Strona 1 z 1

Brak ciepłego powietrza

: 15 lis 2019, o 18:13
autor: Legal30000
Witam, mam problem z ciepłym powietrzem w S1 2006r 2.0. Silnik pokazuje 90°.Dmuchawa działa.Akumulator 12.35V. Węże do nagrzewnicy przy podszybiu oba ciepłe.Brak błędów na komputerze.Czy padła nagrzewnica czy można coś innego sprawdzić?

Re: Brak ciepłego powietrza

: 19 lis 2019, o 21:47
autor: piotraskbw
Ciepłe czy gorące, przy temp silnika 90*C powinny być gorące.

Re: Brak ciepłego powietrza

: 19 lis 2019, o 22:13
autor: Legal30000
Z nawiewów leci cały czas zimne, więc szyby szybko zachodzą przy takiej pogodzie.

Re: Brak ciepłego powietrza

: 20 lis 2019, o 14:10
autor: Sepek
Zrób test i prawdź błędy na klimatroniku (jeżeli masz klimatronik)

Re: Brak ciepłego powietrza

: 20 lis 2019, o 15:05
autor: piotraskbw
VCDS i test klapek ;)

Re: Brak ciepłego powietrza

: 24 lis 2019, o 21:12
autor: Legal30000
Jutro sprawdzę, przez ostatnie dwa dni przy trasach około 100km maksymalnie było 70°na liczniku.

Re: Brak ciepłego powietrza

: 25 lis 2019, o 00:27
autor: piotraskbw
Legal30000 pisze: 24 lis 2019, o 21:12 Jutro sprawdzę, przez ostatnie dwa dni przy trasach około 100km maksymalnie było 70°na liczniku.
To typowy objaw zawieszonego termostatu w pozycji otwartej.

Re: Brak ciepłego powietrza

: 25 lis 2019, o 19:42
autor: adimen100
Temperatura niezależnie od pogody czy jazdy powinna być 90 stopni. U mnie miałem identyczny problem choć z nawiewów troche ciepłego leciało TERMOSTAT DO WYMIANY 40min roboty z nalaniem nowego płynu.

Re: Brak ciepłego powietrza

: 15 gru 2019, o 18:35
autor: Legal30000
Po wymianie termostatu teraz temperatura teraz łapie 90° ale ciągle jest zimne powietrze.

Re: Brak ciepłego powietrza

: 16 gru 2019, o 06:11
autor: piotraskbw
A czy oba węże nagrzewnicy są gorące?

Re: Brak ciepłego powietrza

: 16 gru 2019, o 21:33
autor: Legal30000
Węże są ciepłe, spokojnie można je utrzymać nie są gorące.

Re: Brak ciepłego powietrza

: 17 gru 2019, o 20:10
autor: piotraskbw
To coś jest nie tak, jakby było wszystko ok to nie mógłbyś ich utrzymać w ręku bo by miały 90*C.

Spróbuj odpowietrzyć nagrzewnicę (najlepiej na zimnym silniku by się nie poparzyć) - jest ona NAJWYŻEJ położonym elementem układu.

Kierunki podane jak stoisz przed autem

Na zgaszonym silniku
Odepnij opaskę (wystarczy lekką ją cofnąć aby tylko zeszła z króćca) z lewego węża (ma od góry taką małą dziurkę)
Lekko cofnij wąż na króćcu, tak aby przez rzeczoną dziurkę mogło uciekać powietrze (aby sprawdzić czy już, wystarczy kawałek drutu, wkrętak, cokolwiek co da się włożyć w otwór, jak wejdzie głębiej niż 2-3mm to już).
Nie szarp się z wężem bo możesz uszkodzić nagrzewnicę (a wymiana to nic przyjemnego), jak nie będzie chciał zejść to lekko po podważaj po całym obwodzie cienkim wkrętakiem.

Jak już masz ułożony odpowiednio wąż to odpal auto i czekaj;
Jak zacznie lecieć tylko płyn bez bąbelków powietrza to wtedy wciskasz wąż tak jak był, zakładasz opaskę na miejsce, ewentualnie uzupełniasz braki płynu.

Na koniec patrzysz czy pomogło na ogrzewanie :)