Strona 1 z 1

Akcja serwisowa 97DR

: 23 lut 2020, o 09:53
autor: Dropek
Cześć,

Dostałem w tym tygodniu wezwanie na aktualizację sterownika BCM w związku z wystąpieniem niekorzystnych tolerancji podzespołów które mogą powodować brak rozpoznania awarii przedniego kierunkowskazu.

Czy ktoś z was też dostał to wezwanie? Zastanawiam się jaki wpływ ma ta aktualizacja na modyfikacje poczynione przez OBD... 8-)

Re: Akcja serwisowa 97DR

: 24 lut 2020, o 10:42
autor: fabek
Ta akcja przewinęła się na pewno w Audi/Seat. Chodzi o auta z 2013-2015 i problem z przednimi kierunkowskazami.

https://ec.europa.eu/consumers/consumer ... /19&lng=en

Re: Akcja serwisowa 97DR

: 24 lut 2020, o 13:36
autor: ik26
Ja jestem po aktualizacji. Czas około 30 min. Chyba żadne . Mnie nawet kontroli nie skasowali "czas na przegląd"

Re: Akcja serwisowa 97DR

: 24 lut 2020, o 18:47
autor: wally007
Też dostałem powiadomienie, wybieram się w czwartek na aktualizację

Re: Akcja serwisowa 97DR

: 25 lut 2020, o 12:44
autor: robosz
Też dostałem. Jestem umówiony na piątek.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Re: Akcja serwisowa 97DR

: 27 lut 2020, o 22:36
autor: Harry
Ja też już po. Godzinka.

Re: Akcja serwisowa 97DR

: 2 mar 2020, o 08:29
autor: KLICHO
Do jakiej wersji teraz macie zaktualizowane BCM ? 087AN czy AR ?

Re: Akcja serwisowa 97DR

: 2 mar 2020, o 13:02
autor: untaztood
Sami nie wiedzą kogo dotyczy problem.
Obrazek

Re: Akcja serwisowa 97DR

: 15 mar 2020, o 08:52
autor: rakoś
Jestem po akcji, czas ok godzinki, ale ostrzegali że czasem coś nie zatrybi i może trwać dwie. Akcja mało istotna ale wzywają bo dostają za to punkty.

Re: Akcja serwisowa 97DR

: 1 paź 2020, o 20:52
autor: kluska23
rakoś pisze:Jestem po akcji, czas ok godzinki, ale ostrzegali że czasem coś nie zatrybi i może trwać dwie. Akcja mało istotna ale wzywają bo dostają za to punkty.
No właśnie u mnie nie zatrybiło i samochód został na kolejny dzień w ASO.
Tłumaczyli to tym, że podczas aktualizacji wyskoczył im do wpisania jakiś kod, którego oni nie znają. Wysłali zapytanie do głównej centrali w Poznaniu, a że było już późno i nie dostali odpowiedzi to dlatego Superb zostaje na kolejny dzień u nich.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka