DCC - odleglość kół od najwyższego punktu błotnika
: 1 lip 2020, o 21:17
Witam,
Na wstępie zaznaczę że jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość.
Mam superba 3 FL 2020 2.0 TSI L&K z DCC. Ostatnio zauważyłem ze jak auto stoi sobie na podwórku to niektóre koła są czasami bardziej "schowane pod błotnik" wszystko zależy od tego gdzie się zaparkuje. Chodzi mi o to że np w przednich kołach prześwit między szczytem opony a najwyższym punktem błotnika to 2 lub 3 palce ręki podczas gdy np w tylnych to 2 lub 1 palec w zależności gdzie się zaparkuje. Wiem że to zawieszenie adaptacyjne ale czy ono nie działa tylko przy włączonym aucie? Auto ma przejechane 2 200 km. W serwisie sprawdzali zawieszenie wczoraj i powiedzieli że wszystko ok. Może mi ktoś wyjaśnić sprawę?
Na wstępie zaznaczę że jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość.
Mam superba 3 FL 2020 2.0 TSI L&K z DCC. Ostatnio zauważyłem ze jak auto stoi sobie na podwórku to niektóre koła są czasami bardziej "schowane pod błotnik" wszystko zależy od tego gdzie się zaparkuje. Chodzi mi o to że np w przednich kołach prześwit między szczytem opony a najwyższym punktem błotnika to 2 lub 3 palce ręki podczas gdy np w tylnych to 2 lub 1 palec w zależności gdzie się zaparkuje. Wiem że to zawieszenie adaptacyjne ale czy ono nie działa tylko przy włączonym aucie? Auto ma przejechane 2 200 km. W serwisie sprawdzali zawieszenie wczoraj i powiedzieli że wszystko ok. Może mi ktoś wyjaśnić sprawę?