Strona 1 z 1

Zawieszenia wielowahaczowe tyl.

: 11 lip 2019, o 08:24
autor: into
Witam,

Bylem na ustawieniu geometrii i goscie nie mogli sobie poradzic ze sruba z tylu, ktora kreci sie razem z tuleja. Kupilem srube w ASO i pojechalem do mojego mechanika. Powiedzial, ze zeby wymienic ta sruba i tuleje trzeba bedzie odkrecac pozostale sruby, ktore tez nie wygladaja za ciekawie. Male szanse na wymiane srub bez ciecia. Wiec pomyslalem, ze moze wymienie juz kompletne zawieszenie z tylu zeby miec spokoj na lata. Obecnie na seryjnym zawieszeniu z tylu przejechane ponad 270 tys km i w sumie nic nie stuka, nie puka. Czy ktos z forumowiczow wymienial juz tuleje lub wahacze z tylu? Czytalem o tulejach poliuretanowych i odpuszczam. Lepiej wymienic kompletne wahacze czy same tuleje ? Jesli mozna to prosze o wszystkie nr czesci, ktore sa potrzebne do wymiany kompletnego zawieszenia z tylu w S2.

Pozdrawiam

Re: Zawieszenia wielowahaczowe tyl.

: 11 lip 2019, o 11:34
autor: lwlw
Lepiej zostaw jeszcze jak jest dobre :)

Re: Zawieszenia wielowahaczowe tyl.

: 19 lip 2019, o 05:05
autor: Dudekken
Śrub regulacyjnych jest 4 sztuki :) Dwie w dolnych wahaczach poprzecznych od wewnątrz, dwie w górnych. Dolne na 99% trzeba ciąć żeby wyjąć, górne powinny dać się wymienić bez cięcia :) Trochę gimnastyki na to trzeba poświęcić :)

Re: Zawieszenia wielowahaczowe tyl.

: 19 lip 2019, o 20:37
autor: into
Udalo sie ustawic geometrie z tylu wymieniajac tylko jedna srube i tuleje w ktora wchodzila. Poki jest sprawne lepiej nie ruszac, zobaczymy ile km na ori wielowahaczu zrobi Skoda.