Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Hej, dzisiaj w ASO powiedzieli mi że klocki do S3 kombi 2016 koszt klocki i tarcze przód to 1700. Zaś przód i tył to 3200. Aktualne posiadają przez nie użytkowanie rdze.
2. Czy jest to dobra cena?
2.Czy z tą rdza coś można zrobic?
3. Jest różnica w cenie w ASO Warszawa lub np w innym mieście ?
Hamulce i tarcze
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Hamulce i tarcze
Ceny są chore, a jakość zaledwie dobra. Kup sobie tarcze Zimmermann i nie będziesz wiedział co to rdza, do tego klocki EBC Greenstuff i nie będą tak pyliły jak ori, a hamować będą zdecydowanie lepiej. Zardzewiałe tarcze ja po prostu zmieniłem na nowe. Możesz malować farbą wysokotemperaturową.deluxxx pisze:Hej, dzisiaj w ASO powiedzieli mi że klocki do S3 kombi 2016 koszt klocki i tarcze przód to 1700. Zaś przód i tył to 3200. Aktualne posiadają przez nie użytkowanie rdze.
2. Czy jest to dobra cena?
2.Czy z tą rdza coś można zrobic?
3. Jest różnica w cenie w ASO Warszawa lub np w innym mieście ?
Klocki w sklepie internetowym 350 przód+280 tył=630 komplet, tarcze 320 przód + 210 tył = 530zł. Do tego montaż po za ASO pewnie ze 150zł. czyli z kompletnym zestawem o zdecydowanie lepszej jakości mieścisz się w cenie ASO tylko na przodzie. A co do gwarancji - tarcze i klocki nie podlegają gwarancji Jak zjeżdżam ori klocki, to Greenstuff montuję w swoich samochodach od kilkunastu lat, tarcze Zimmermana na razie 2 komplet do dwóch różnych samochodów. Ani razu nie miałem powodów do narzekań.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 maja 2019, o 17:43
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
Re: Hamulce i tarcze
Powiedziano mi także przy leasingu, że nie mogę wykonywać w nie autoryzowanych serwisach napraw auta.
Czy jest coś innego niż ASO jako autoryzowany serwis? A może jest opcja aby swoje części dać i za robociznę tylko zapłacić w ASO?
Jeśli pytania są głupie to przepraszam. Pierwsze kroki w leasingu
Czy jest coś innego niż ASO jako autoryzowany serwis? A może jest opcja aby swoje części dać i za robociznę tylko zapłacić w ASO?
Jeśli pytania są głupie to przepraszam. Pierwsze kroki w leasingu
-
- Posty: 497
- Rejestracja: 16 wrz 2015, o 14:21
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: O-ka
Re: Hamulce i tarcze
Ja miałem auto z 2016r, też miałem problemy z hamulcami od samego początku. Ale jeszcze w tamtych latach, nie wymieniali na gwarancji wadliwych hamulców. po przejechaniu około 15kkm spaliły mi się tylne klocki. Stwierdziłem, że kupię zestaw przód i tył firmy Textar na którym jeździłem w poprzednich autach, ASO bez problemu mi wymieniło za chyba około 300zł. Było lepiej na tym zestawie, ale i tak szybciej znikały tylne klocki przez system osuszania tarcz.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Hamulce i tarcze
Nigdy nic takiego nikt mi nie mówił, a któryś tam leasing leci. Nawet nikogo nigdy nie interesowało, co ja robię z samochodem - byle raty wpływały i było full ubezpieczenie. Czekam na jakiś luźny dzień z dobrą pogodą aby zamontować hak - samodzielnie i już wcześniej pytałem w leasingu jak wygląda procedura rejestracji. Wytłumaczyli, ale w ogóle ich nie interesowało kto, jak i gdzie będzie montował. Opcja z montażem własnych części w ASO też nie jest zła - w Skodzie często z tego korzystałem. Może dlatego, że prawie zawsze dawali jakieś rozsądne ceny - zmiana tarcz i klocków przód kosztowała mnie bodajże 150zł brutto przy okazji przeglądu. Oczywiście części moje, bo EBC to w sieci Skody nie madeluxxx pisze:Powiedziano mi także przy leasingu, że nie mogę wykonywać w nie autoryzowanych serwisach napraw auta.
Czy jest coś innego niż ASO jako autoryzowany serwis? A może jest opcja aby swoje części dać i za robociznę tylko zapłacić w ASO?
Jeśli pytania są głupie to przepraszam. Pierwsze kroki w leasingu
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 10:47
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: JJ
- Lokalizacja: GKW
Re: Hamulce i tarcze
Pytanko o rozmiary tarcz do SIII 190KM 4x4 kombi, bo różnie podpowiadają różne strony.
przód - 310 czy 312mm?
tył - 272, 282 czy 288mm?
dzięki
JJ
przód - 310 czy 312mm?
tył - 272, 282 czy 288mm?
dzięki
JJ
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Hamulce i tarcze
Przód 312 wentylowana, tył 300 pełna.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 6 gru 2017, o 18:53
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: LDZ
Re: Hamulce i tarcze
Witajcie. Wtrące swoje 3 grosze. Jeżeli chodzi o leasing to nie ma znaczenia. Natomiast jeżeli masz leasin niskich rat czyli po 4 latach planujesz oddac auto to ma znaczenie. Dodatkowo kwestia gwarancji. Możesz wymienić klocki i tarcze nawet na gwarancji. Jednak serwis stwierdził że jeżeli z jakiegokolwiek powodu stanie sie coś z częścią inna współpracująca z tarczą lub klockami to nie uznaja gwarancji. Więc możesz ale ryzyko jest takie że później nieprzyjma auta lub nie uznają gwarancji.