-10k EUR. To jak gość to potem sprzedaje u Nas za 36k PLN ?!??!?
2. W kraju jest masa super wyposażonych! Szkoda nawet zawracać sobie głowę sprowadzonymi... Takie auta nie kupują gówniarze to ścigania spod świateł i na DISCO.
3. Pierwsze co pytaj... to zdjęcie książki serwisowej. Z mojego doświadczenia... to zawsze brakuje 1-2 lat przeglądów - taka sytuacja
3. Unikaj 1.8 TSI oraz 2.0 TSI. Wcześniej czy póżniej MUSI brać olej.
Jeżeli to będzie 1.8TSI sprzed 2011 CDAA - to masakra! Bierze olej jak dwusuw
Podobno poprawiony CDAB już nie bierze - przynajmniej w ASO w Krakowie jeszcze nie mieli takiego przypadku.
Jednak wcześniej czy później 1.8 i 2.0 TSI i tak będzie brało olej... trzeba się z tym liczyć
4. Najlepszym wyborem to 2.0 TSI
5. Jak jesteś HARDCOREM to 3.6! - miażdży wsio na drodze!
6. DSG... w takim aucie to bajka. Wisienka na torcie. Nie wiem czy wierzyć podobno te skrzynie powyżej 150k są ryzykowne... Ja tego nie rozumiem, bo jak można zepsuć skrzynie automatyczną? Przecież ona robi wszystko za Ciebie i myśli za Ciebie... Jednak takie są opinie powszechne.
Tyle z mojej strony!
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: zakup skody suberb
Nie wiem skąd wziąłeś te wnioski ale masz racje tylko w jednym/dwuch punktach...reszta coś gdzieś dzwoni ale...
2.nie do konca tak jest hehehe
3.wiekszej głupoty nie słyszałem, ile chcesz książek to ci pierwszy lepszy januszek zrobi...
3 - znowu ? - bzdura najwieksza - 1.8tsi po 2011 to też cdaa, cdab były 152 konie nie 160, rozniły się nieznacznie ( kiedyś mówili że wielkością koła dwumasowego 228 vs 240 ale dementuje to, sprawdzane w compsport) jakies roznice byly, hmm nie do konca wiem jakie ale cdab był przystosowany na ron93, na wschód i bardziej idioto odporne...rzeczywiście jednak poprawiono te silniki z 2012 roku, zmiany oleju co 30k km powodują że każdy zacznie olej żreć, tylko które nie biorą bo takich nie znam...cdab i cdaa to dwa różne silniki nie ulepszenie jednego...cdab jednak jest jednostką mniej awaryjną...
4. Raczej 3.6...ale 2.0 też spoko. Znając problemy 1.8 i wiedząc o nich jeżeli uwzglednimy to w cenie(2k zł remont) to najtańsza opcja...dynamika wystarczająca.
5. Jak lubisz auta wybierze 3.6
6. Dsg naprawiasz za 1,5 tys...swap z 3 tyś to nie ma co sie bać (mówię o 2.0/3.6) w 1.8 to dq200 czyli słaba skrzynia bardziej narażona na awarie ale mówimy o przebiegach 200k km plus..
2.nie do konca tak jest hehehe
3.wiekszej głupoty nie słyszałem, ile chcesz książek to ci pierwszy lepszy januszek zrobi...
3 - znowu ? - bzdura najwieksza - 1.8tsi po 2011 to też cdaa, cdab były 152 konie nie 160, rozniły się nieznacznie ( kiedyś mówili że wielkością koła dwumasowego 228 vs 240 ale dementuje to, sprawdzane w compsport) jakies roznice byly, hmm nie do konca wiem jakie ale cdab był przystosowany na ron93, na wschód i bardziej idioto odporne...rzeczywiście jednak poprawiono te silniki z 2012 roku, zmiany oleju co 30k km powodują że każdy zacznie olej żreć, tylko które nie biorą bo takich nie znam...cdab i cdaa to dwa różne silniki nie ulepszenie jednego...cdab jednak jest jednostką mniej awaryjną...
4. Raczej 3.6...ale 2.0 też spoko. Znając problemy 1.8 i wiedząc o nich jeżeli uwzglednimy to w cenie(2k zł remont) to najtańsza opcja...dynamika wystarczająca.
5. Jak lubisz auta wybierze 3.6
6. Dsg naprawiasz za 1,5 tys...swap z 3 tyś to nie ma co sie bać (mówię o 2.0/3.6) w 1.8 to dq200 czyli słaba skrzynia bardziej narażona na awarie ale mówimy o przebiegach 200k km plus..
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, o 23:11 przez CLO27, łącznie zmieniany 1 raz.
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 1885
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: zakup skody suberb
Nie za bardzo wiem... co chciałeś napisać i co chciałeś tym osiągnąć. Ośmieszyć?
Napisałeś coś od siebie? Nie widzę nic mądrego.
Mój jeden szwagier miał 1.8 TSI, a drugi 2.0 TSI... oba poszły do remontu. Sam się zorientuj i potem pisz.
Zresztą po tonie wypowiedzi...nie mam ochoty z Tobą nawet polemizować!
Napisałeś coś od siebie? Nie widzę nic mądrego.
Mój jeden szwagier miał 1.8 TSI, a drugi 2.0 TSI... oba poszły do remontu. Sam się zorientuj i potem pisz.
Zresztą po tonie wypowiedzi...nie mam ochoty z Tobą nawet polemizować!
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1885
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: zakup skody suberb
POLECAM poczytać ze zrozumieniem oraz potwierdzić sobie w ASO
http://forum.superbclub.pl/viewtopic.ph ... 5&start=75
Jak... już prawie kupiłem 1.8TSI CDAB, ale wcześniej zadzwoniłem do ASO w Krakowie na Zakopiańskiej... i tam kierownik serwisu skutecznie ten pomysł wybił mi z głowy ...
Jedyny plus to to ciepełko w zimie...hmmm...ale już wiosna za pasem
http://forum.superbclub.pl/viewtopic.ph ... 5&start=75
Jak... już prawie kupiłem 1.8TSI CDAB, ale wcześniej zadzwoniłem do ASO w Krakowie na Zakopiańskiej... i tam kierownik serwisu skutecznie ten pomysł wybił mi z głowy ...
Jedyny plus to to ciepełko w zimie...hmmm...ale już wiosna za pasem
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: zakup skody suberb
Napisać chciałem jedno słyszysz coś zweryfikuj bo inaczej możesz bzdury wypisywać dalej...w aso to sobie możesz informacji poszukać jak zajechać silnik, (co potwierdzasz jak to szwagry do remontu oddawali hehe ....) nie każdy oczywiście się nie zna, ale większość pierd głupoty i skutki w rodzinie masz...tak jak z tym cdaa i cdab no poprostu super infomaureliusz pisze:Nie za bardzo wiem... co chciałeś napisać i co chciałeś tym osiągnąć. Ośmieszyć?
Napisałeś coś od siebie? Nie widzę nic mądrego.
Mój jeden szwagier miał 1.8 TSI, a drugi 2.0 TSI... oba poszły do remontu. Sam się zorientuj i potem pisz.
Zresztą po tonie wypowiedzi...nie mam ochoty z Tobą nawet polemizować!
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: zakup skody suberb
No tak posiadacz diesla i już rozumiem niechęć do tsi...bo moje najmojsze, jakoś trzeba usprawiedliwić wybór..jedyną zaletą diesla (w coraz mniejszym stopniu- ceny paliw) jest to że mniej pali, teraz te różnice też się zacierają...maureliusz pisze:POLECAM poczytać ze zrozumieniem oraz potwierdzić sobie w ASO
http://forum.superbclub.pl/viewtopic.ph ... 5&start=75
Jak... już prawie kupiłem 1.8TSI CDAB, ale wcześniej zadzwoniłem do ASO w Krakowie na Zakopiańskiej... i tam kierownik serwisu skutecznie ten pomysł wybił mi z głowy ...
Jedyny plus to to ciepełko w zimie...hmmm...ale już wiosna za pasem
Po prostu nie znasz się nie pisz zasłyszanych gdzieś plotek bo nic nie wnoszą...
Pozdrawiam
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: zakup skody suberb
jesss serrr nie mogę ploteczkom dać żyć własnym życiem, choć korzystne dla mnie że cdab to poprawiony następca cdaa może nie potrzebnie dementujeCamillinhio pisze::O
Spokój dziewczyny!
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 1885
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: zakup skody suberb
BTW koło nowego Sącza jest firma co żyje z wymiany TSI... skupuje wszystko od lokalnych handlarzy... wiem, bo jak chciałem lokalnie znaleźć silnik szwagrowi to mi powiedzieli, że hurtem skupują od nich.
Gdybym mieszkał bliżej SĄCZA to bym się TSI w ogóle nie przejmował
To chyba ta firma:
http://wymianasilnika24.pl/
A tutaj trochę info na temat problemów TSI... fajne fotki silnika w środku
http://naprawsilnik.pl/pl/strona/wady-i ... tsi-i-tfsi
PS. Silnik godny polecenia TSI to nowy 1.5 / 150KM - ta jednostka jest znacznie lepsza od 1.8TSI bez problemu olejowego, łańcucha rozrządu, serownika zmiennej fazy rozrządu... itd... - ALE TERAZ POSYPIE SIĘ GRAD...
Tyle w temacie. Jakby autor chciał coś wiedzieć to zapraszam na PRIV.
Gdybym mieszkał bliżej SĄCZA to bym się TSI w ogóle nie przejmował
To chyba ta firma:
http://wymianasilnika24.pl/
A tutaj trochę info na temat problemów TSI... fajne fotki silnika w środku
http://naprawsilnik.pl/pl/strona/wady-i ... tsi-i-tfsi
PS. Silnik godny polecenia TSI to nowy 1.5 / 150KM - ta jednostka jest znacznie lepsza od 1.8TSI bez problemu olejowego, łańcucha rozrządu, serownika zmiennej fazy rozrządu... itd... - ALE TERAZ POSYPIE SIĘ GRAD...
Tyle w temacie. Jakby autor chciał coś wiedzieć to zapraszam na PRIV.
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: zakup skody suberb
Mało jeszcze wiesz...ale ok, wiedze opierasz na zasłyszanych i przeczytanych w internecie wiadomościach, które jak wiesz (masz przykład głupot które ci ktoś naopowiadał co do silnika cdaa/b) nie zawsze są prawdziwe...
Znam wiele firm które remontują te i inne jednostki, tej akurat za bardzo nie polecam, ale kilka innych by się w promieniu paru kilometrów znalazło także mi akurat takich "nowości" nie musisz wklejać....wpisz sobie teraz w wyszukiwarce problem z jednostką 2.0tdi znajdziesz mnóstwo podobnego typu artykułów...
Nie chce mi się pisać bo wielu takich znafcuf już odwiedzało to forum, zrozum jedno, ja nie neguje tego, że jednostki tsi nie są pozbawiona wad , ale twoja wiedza bazuje na kilku przykładach, kilku plotkach które w dodatku są nieprawdziwe i wręcz zabawne (jeżeli rzeczywiście ktoś ci podawał takie info). Także uważam, że twoja opinia jest po prostu mało wiarygodna...w dodatku użytkujesz tdi co dodatkowo potęguje w tobie chęć udowodnienia, że dobrze wybrałeś
Znam wiele firm które remontują te i inne jednostki, tej akurat za bardzo nie polecam, ale kilka innych by się w promieniu paru kilometrów znalazło także mi akurat takich "nowości" nie musisz wklejać....wpisz sobie teraz w wyszukiwarce problem z jednostką 2.0tdi znajdziesz mnóstwo podobnego typu artykułów...
Nie chce mi się pisać bo wielu takich znafcuf już odwiedzało to forum, zrozum jedno, ja nie neguje tego, że jednostki tsi nie są pozbawiona wad , ale twoja wiedza bazuje na kilku przykładach, kilku plotkach które w dodatku są nieprawdziwe i wręcz zabawne (jeżeli rzeczywiście ktoś ci podawał takie info). Także uważam, że twoja opinia jest po prostu mało wiarygodna...w dodatku użytkujesz tdi co dodatkowo potęguje w tobie chęć udowodnienia, że dobrze wybrałeś
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: zakup skody suberb
Prędzej czy później każdy silnik będzie brał olej Kwestia ile musi przejechać i jaki olej. CDAB to akurat 1,8 152KM, a nie 2.0, to może jest lepszy od 2.0?. Jak zapytać w ASO, to im żadne nie biorą oleju Dużo zależy jak i gdzie ktoś jeździł - paradoksalnie TSI nie lubią zbyt niskich obrotówmaureliusz pisze: ....3. Unikaj 1.8 TSI oraz 2.0 TSI. Wcześniej czy póżniej MUSI brać olej.
Jeżeli to będzie 1.8TSI sprzed 2011 CDAA - to masakra! Bierze olej jak dwusuw
Podobno poprawiony CDAB już nie bierze - przynajmniej w ASO w Krakowie jeszcze nie mieli takiego przypadku.
Jednak wcześniej czy później 1.8 i 2.0 TSI i tak będzie brało olej... trzeba się z tym liczyć
4. Najlepszym wyborem to 2.0 TSI
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: zakup skody suberb
Jak w tsi z dsg nie jezdzic na niskich obrotach?
I'm the man on the silver mountain
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów