Strona 2 z 3

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 16 sty 2020, o 18:34
autor: enocylhdclub
Przecież na sporcie i tak kołysze :D

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 16 sty 2020, o 21:52
autor: Enriquez
Ale nie tak ... :)

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 10 mar 2020, o 19:45
autor: fris
A warto brać DCC jeżeli mam zamówiona wersje sportline. Jeszcze samochód nie wszedł do produkcji wiec moge zamówić ale czy jest sens?

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 10 mar 2020, o 20:25
autor: enocylhdclub
Dla mnie różnica pomiędzy trybami jest marginalna. 5x mniejsza niż DCC w Arteonie czy Leonie FR, którego miałem wcześniej. Jak chcesz lepsze prowadzenie to zostaje gwint.

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 10 mar 2020, o 20:42
autor: fris
Mysle ze wystarczy mi tak jak jest fabrycznie bez gwintu a 3 tys za ten bajer DCC wydawał mi sie przesadzony. Dzięki za inf 😊

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 10 mar 2020, o 22:30
autor: timanfaya
A ja osobiście widzę różnicę - zwłaszcza przy felgach 19". Zupełnie inaczej czuć dziury w komforcie, a inaczej na sporcie. Po mieście jeżdżę non-stop w tym pierwszym, a na trasy z dobrą drogą - ten drugi.

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 10 mar 2020, o 22:35
autor: Enriquez
Jakbym dziś miał zamawiać Superba, w którym DCC nie jest w standardzie (w L&K był, jak kupowałem), i miałbym za to zapłacić, to zdecydowanie wolałbym te pieniądze przeznaczyć na gwint i jeźdizć jak biały człowiek. Przy DCC są same problemy - obniżenie powoduje bujanie (na Eibachu przynajmniej), a wymiana na gwint dochodzą jakieś moduły do kasowania błędu. Oczywiście pozostaje gwint z DCC, no ale to 10 klocków.

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 11 mar 2020, o 10:04
autor: woj_tek
Ja mam fabryczne sportowe zawieszenie i koła lato/zima 18". Jeździłem wcześniej kilka razy sportline z DCC i nie żałuję wyboru. Jedynie trzeba pamiętać, że w sportowym prześwit jest o ok. 5mm niższy niż w DCC i można przyhaczyć dołem zderzaka (bodajże się to strumienica powietrza nazywa) parkując przodem do krawężnika.

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 11 mar 2020, o 15:07
autor: orlik
Na 19 różnica jest znaczna. Na eibachu nic nie buja w nowych rocznikach. Wiadomo lepiej założyć gwint, ale wtedy nie ma się możliwości tłumienia bezpośrednio podczas jazdy (comfort-normal-sport), zostaje DCC i wywalenie kolejnych 10tys. na gwint z obsługą DCC. Ja chyba tak zrobię jak amortyzatory będą do wymiany i nie zmienię auta(i chyba nie zmienię długo, bo jestem zadowolony z takiego dayli), na razie na same sprężyny eibacha nie narzekam.

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 11 mar 2020, o 16:16
autor: enocylhdclub
Enriquez pisze:Jakbym dziś miał zamawiać Superba, w którym DCC nie jest w standardzie (w L&K był, jak kupowałem), i miałbym za to zapłacić, to zdecydowanie wolałbym te pieniądze przeznaczyć na gwint i jeźdizć jak biały człowiek. Przy DCC są same problemy - obniżenie powoduje bujanie (na Eibachu przynajmniej), a wymiana na gwint dochodzą jakieś moduły do kasowania błędu. Oczywiście pozostaje gwint z DCC, no ale to 10 klocków.
Amen :D

@orlik

Buja jak najbardziej, jeździłem nowym Superbem i nie czuję różnicy inplus względem swojego 2018 (końcówka roku).

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 11 mar 2020, o 18:33
autor: woj_tek
Mój jest MY2019, produkcja też 2019. Na jakim ciśnieniu jeździcie?


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 11 mar 2020, o 20:17
autor: Sdss
Jest spora różnica między komfort a sport, w sporcie czuć każda nierówność w komforcie auto płynie. Ja jeżdżę dużo i nie wyobrażam sobie gwintów i betonów itd...
Auto ma być maks komfortowe. 99% czasu mam komfort.

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 11 mar 2020, o 20:46
autor: krzysn
W sumie też nie wiem o czym piszecie. Superb ma być komfortowy, a komfortowy samochód nie może mieć twardego zawieszenia. Auto tego typu ma płynąć po drodze i to superb robi nieźle. Rodzina i znajomi są zaskoczeni komfortem zawieszenia.

Moim zdaniem różnicy można doszukać się w trybie sport, ale to może również z powodu słabszego wspomagania kierownicy.

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 11 mar 2020, o 21:51
autor: enocylhdclub
Jak widać są to indywidualne odczucia. Pewnie głównie przez to, że nie jeździcie na codzień różnymi samochodami hmm?

Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton

: 11 mar 2020, o 22:09
autor: Sdss
enocylhdclub pisze: 11 mar 2020, o 21:51 Jak widać są to indywidualne odczucia. Pewnie głównie przez to, że nie jeździcie na codzień różnymi samochodami hmm?
Jeździmy, i dlatego doceniam tryb komfort.