Montaż maxi dot Superb II Fl
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 22:51
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Paweł
Montaż maxi dot Superb II Fl
Witam,
jestem nowy więc na wstępie chciałem się przywitać ze wszystkimi.
Czytałem podobne posty ale nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi, postanowiłem więc założyć nowy temat.
Od niedawna stałem się posiadaczem Superb II z końcówki 2014 roku rejestracja 2015 wersja ACTIVE z jakimś tam pakietem Fresh na klimatroniku z podgrzewanymi siedzeniami + BOLERO dotykowe i to tyle z wyposażenia. Chciałem auto lepiej doposażone ale znajomy sprzedawał w tej wersji więc się skusiłem- lepiej mieć pewne auto słabiej wyposażone niż wypasionego szrota.
Ale do rzeczy:
chciałem zmienić aktualny licznik na maxi dot i w przyszłości dołożyć modem bluetooth do mojego bolero.
Aktualnie posiadam licznik 3T1 920 811 M.
Pytanie do WAS czy to będzie proste zadanie polegające jedynie na wymianie licznika i kodowaniu czy to bardziej skomplikowane i temat dla ASO za duże pieniądze?
Z tego co się orientuje do mojego auta potrzebuje licznika 3T1 920 841 M - licznik nawet już znalazłem.
Jeśli to kwestia tylko wymiany i kodowania może jest ktoś na forum z okolic Warszawy kto się by tego podjął? Bo rozumiem że VCDS em się tego nie ogarnie.
Dzięki za sugestie i zainteresowanie.
jestem nowy więc na wstępie chciałem się przywitać ze wszystkimi.
Czytałem podobne posty ale nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi, postanowiłem więc założyć nowy temat.
Od niedawna stałem się posiadaczem Superb II z końcówki 2014 roku rejestracja 2015 wersja ACTIVE z jakimś tam pakietem Fresh na klimatroniku z podgrzewanymi siedzeniami + BOLERO dotykowe i to tyle z wyposażenia. Chciałem auto lepiej doposażone ale znajomy sprzedawał w tej wersji więc się skusiłem- lepiej mieć pewne auto słabiej wyposażone niż wypasionego szrota.
Ale do rzeczy:
chciałem zmienić aktualny licznik na maxi dot i w przyszłości dołożyć modem bluetooth do mojego bolero.
Aktualnie posiadam licznik 3T1 920 811 M.
Pytanie do WAS czy to będzie proste zadanie polegające jedynie na wymianie licznika i kodowaniu czy to bardziej skomplikowane i temat dla ASO za duże pieniądze?
Z tego co się orientuje do mojego auta potrzebuje licznika 3T1 920 841 M - licznik nawet już znalazłem.
Jeśli to kwestia tylko wymiany i kodowania może jest ktoś na forum z okolic Warszawy kto się by tego podjął? Bo rozumiem że VCDS em się tego nie ogarnie.
Dzięki za sugestie i zainteresowanie.
- krzynol
- Ekspert
- Posty: 435
- Rejestracja: 4 gru 2019, o 07:56
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170KM
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
VCDSem tego nie ogarniesz
w okolicy masz kolegę spacewalker, ale w sumie nie wiem czy jest na tym forum
Może Enriquez coś podpowie
w okolicy masz kolegę spacewalker, ale w sumie nie wiem czy jest na tym forum
Może Enriquez coś podpowie
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 22:51
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Paweł
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
Po zgłębieniu tematu okazuje się ze to tylko kupno nowych zegarów, przekładka i kodowanie.
I teraz kilka pytań:
1. Czy ma ktoś z forumowiczów takie zegary (3T1920841M) w dobrym stanie z nie porysowanym wyświetlaczem z Sw 0811? Jak się zdążyłem zorientować występowały po czerwcu 2013 roku
2. Czy jeśli kupie drugie zegary i wymontuje moje to czy moge je podłączyć do auta niezakodowane by sprawdzić czy np. podświetlenia działają?
3. Co się stanie gdy przekręce zapłon z niezakodowanymi zegarami?
Dziękuję za info.
I teraz kilka pytań:
1. Czy ma ktoś z forumowiczów takie zegary (3T1920841M) w dobrym stanie z nie porysowanym wyświetlaczem z Sw 0811? Jak się zdążyłem zorientować występowały po czerwcu 2013 roku
2. Czy jeśli kupie drugie zegary i wymontuje moje to czy moge je podłączyć do auta niezakodowane by sprawdzić czy np. podświetlenia działają?
3. Co się stanie gdy przekręce zapłon z niezakodowanymi zegarami?
Dziękuję za info.
- krzynol
- Ekspert
- Posty: 435
- Rejestracja: 4 gru 2019, o 07:56
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170KM
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
nic się nie stanie, mozesz podłączyć i sprawdzić, odpalisz na 2 sekundy motor tylko
ale obawiam się, że to nie tylko kodowanie, tylko przepisanie immo, przebiegu, być może nowe pastylki do kluczyków...
ale obawiam się, że to nie tylko kodowanie, tylko przepisanie immo, przebiegu, być może nowe pastylki do kluczyków...
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2017, o 10:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Jacek
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
Po założeniu innych zegarów i przekręceniu kluczyka pozycje on wyzeruje się kodowanie pompy ABS, żeby pompa ABS się nie wyzerowała trzeba odpalić auto na swoich zegarach i dopiero wtedy podmienić licznik
Wysłane z MI 10 pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z MI 10 pro przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 22:51
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Paweł
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
Dziękuje koledzy za odpowiedzi.
LOKO - właśnie gdzieś czytałem o tym wyzerowaniu pompy ABS ale nie byłem pewny i dlatego zadałem pytanie, chyba gdzieś kiedyś enriquez o tym pisał.
Wyjaśniając to co miałem na myśli pisząc kodowanie - to dostałem informacje, że mam się stawić u osoby która się tego podejmie z starymi i nowymi zegarami oraz kluczykiem, po przeprowadzeniu procesu kodowania (zakładam że w EPROMie licznika) będę go mógł już założyć w aucie. Oczywiście żeby auto korzystało z pełnej funkcjonalności maxi dot konieczne będzie jeszcze przekodowanie w centralnej elektryce poprzez zaznaczenie opcji chyba FIS. Czy jeszcze gdzieś coś trzeba będzie dodatkowo przekodować VCDSEM?
Na razie niestety nie udało mi się znaleźć zegarów w dobrym stanie.
Koledzy mam jeszcze pytanie w zakresie tych zegarów. Z tego co zdążyłem się zorientować po czerwcu 2013 roku wychodziły zegary z oznaczeniem 3T1920841M i SW0811.
Co to jest to SW w zegarach? Czy mogę nabyć zegary z SW niższym niż to 0811 i tym nr 3T1920841M (znalazłem takie z stycznia 2013 roku z SW0806). Czy one będą miały jakąś ograniczoną funkcjonalność w stosunku do tego wyższego SW?
LOKO - właśnie gdzieś czytałem o tym wyzerowaniu pompy ABS ale nie byłem pewny i dlatego zadałem pytanie, chyba gdzieś kiedyś enriquez o tym pisał.
Wyjaśniając to co miałem na myśli pisząc kodowanie - to dostałem informacje, że mam się stawić u osoby która się tego podejmie z starymi i nowymi zegarami oraz kluczykiem, po przeprowadzeniu procesu kodowania (zakładam że w EPROMie licznika) będę go mógł już założyć w aucie. Oczywiście żeby auto korzystało z pełnej funkcjonalności maxi dot konieczne będzie jeszcze przekodowanie w centralnej elektryce poprzez zaznaczenie opcji chyba FIS. Czy jeszcze gdzieś coś trzeba będzie dodatkowo przekodować VCDSEM?
Na razie niestety nie udało mi się znaleźć zegarów w dobrym stanie.
Koledzy mam jeszcze pytanie w zakresie tych zegarów. Z tego co zdążyłem się zorientować po czerwcu 2013 roku wychodziły zegary z oznaczeniem 3T1920841M i SW0811.
Co to jest to SW w zegarach? Czy mogę nabyć zegary z SW niższym niż to 0811 i tym nr 3T1920841M (znalazłem takie z stycznia 2013 roku z SW0806). Czy one będą miały jakąś ograniczoną funkcjonalność w stosunku do tego wyższego SW?
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2017, o 10:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Jacek
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
SW to wersja oprogramowania teoretycznie im wyższe tym lepsze licznik możesz mieć nawet z wersji sprzed liftu ważne żeby był z odpowiedniej wersji silnikowej najlepiej tak jak krzynol napisał wcześniej zgłoś się do spacewalkera najczęściej przebywa on na forum tourana lub golfa 6 to jest mistrz jeśli chodzi o liczniki
Wysłane z MI 10 pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z MI 10 pro przy użyciu Tapatalka
- krzynol
- Ekspert
- Posty: 435
- Rejestracja: 4 gru 2019, o 07:56
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170KM
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
zegary z oznaczeniem 3T1920841M i SW0811 tu już najwyższe zegary i takie obsługują wszystko
a co abs, to wiadomo, ze przed każdymi zabawami robimy autoscan i nawet jak sie pozeruje to mamy kodowanie zapisane
a co abs, to wiadomo, ze przed każdymi zabawami robimy autoscan i nawet jak sie pozeruje to mamy kodowanie zapisane
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
Czym się różni 3T1920841J od 3T1920841L oprócz tego, że ten drugi jest nowszy? Czy nowszy jest lepszy? Poliftowy pasuje do przedlifta? W etce są też zegary 3T2, o co z nimi chodzi?
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:34
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2007
- Silnik: Inny
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Świętochłowice
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Re: Montaż maxi dot Superb II Fl
Angliki mają siódmy znak 9 zamiast 8:
3T1920841J - Europa
3T1920941J - Anglik
3T1920841J - Europa
3T1920941J - Anglik