Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Witam panowie, czy miał ktoś do czynienia z firma RSH Auto Tuning z Wrocławia? Dostałem dobrą ofertę od nich ale niewiele wiem o tej firmie. Ktoś coś?
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Obecnie jest promocja na samochody do 2016 roku bidajże. Mnie się udało, dostałem w dobrej cenie, ale warto pytać, może coś ugrasz. Właściciel jest otwarty na propozycje
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 2 lut 2021, o 20:36
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 200KM
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Poznań, Nowy Tomyśl
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Coś chyba mu się nie chciało poprawiać mapy, albo gotowca wgrywał. bo można by było jeszcze trochę wygładzić wykresy, bo jakieś dziwne ubytki są w wykresie
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Taaa... Kolejny znaffca
Te falowania mogą być przez turbo albo wtryski
Faktycznie mógłby to wygładzić ale odchylenia są na tyle małe że pewnie mieści się w "normach" i to olał
Jeszcze jak cena była dobra to też zrobił "bezpiecznie" klepnoł i next klient
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 180km 357nm
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
To mój 1.4 to chyba wogole lipa ale niestety nie mogę wrzucić zdjęcia
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 20:36
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 227/490
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
ja z 2 tygodnie temu zrobilem virusa...z seryjnych 189 (ze 190) wpadło 226.5 KM. i moment z 417 na 492NM. Fajnie się teraz auto odpycha
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Ja jak narazie zrobiłem jakieś 400 km, filtr w tym czasie wypalał się raz. Co do spalania to komp pokazuje bez zmian, ale to jeszcze trzeba pojeździć żeby aię wypowiedzieć.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Zdecydowanie ^^ ale co komu na hamowni pokazuje to już nie nam wnikać
Jak dbasz tak masz
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
jak to samo pokazywanie to można olać , gorzej jak tak naprawdę jest podkręcony..
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 180km 357nm
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Nie hejtujcie mnie za mocno za pytanie ale czym może skutkować zbyt duży moment obrotowy? Wiem że napewno sprzęgło i ewentualnie skrzynia ale co jeszcze. W swoim 1.4 mam ponad 350nm.
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Głównie po dupie dostaje napęd... Skrzynia, sprzęgło, dwumas jak jest, półosie.Patryk211088 pisze: ↑6 mar 2021, o 10:00 Nie hejtujcie mnie za mocno za pytanie ale czym może skutkować zbyt duży moment obrotowy? Wiem że napewno sprzęgło i ewentualnie skrzynia ale co jeszcze. W swoim 1.4 mam ponad 350nm.
W manualnej skrzyni nie ma takiego stresu jak przy suchej DSG (ma słabsze bebechy)
Jak dbasz tak masz