Strona 1 z 1

OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 11 kwie 2020, o 11:54
autor: kitaaa3
Znalazłem ostatnio ciekawą opcję w OBDeleven.
Chodzi o zmianę charakterystyki pracy pedału gazu i przyrostu mocy.
W autach które nie mają przycisku "Sport" działa to tak jakbyśmy go mieli i wcisnęli. Taki jakby darmowy tuning :)

Moduł 44 - układ wspomagania
Kod dostępu 19249
Adaptacja
Przełączenie profilu jazdy - zmienić z "Stopniowo, sterowane za pomocą czasu" na "Bezpośrednio, sterowane za pomocą wartości progowej".

Nie wiem czy już wcześniej się to gdzieś na forum pojawiło, jeśli tak to nie znalazłem.

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 20 kwie 2020, o 07:17
autor: Grzesiek9
Witam. I działa faktycznie to jak fizyczny przycisk sport A jak spalanie ?

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 21 kwie 2020, o 16:05
autor: wisior
zrobiłem sobie taką zmianę w 2.0 TDI z DSG zrobiony na 230 koni i różnica jest kolosalna. Auto rusza z miejsca dużo sprawniej oraz to beznadziejne zachowanie na wyjeździe z ciasnych luków oraz ronda jest praktycznie nie odczuwalne - dla mnie na plus. Spalanie ? nie zauważyłem różnic wielkich a już dwa baki przejechałem.

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 8 paź 2020, o 19:05
autor: Dylan
Zmieniłem u siebie i w końcu jakoś idzie się dogadać z DSG przy ruszaniu. Samego laga nie zmniejsza ale przy takim samym operowaniu gazem później zmienia biegi wiec jest dynamiczniej bez potrzeby deptania gazu. Łatwiej też wymusić gazem redukcje. Jak ktoś ma DSG bez zrobionego softu to warto spróbować chociaż ten mod.

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 15 paź 2020, o 08:51
autor: Kuster
Da się to ustawić przez VCDS?

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 15 paź 2020, o 08:57
autor: marasmus007
Kuster pisze: 15 paź 2020, o 08:51 Da się to ustawić przez VCDS?
Poszukaj Moduł 44 ( Steering assist)
Kod dostępu będzie potrzebny 19249
Następnie wchodzisz w Adaptacje
Wybierz kanał DRIVING PROFILE SWITCHOVER
I zmień opcję INCREMENTAL: CONTROLED OVER TIME na DIRECT: CONTROLED OVER THRESHOLD VALUE

Zatwierdzasz i powinno zadziałać u mnie zadziałało

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 15 paź 2020, o 09:07
autor: Kuster
marasmus007 pisze: 15 paź 2020, o 08:57
Kuster pisze: 15 paź 2020, o 08:51 Da się to ustawić przez VCDS?
Poszukaj Moduł 44 ( Steering assist)
Kod dostępu będzie potrzebny 19249
Następnie wchodzisz w Adaptacje
Wybierz kanał DRIVING PROFILE SWITCHOVER
I zmień opcję INCREMENTAL: CONTROLED OVER TIME na DIRECT: CONTROLED OVER THRESHOLD VALUE

Zatwierdzasz i powinno zadziałać u mnie zadziałało
Ale mowa o OBD11 czy VCDS? bo to dwie odmienne bajki

Będę miał chwilę to sprawdzę u siebie jak to wygląda...

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 15 paź 2020, o 10:51
autor: marasmus007
Korzystam z obu rozwiązań, nie ma to znaczenia numery sterowników , Security access i nazwy są takie same.

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 16 paź 2020, o 23:04
autor: woju80
Funkcjonuje tylko z dsg czy z manualem też ?

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 16 paź 2020, o 23:06
autor: woju80
Funkcjonuje tylko z dsg czy z manualem też ?

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 16 paź 2020, o 23:07
autor: kacluk
Czy użytkownicy DSG mogą się wypowiedzieć czy skrzynia po tym zabiegu pracuje lepiej? Nie ma tej spóźnionej reakcji na gaz? Może w końcu ruszać autem są się jakoś normalnie.

Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy

: 19 paź 2020, o 10:35
autor: tomsos
Cześć.
Jak opcja pojawiła się w obd 11 to ustawiłem sobie na działanie liniowe. Wg mnie DSG działa sprawniej, auto lepiej reaguje ale okazało się że przy moim stylu jazdy średnie spalanie wzrosło odczuwalnie..tak około 1,5 litra. Sprawdziłem to dwa razy tzn testowałem jedno i drugie ustawienie i wynik się potwierdził. Wróciłem do ustawienia normalnego.

Pozdrawiam
Tomek

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka