Nierowna praca po odpaleniu

jarekpalaczanis
Posty: 2
Rejestracja: 9 cze 2020, o 22:48
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Jarek

Nierowna praca po odpaleniu

Post autor: jarekpalaczanis »

Hejka...mam takie pytanie jestem umówiony do mechanika ale prosił bym o pomoc może ktoś miał coś podobnego ...na zimnym silniku przez około 2.3 sec autka faluje miedzy 900 a 1000 obrotów. Potem jak nigdy nic bajka chodzi ,nie szarpie i przyspieszenie super tylko to odpalanie kurde i niewiem a mam ją dopiero około tygodnia to jest 2fl 2015r. 140KM
alelampart
Posty: 7
Rejestracja: 4 sty 2022, o 21:19
Samochód: Superb II
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
Imię: Aleksandra
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Nierowna praca po odpaleniu

Post autor: alelampart »

Witam, czy coś udało się Pani ustalić? Jestem po regeneracji wtryskiwaczy, naprawie DPF, sprawdzeniu całego układu paliwowego i nic. Faluje, nierówno chodzi, czasami szarpie ‚ kanguruje’ przy ruszaniu.

Pozdrawiam
mazur1990
Posty: 172
Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Nierowna praca po odpaleniu

Post autor: mazur1990 »

Sprawdź zawór regulacji cisnienia na listwie CR. Szarpnięcia mogą być powodowane przez zawor EGR.
matthew
Posty: 102
Rejestracja: 16 maja 2021, o 21:31
Samochód: Superb II
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Nierowna praca po odpaleniu

Post autor: matthew »