Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Patryk211088
Posty: 103
Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 180km 357nm

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: Patryk211088 »

mackowski30 pisze: 2 mar 2021, o 08:26
Patryk211088 pisze: 1 mar 2021, o 19:57 Jestem po wyprogramowaniu act. Jak na razie tylko 80km zrobiłem ale jestem mega zadowolony 😁 w końcu silnik pracuje bez żadnych wibracji i zmiany dźwięku. Polecam vagtune Oborniki Śląskie
Jaka cena?
Wysłałem wiadomość priv
raft
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2021, o 13:43
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Imię: Rafał

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: raft »

W końcu coś dzieje się w tym temacie. Już od roku szukam jak sobie z tym poradzić. Skoro da się to wyprogramować, to czy podobnego efektu nie osiągnie się zamieniając komputer sterujący pracą silnika na taki z Octavii? Tam nie było trybu ACT
Patryk211088
Posty: 103
Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 180km 357nm

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: Patryk211088 »

raft pisze: 7 mar 2021, o 13:46 W końcu coś dzieje się w tym temacie. Już od roku szukam jak sobie z tym poradzić. Skoro da się to wyprogramować, to czy podobnego efektu nie osiągnie się zamieniając komputer sterujący pracą silnika na taki z Octavii? Tam nie było trybu ACT
Po co kombinować skoro przy okazji można załatwić podniesienie mocy i wyłączenie act😁
raft
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2021, o 13:43
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Imię: Rafał

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: raft »

A wiadomo jaki jest koszt wyłączenia ACT + chiptuningu?
Patryk211088
Posty: 103
Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 180km 357nm

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: Patryk211088 »

Jak się orientowałam zanim zrobiłem u siebie to ceny jakie mi podawali to ok 1200-1800zl. Ja robiłem dwa auta i zapłaciłem 2500zl
raft
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2021, o 13:43
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Imię: Rafał

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: raft »

Dzięki za odpowiedź. A jak spalanie po chipie?
Patryk211088
Posty: 103
Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 180km 357nm

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: Patryk211088 »

Przed wyłączeniem act spadło o około .0.3l po wyłączeniu jeszcze nie litrazowales ale wg komputera jest bardzo podobnie
raft
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2021, o 13:43
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Imię: Rafał

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: raft »

Rozeznałem temat i w Warszawie można to zrobić w Kreatorze Mocy albo w Power Performance. Samo wyprogramowanie to 700 zł i podobno trwa do 3 godzin. Jak tylko pandemia kucnie, to jadę wyłączyć to badziewie. Gdyby ktoś już to zrobił to piszcie jak wrażenia.
Pozdrawiam
Rafał
Patryk211088
Posty: 103
Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 180km 357nm

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: Patryk211088 »

Jestem prawie miesiąc po modyfikacji i powiem tak... Najlepiej zainwestowane pieniądze w to auto😉 spalanie wg dystrybutora bardzo podobne. Ja bym odrazu program robił bo myślę że w cenie 1500 ogarniesz wszystko
apm16
Posty: 341
Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 175/310
Imię: Andrzej
Lokalizacja: WWL

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: apm16 »

Witam
Dzięki Koledze Patrykowi zdecydowałem się na korektę i ACT poszła do spamu .
Zabieg wykonało Performance w Łodzi przy okazji delikatny mod. w efekcie 175 KM/310Nm koszt 1500 zł
Wcześniej pożegnałem też auto-start i w końcu jest normalnie.
Polecam - warto - kurka z silnikiem od kosiarki w końcu nie denerwuje.
Pomyśleć że kiedyś marzenie klasy pracującej to był Polski Fiat 125p 1300cm miał ok. 75KM i nikt nie porównał by by tego do kosiarki
Pozdrawiam Andrzej
yaro_1
Posty: 533
Rejestracja: 23 paź 2017, o 12:11
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Lokalizacja: wschodnie mazowsze

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: yaro_1 »

tylko ten fiat na drogach spotykał głównie podobne fiaty, polonezy i maluchy, mało było innych aut, jak się zaczęły pojawiać golfy2, passaty b3/4 to wtedy co warte były te samochody, 1,3 z golfa ile frajdy sprawiało w czasie jazdy w porównaniu do podobnego 1,3 lub 1,5 z fiata polskiego

jeszcze jedna uwaga, kura waży tyle co dwa fiaty albo nie wiele mniej
apm16
Posty: 341
Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 175/310
Imię: Andrzej
Lokalizacja: WWL

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: apm16 »

Golf 1.3 II miał tylko około 60KM moment poniżej 100 Nm max150 km/godz. podobnie jak 125p większy i cięższy o około 150 kg waga około 1 tony 75KM/115 Nm golf ważył 850 kg około 150 kg niej od fiata - spalanie podobne .
Patryk211088
Posty: 103
Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 180km 357nm

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: Patryk211088 »

Superb 3 w 1.4 jest lekkim samochodem bo ma poniżej 1400kg co niestety czuć podczas jazdy droga szybkiego ruchu.
apm16
Posty: 341
Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 175/310
Imię: Andrzej
Lokalizacja: WWL

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: apm16 »

Najlepsze rozwiązanie 4x4 .
Miałem SII w czterołapie - zupełnie inna trakcja , i tego najbardziej mi brak w SIII
Raptor27
Posty: 7
Rejestracja: 6 cze 2021, o 19:14
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI (150KM)

Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT

Post autor: Raptor27 »

I jak spalanie po dezaktywacji systemu ACT ? Jakieś zmiany zauważyliście?
ODPOWIEDZ