Dzięki za odpowiedź, liczyłem, że może ktoś na forum jednak ma 2.0 z lpg
, szczególnie mnie interesuje też kwestia podwójnego wtrysku - jak to rozwiązano, bo te silniki mają 2x wtryski. Ja się w 272 nastawiam na około 10 - 12 lpg + właśnie około 2 PB i mnie to nie przeraża, bo autem zamierzam jeździć aż mu koła nie odpadną
, więc się na pewno zamortyzuje. Ciekawy jestem jak wygląda kwestia spalania PB dla większych prędkości autostradowych - tak do 180 km/h - czy nie rośnie jakoś bardzo, bo wiem, że niektóre instalacje kiedyś się przełączały na benkę przy dużych obciążeniach, a w Internecie różne rzeczy można wyczytać, włącznie z ludźmi co zgłaszają, że im auto pali np. 4 litry benzyny.
W sumie ja obecnie teraz jeżdżę dieslem, wcześniej jeździłem benzyną w gazie i nie było źle, ale to była stara instalacja, drugiej generacji, później jeszcze szwagier miał instalację III generacji - nie narzekał za bardzo. Teraz mam diesla i niestety ale mam już go dość, a to dwumas, a to turbo, teraz kopci, pewnie wtryski, nikt nie wie jak to naprawić albo nie chce naprawiać itd. Wiem, że w dsg też siedzi dwumasa i jest turbo przy silniku, ale jak mam się szarpać w dieslu znowu z tym to wolę mieć chociaż jakąś pociechę z benzyny. Dodatkowo zmienił mi się charakter pracy i mam teraz miesiące, gdzie jeżdżę praktycznie tylko po mieście a nagle przychodzą dwa gdzie jeżdżę w trasy po 700 - 800 km dziennie, więc ciężko myśleć o dieslu do miasta, a znowu za miastem przydałby się w długie trasy diesel, ale znowu benzyna działa dobrze tu i tu, ale znowu swoje pali
, takie rozterki życiowe przy zakupie auta.
Ja znowu czekam na vialle direct blue, bo to wygląda bardzo obiecującą, ale tak sobie czekam i czekam... chyba już trzeci rok przesuwają premierę, miało być na wiosnę tego roku. Na razie się przymierzam do auta i szukam coś w rozmiarze i cenie Superba III, silnik 250 km - 300 km, 4x4, automat i jak na razie wychodzi tylko Superb...