Hamulec elektryczny i Auto Hold
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Zaciąga ręczny jak dasz DSG w tryb P i wyłączysz silnik
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
-
- Posty: 533
- Rejestracja: 23 paź 2017, o 12:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Lokalizacja: wschodnie mazowsze
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
przy manualu tak samo jest, jak zgasisz silnik to zaciągnie ręczny, łatwo sprawdzić, przed zgaszeniem silnika można otworzyć drzwi, dobrze słychać jak zaciąga ręczny po zgaszeniu silnika
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 5 paź 2019, o 13:10
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Swoją drogą te systemy to idealne nie są istotnie - parkowałem nota bene przed salonem Skody i na pustym miejscu wariacji dostał i po heblach dał. No chyba że tam jakiś pies bezpański przebiegł, ale na kamerze nic nie widziałem Ale oczywiście to nie auto-hold tylko pewnie manoeuvre assist ewentualnie może właśnie rear traffic alert zwariował.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Mylicie Panowie Auto Hold (automatyczny hamulec postojowy) z automatycznym ręcznym. To dwie różne funkcje...automatyczny hamulec ręczny właśnie się załącza na na P lub po otwarciu drzwi, lub po wyłączeniu silnika, w niektórych autach nawet po odpięciu pasa na postoju (w skodzie nie wiem czy tez, bo nie pamiętam).
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Ręczny zaciąga się tylko jeśli w chwili gaszenia/otwiera drzwi był auto-hold aktywny. Jeśli nie był - ręczny pozostaje „luźny”.
Może różni się to w zależności od roku modelowego, ja mam MY2019.
Sent from my iPad using Tapatalk
Może różni się to w zależności od roku modelowego, ja mam MY2019.
Sent from my iPad using Tapatalk
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Ja mam MY2017 i tez tak jest.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Ja mam to na stałe włączone od nowości, może ze dwa razy wyłączyłem jak mi się pomyliło że start stop.
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Ja mam to całkowicie wyłączone przy skrzyni dsg i jestem bardziej zadowolony niż z auto holdem.. Ale mimo wszystko mam zamiar zakończyć przygodę z superbem.. gdyż auto jest średnie...
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 6 lis 2011, o 11:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Krzysiek
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Wiesz mam dosc dpf.. auto uzywam w uk glownie w miescie.. teraz mysle o hybrydzie lexusa. 3.5 v6 + elektryk.. i brak laga w dsg.. bo z tym nie moge zyc. 8miesiecy i nadalnie to irytuje.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 2 mar 2020, o 16:41
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Dominik
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
to polecam mapowanie, ja co prawda nie w spodzie a w volkwagenie (identyczna) skrzynia zrobiłem mapowanie to jak depne to nawet mi opony puszcza przez krótką chwilę... Superb to nie audi nawet jakby bardzo chcieli to grupa VAG im nie pozwoli, bo co wtedy by się stało że sprzedażą passata ... jak cena gołego passaratti równania by się bardzo dobrze wyposażonej skody...
A 2 opcja to box, który rzekomo nie tracąc gwarancji podniesie Ci moc na 350km, i o 100Nm, CENA około 3000pln
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Tylko ja mam 2.0tdi 150koni:) ogółem mam zamiar zmienić tą skodę w maju.. do tego czasu sie przemęcze.... ogółem przyznam że auto średnio mi sie sprawdza.. dużo niedociągnieć ma.. Nawet bixenon moim zdaniem jest słaby..
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 2 mar 2020, o 16:41
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Dominik
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Ja mam tego 272km, i robi robotę, ale w r-ce golfie lepiej to chodzi, dlatego proponuje mape. Ale jak masz zw tak dużym aucie tylko 150km to się nie dziwię, tam powinno być min 190km, i 500Nm, to uwierz mi nie opłacało by się tego zmieniać... teraz jak kupowalem to w tej cenie nie było nic lepszego...
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Wiesz ja mieszkam w UK tu mogę oddać to auto dopłacić i wziąć następne.. Myślałem wziąć beznynę może teraz tsi.. ale jakoś skoda superb mnie odrzuca.. schowek pasażera już mi 2x regulowali i nadaj trzeszczy i potrafi się otworzyć.. Dsg mnie drażni swoją pracą..
A box/chip.. mam jeszcze 14mcy gwarancji+assistance więc szkoda tego szczególnie jak jadę do Polski
A box/chip.. mam jeszcze 14mcy gwarancji+assistance więc szkoda tego szczególnie jak jadę do Polski
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 2 mar 2020, o 16:41
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Dominik
Re: Hamulec elektryczny i Auto Hold
Ja miałem do wyboru:kacluk pisze: ↑2 mar 2020, o 19:39 Wiesz ja mieszkam w UK tu mogę oddać to auto dopłacić i wziąć następne.. Myślałem wziąć beznynę może teraz tsi.. ale jakoś skoda superb mnie odrzuca.. schowek pasażera już mi 2x regulowali i nadaj trzeszczy i potrafi się otworzyć.. Dsg mnie drażni swoją pracą..
A box/chip.. mam jeszcze 14mcy gwarancji+assistance więc szkoda tego szczególnie jak jadę do Polski
- skoda 272km
- a4 252km
- bmw 330i 258km
wszystko w tych samych pieniądzach, bo mamy duże rabaty w Audi i BMW, i żałuję że w a4 nie było prawdziwego quattro na Torsenie, a tylko Haldeks jak w skodzie( bo audi miałem po kolei 3 generacje), bo co jak co ale miejsca w tej skodzie jest wc@@j... I poza ogrzewaniem postojowych i wentylacja foteli to mam tam wszystko z cennika...
chciałem testować matrix w a4 nie da się ( bo do testów tego nie ma), nawet ciężko było zobaczy jak jezdzi 330i w kombi na x dive, BMW ma natomiast bardzo fajny najem (strona finansowania), nie wiem co Ci poradzić, ale na bank tylko benzyna nawet nie jakieś pluginy, bo to trochę śmieszne jest, masz niby elektryka który przy kolizji powyżej 2500 PLN (nawet parkingowce) traci gwarancji na ogniwa.
Jedyne tylko że spalanie takiego silników w mieście to około 10-12 l./100km, poza 7,5-8 l./100km, jak masz w tyłku spalanie i robisz krótkie dystanse to tylko benzyna, tym bardziej że za 5 lat do niektórych miast nie wejdziesz deaslem nawet jak będziesz mieć adblue, egr, silnik 0,5 l. a w nim 200 KM. I EURO 8, to i tak nie wejdziesz mało tego nie sprzedaż...