Bi-xenon wymiana
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Bi-xenon wymiana
Witam Szanownych,
zastanawiam się nad wymianą świateł tj nie całych reflektorów gdyż upadł na ten moment pomysł wymiany lamp żeby dołożyć funkcję wycinania światła znaną z wersji l&k ale chciałem zmienić fabryczne bi-xenony na D3S OSRAM NIGHT BREAKER LASER XENARC.
Pytanie czy ktoś z Was wymieniał fabryczne bi-xenony na inne i jakie ma odczucia?
Jechałem dziś g30 z matrycowymi światłami i efekt jak dla mnie piorunujący. Wiadomo nie zrobię tego w kurze ale może jakaś namiastka co sądzicie?
zastanawiam się nad wymianą świateł tj nie całych reflektorów gdyż upadł na ten moment pomysł wymiany lamp żeby dołożyć funkcję wycinania światła znaną z wersji l&k ale chciałem zmienić fabryczne bi-xenony na D3S OSRAM NIGHT BREAKER LASER XENARC.
Pytanie czy ktoś z Was wymieniał fabryczne bi-xenony na inne i jakie ma odczucia?
Jechałem dziś g30 z matrycowymi światłami i efekt jak dla mnie piorunujący. Wiadomo nie zrobię tego w kurze ale może jakaś namiastka co sądzicie?
- Kuster
- Posty: 1039
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Bi-xenon wymiana
Ja ostatnio wymieniałem...
Tragedia... Dopiero jak wydobyłem lampę i włożyłem "na sucho" to udało mi się drugi raz wymieniać żarówkę na aucie ale i tak trwało to z 20minut...
Ja założyłem do siebie sprawdzone chinczyki z Ali
Widać na żarówce że nie są to oryginały (cykne zdjęcie i dam porównanie) ale użytkowałem D2S w ACC i długo trzymały i nie paliły przetwornic jak niektóre fejki
Barwa 5000K a świeci to tak:
Mijania
Drogowe
Lampy mam do ustawienia
Tragedia... Dopiero jak wydobyłem lampę i włożyłem "na sucho" to udało mi się drugi raz wymieniać żarówkę na aucie ale i tak trwało to z 20minut...
Ja założyłem do siebie sprawdzone chinczyki z Ali
Widać na żarówce że nie są to oryginały (cykne zdjęcie i dam porównanie) ale użytkowałem D2S w ACC i długo trzymały i nie paliły przetwornic jak niektóre fejki
Barwa 5000K a świeci to tak:
Mijania
Drogowe
Lampy mam do ustawienia
Jak dbasz tak masz
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Bi-xenon wymiana
ojoj trochę dłubania widzę było...
fabryczne mają temperaturę barwową 4850K
te które ja zaproponowałem czyli D3S OSRAM NIGHT BREAKER LASER XENARC mają 4500K
przeglądam jeszcze D3S OSRAM COOL BLUE INTENSE XENARC 6000K
zależy mi na "białym, laserowym" odcieniu. Różnica jest coś około 100-120 zł pomiędzy nimi
fabryczne mają temperaturę barwową 4850K
te które ja zaproponowałem czyli D3S OSRAM NIGHT BREAKER LASER XENARC mają 4500K
przeglądam jeszcze D3S OSRAM COOL BLUE INTENSE XENARC 6000K
zależy mi na "białym, laserowym" odcieniu. Różnica jest coś około 100-120 zł pomiędzy nimi
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Bi-xenon wymiana
Fabryczne mają około 4150K, zakładaj nightbreakery różnica jest znaczna. Wszystko co bardziej niebieskie zemści się w deszczu/mgle/czarnych nawierzchniach.
Philips ma też w swojej ofercie zarniki o barwie około 4700K, które nie są jeszcze aż tak niebieskie.
Philips ma też w swojej ofercie zarniki o barwie około 4700K, które nie są jeszcze aż tak niebieskie.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Bi-xenon wymiana
Za namową Toma zamontowałem nightbreakery i jestem zadowolony. Tyle, że w benzynie nie było tyle pitolenia z wymianą, lampy nie trzeba było odkręcać.
Aaa i w ramach ciekawostki u mnie fabrycznie siedział osram o oznaczeniu 66340HBI według producenta 5000K (ale nie do końca ogarniam, bo gdzieś wyczytałem, że i ma mniej). Co nie zmienia faktu, że night breakery laser święcą lepiej!
Aaa i w ramach ciekawostki u mnie fabrycznie siedział osram o oznaczeniu 66340HBI według producenta 5000K (ale nie do końca ogarniam, bo gdzieś wyczytałem, że i ma mniej). Co nie zmienia faktu, że night breakery laser święcą lepiej!
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Bi-xenon wymiana
No to przekonaliście mnie bo początkowo o nich właśnie myślałem, dopiero później zacząłem rozważać inne opcje, serdeczne dzięki
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 180km 357nm
Re: Bi-xenon wymiana
Ja ostatnio u żony w Audi a1 wymieniałem na szybko żarnik i w sklepie mieli tylko jakiś mtech d3s 5000k i oprócz tego że jest delikatnie inna barwa to taki zamiennik świeci jak osram xenarc
-
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Bi-xenon wymiana
Odgrzeję troszkę temat, czy przy wymianie ksenonów odłączaliście akumulator jak to mówi instrukcja serwisowa ?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13606
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Bi-xenon wymiana
Oczywiście, że nie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Bi-xenon wymiana
Drodzy forumowicze, czy ktoś wymieniał ksenon nie demontując lampy ? Niestety moja dłoń jest chyba za duża, bo jedyne co mogę zrobić to zdjąć dekiel osłaniający i to nawet z pewnym trudem.
Może jest na to to jakiś patent ?
Dzięki za pomoc.
Może jest na to to jakiś patent ?
Dzięki za pomoc.
- Kuster
- Posty: 1039
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Bi-xenon wymiana
Ja wymieniałem ale tylko stronę pasażeramarasmus007 pisze: ↑17 lut 2021, o 07:22 Drodzy forumowicze, czy ktoś wymieniał ksenon nie demontując lampy ? Niestety moja dłoń jest chyba za duża, bo jedyne co mogę zrobić to zdjąć dekiel osłaniający i to nawet z pewnym trudem.
Może jest na to to jakiś patent ?
Dzięki za pomoc.
Wcześniej wymieniłem demontując lampy, zderzak itp.
Sprawdziłem jak to się zapina i jakoś następnym razem po walce 20minut założyłem ^^
Osobiście używałem obydwóch rąk a w prawej nie mam kciuka więc się da
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Bi-xenon wymiana
Pełen szacun !!Kuster pisze: ↑17 lut 2021, o 08:30Ja wymieniałem ale tylko stronę pasażeramarasmus007 pisze: ↑17 lut 2021, o 07:22 Drodzy forumowicze, czy ktoś wymieniał ksenon nie demontując lampy ? Niestety moja dłoń jest chyba za duża, bo jedyne co mogę zrobić to zdjąć dekiel osłaniający i to nawet z pewnym trudem.
Może jest na to to jakiś patent ?
Dzięki za pomoc.
Wcześniej wymieniłem demontując lampy, zderzak itp.
Sprawdziłem jak to się zapina i jakoś następnym razem po walce 20minut założyłem ^^
Osobiście używałem obydwóch rąk a w prawej nie mam kciuka więc się da
Mam tylko jedno pytanie jak uda się dostać do żarówki to trzeba ją przekręcić w którymś kierunku , czy trzeba jeszcze odpiąć 2 druciane zabezpieczenia ?