SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- enocylhdclub
- Posty: 231
- Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Dawid
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
To ja Ci powiem, że różnica w Superbie jest bardzo mała, a skoro Ty twierdzisz, że jest spora to jakbyś ocenił różnicę między trybami w Leonie czy Arteonie. Tam różnica jest odczuwalna, w Superbie bardzo słabo. Widocznie mamy różną skalę Dodam, że jeździłem Leonem i dalej jeżdżę zamiennie Superbem i Arteonem. Też masz takie bezpośrednie porównanie?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Ja mam bo jeżdżę wekendowo betonem, a trochę aut też miałem. Na comfort w superbie przy 19 się płynie, na sport jest twardziej. I różnica między rocznikami jest odczuwalna, miałem jednego mam drugiego.
@ pisałem, że nie buja mając eibachy zamontowane, i dalej potwierdzam nic nie buja (fakt mam jeszcze końcówki tulei od rsa i rozpórkę). Na sporcie mogę zapitalac po ślimakach, bardziej się boję o utratę przyczepności na gumie...
Każdy kto montował taki set czuł różnicę i był zadowolony jak za te pieniądze, jedynie było narzekanie na dobijanie, ja nie mam dobijania, kolega zrobił to samo w nowej octavii rs i też zero dobijania, a trzymanie na zakrętach na plus - musieli zmienić amory, bo jest dobrze.
Ps. Na słuch nawet jest różnica, bo na sporcie mi trzeszcza plastiki jadąc po kostce, na comforcie cisza, jedynie do czego bym się przyczepil to do mniejszej różnicy odczucia we wspomaganiu kierownicy, tu na sporcie mogłoby by być mocniej.
@ pisałem, że nie buja mając eibachy zamontowane, i dalej potwierdzam nic nie buja (fakt mam jeszcze końcówki tulei od rsa i rozpórkę). Na sporcie mogę zapitalac po ślimakach, bardziej się boję o utratę przyczepności na gumie...
Każdy kto montował taki set czuł różnicę i był zadowolony jak za te pieniądze, jedynie było narzekanie na dobijanie, ja nie mam dobijania, kolega zrobił to samo w nowej octavii rs i też zero dobijania, a trzymanie na zakrętach na plus - musieli zmienić amory, bo jest dobrze.
Ps. Na słuch nawet jest różnica, bo na sporcie mi trzeszcza plastiki jadąc po kostce, na comforcie cisza, jedynie do czego bym się przyczepil to do mniejszej różnicy odczucia we wspomaganiu kierownicy, tu na sporcie mogłoby by być mocniej.
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Dyskusja jest o różnicy trybów w Superbie z DCC. Ja czuje różnice ty nie, tez miałem Leona Fr i co z tego? Tam było twardo, auto na weekend które rocznie robiło 15 tys, teraz w miesiąc robię 10tys. Autami jeżdżę różnymi taty, mamy czasem siostry i wujka itp.enocylhdclub pisze: ↑11 mar 2020, o 22:53 To ja Ci powiem, że różnica w Superbie jest bardzo mała, a skoro Ty twierdzisz, że jest spora to jakbyś ocenił różnicę między trybami w Leonie czy Arteonie. Tam różnica jest odczuwalna, w Superbie bardzo słabo. Widocznie mamy różną skalę Dodam, że jeździłem Leonem i dalej jeżdżę zamiennie Superbem i Arteonem. Też masz takie bezpośrednie porównanie?