Zawieszenia wielowahaczowe tyl.
: 11 lip 2019, o 08:24
Witam,
Bylem na ustawieniu geometrii i goscie nie mogli sobie poradzic ze sruba z tylu, ktora kreci sie razem z tuleja. Kupilem srube w ASO i pojechalem do mojego mechanika. Powiedzial, ze zeby wymienic ta sruba i tuleje trzeba bedzie odkrecac pozostale sruby, ktore tez nie wygladaja za ciekawie. Male szanse na wymiane srub bez ciecia. Wiec pomyslalem, ze moze wymienie juz kompletne zawieszenie z tylu zeby miec spokoj na lata. Obecnie na seryjnym zawieszeniu z tylu przejechane ponad 270 tys km i w sumie nic nie stuka, nie puka. Czy ktos z forumowiczow wymienial juz tuleje lub wahacze z tylu? Czytalem o tulejach poliuretanowych i odpuszczam. Lepiej wymienic kompletne wahacze czy same tuleje ? Jesli mozna to prosze o wszystkie nr czesci, ktore sa potrzebne do wymiany kompletnego zawieszenia z tylu w S2.
Pozdrawiam
Bylem na ustawieniu geometrii i goscie nie mogli sobie poradzic ze sruba z tylu, ktora kreci sie razem z tuleja. Kupilem srube w ASO i pojechalem do mojego mechanika. Powiedzial, ze zeby wymienic ta sruba i tuleje trzeba bedzie odkrecac pozostale sruby, ktore tez nie wygladaja za ciekawie. Male szanse na wymiane srub bez ciecia. Wiec pomyslalem, ze moze wymienie juz kompletne zawieszenie z tylu zeby miec spokoj na lata. Obecnie na seryjnym zawieszeniu z tylu przejechane ponad 270 tys km i w sumie nic nie stuka, nie puka. Czy ktos z forumowiczow wymienial juz tuleje lub wahacze z tylu? Czytalem o tulejach poliuretanowych i odpuszczam. Lepiej wymienic kompletne wahacze czy same tuleje ? Jesli mozna to prosze o wszystkie nr czesci, ktore sa potrzebne do wymiany kompletnego zawieszenia z tylu w S2.
Pozdrawiam