Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 27 paź 2020, o 13:20
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
Witam.
Jak w temacie. Denerwuja mnie osiągi mojego Superba 2 fl z 2014. Silnik 2.0 TDI 170 koni kod cfgb ze skrzynią DSG dq250 i napędem 4x4. Chce zrobić chiptuning silnika i może skrzyni też. Jest tylko jedno ale...dq250 ma wytrzymałość do 350 Nm które jeżeli to prawda to ten samochód już osiąga. Chcę autem pojeździć z rok góra 2 lata. Obecnie ma przejechane 158 tyś km. W ciągu roku dobije pewnie do 200. Dlatego interesuje mnie czy zwiększenie mocy ma sens i ile realnie można uzyskać i czy skrzynia się nie rozleci.
Z tego co się dowiedziałem to są tunerzy co wycisną z tego silnika 200-215 koni i 400- 420 Nm.
Proszę o wypowiedź osoby które mają program w autach z automatem.
Co polecacie?
Jak w temacie. Denerwuja mnie osiągi mojego Superba 2 fl z 2014. Silnik 2.0 TDI 170 koni kod cfgb ze skrzynią DSG dq250 i napędem 4x4. Chce zrobić chiptuning silnika i może skrzyni też. Jest tylko jedno ale...dq250 ma wytrzymałość do 350 Nm które jeżeli to prawda to ten samochód już osiąga. Chcę autem pojeździć z rok góra 2 lata. Obecnie ma przejechane 158 tyś km. W ciągu roku dobije pewnie do 200. Dlatego interesuje mnie czy zwiększenie mocy ma sens i ile realnie można uzyskać i czy skrzynia się nie rozleci.
Z tego co się dowiedziałem to są tunerzy co wycisną z tego silnika 200-215 koni i 400- 420 Nm.
Proszę o wypowiedź osoby które mają program w autach z automatem.
Co polecacie?
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
Ja mam 205KM 415Nm...Różnica jest spora warto.Przejechałem już na programie 60tyś zero problemów.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 1237
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
Ważne jest, aby program ktoś mądry robił i nie dotykać za bardzo limiterów, bo będzie sieczka ze skrzyni. Gówniano zrobiony program od razu wpływa na kiepską pracę dsg.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- Kuster
- Posty: 1049
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
Najpierw się dowiedz czym jeździszKinguuu pisze: ↑28 paź 2020, o 10:10 Witam.
Jak w temacie. Denerwuja mnie osiągi mojego Superba 2 fl z 2014. Silnik 2.0 TDI 170 koni kod cfgb ze skrzynią DSG dq250 i napędem 4x4. Chce zrobić chiptuning silnika i może skrzyni też. Jest tylko jedno ale...dq250 ma wytrzymałość do 350 Nm które jeżeli to prawda to ten samochód już osiąga. Chcę autem pojeździć z rok góra 2 lata. Obecnie ma przejechane 158 tyś km. W ciągu roku dobije pewnie do 200. Dlatego interesuje mnie czy zwiększenie mocy ma sens i ile realnie można uzyskać i czy skrzynia się nie rozleci.
Z tego co się dowiedziałem to są tunerzy co wycisną z tego silnika 200-215 koni i 400- 420 Nm.
Proszę o wypowiedź osoby które mają program w autach z automatem.
Co polecacie?
Już nie mówię o szukajce ale google też nie boli
Pierwsza lepsza strona
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... vs-diesel/
DQ200 niby jest do max 350NM
DQ250 spokojnie więcej
Zobacz sobie ile osiągają te silniki na stronach tunerów
Vtech, kreatormocy, Gregor10 itp itd...
Każdy kto zrobił chip/box itp powie ci że nie żałuje
Są przypadki że coś padło itp ale ilość głosów na tak przeważa
Sam będę chciał stroić swoje woziło od razu z DSG u Gregora (około 2300zl)
Brałem jeszcze pod uwagę kiviego (kivi racing factory) ale on sam silnik ogarnia (~1500zl)
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 27 paź 2020, o 13:20
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
”Najpierw się dowiedz czym jeździsz
Już nie mówię o szukajce ale google też nie boli”
Przecież wyraźnie napisałem czym jeżdżę...
Artykuł z forum ( link ) nie odpowiada na pytanie ile wytrzymuje skrzynia dq250 w 4x4 a pisanie że "więcej" to jak potwierdzenie tego co się każdy..." Jakoś to będzie... Jak się zepsuje to najwyżej nowa za kilka tys."
Znam oferty kreatora, v techu, Comp Sport, sportmile...
Chodziło mi o suche fakty... np.
"Zronilem u tego i tego i przejechałem 50 tyś km. Skrzynia działa itd."
Już nie mówię o szukajce ale google też nie boli”
Przecież wyraźnie napisałem czym jeżdżę...
Artykuł z forum ( link ) nie odpowiada na pytanie ile wytrzymuje skrzynia dq250 w 4x4 a pisanie że "więcej" to jak potwierdzenie tego co się każdy..." Jakoś to będzie... Jak się zepsuje to najwyżej nowa za kilka tys."
Znam oferty kreatora, v techu, Comp Sport, sportmile...
Chodziło mi o suche fakty... np.
"Zronilem u tego i tego i przejechałem 50 tyś km. Skrzynia działa itd."
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
nawet 600-700nm optymalne jest zeby oscylowac w okolicy 450-550 nm (maks oczywiscie)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Administrator
- Posty: 1237
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
W skrócie: rób i się nie zastanawiaj, będziesz i tak sobie zadawał pytanie dlaczego tak późno. Seryjnych 170 koni nie czuć.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- Montes
- Posty: 53
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 09:31
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 190/405
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
Na pewno rób kompleksowo silnik + DSG.
Ja robiłem u Gregora i jestem bardzo zadowolony.
Dla spokoju olej w DSG i haldexie wymieniam co 30kkm.
W silniku co 8-10 kkm.
Na dziś auto ma 297kkm, program był przy 220kkm.
Ja robiłem u Gregora i jestem bardzo zadowolony.
Dla spokoju olej w DSG i haldexie wymieniam co 30kkm.
W silniku co 8-10 kkm.
Na dziś auto ma 297kkm, program był przy 220kkm.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Chiptuning silnika 2.0 TDI 170 cfgb z dsg dq250 4x4
Mam taką samą skrzynie w tsi i od nowości mam już zrobione blisko 110kkm z momentem 550Nm, skrzynia chodzi jak zegarek