SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Mam szybkie pytanie. Jakie macie u siebie cisnienie w kołach 225/40 r18 ? Teraz mam 2.3 z przodu i 2.5 z tyłu nie wiem czy dobrze
- marioti
- Doradca
- Posty: 1826
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
ja mam zgodnie z tym co masz na klapce wlewu paliwa, czyli normalnie 2,2 bara przód i tył
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
No właśnie tak mi się wydawało ze z tyłu mam coś za dużo:)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Mam dwa szybkie pytania
Ciśnienie w kołach 2.5 jako eco wg klapki czy 2.2?
Olej do skrzyni oznaczenie "rsr " silnik 1.4tsi 150km
zlałem olej po ok 60000tyś i wyszło coś ok 1.3l, a zalecają 2.3l . Czy fabryka leje mniej czy nie wszystko zleciało? Olej już kapał podniosłem auto z lewej strony i nic więcej nie wyleciało. Wlałem 2.3l przez włącznik wstecznego biegu Olej Fuchs. Czy nie będzie za dużo oleju skoro zlałem o litr mniej niż powinno być?
Co o tym sądzicie?
Ciśnienie w kołach 2.5 jako eco wg klapki czy 2.2?
Olej do skrzyni oznaczenie "rsr " silnik 1.4tsi 150km
zlałem olej po ok 60000tyś i wyszło coś ok 1.3l, a zalecają 2.3l . Czy fabryka leje mniej czy nie wszystko zleciało? Olej już kapał podniosłem auto z lewej strony i nic więcej nie wyleciało. Wlałem 2.3l przez włącznik wstecznego biegu Olej Fuchs. Czy nie będzie za dużo oleju skoro zlałem o litr mniej niż powinno być?
Co o tym sądzicie?
-
- Administrator
- Posty: 1238
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Ktoś orientuje się chłodnica oleju 2.0 tdi 03L117021C który producent robi na pierwszy montaż?
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Nurtuje mnie jedna sprawa. Mam superba 2 z 2012 kod lakieru LF9E-9P9P candy white. I nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi czy to jest lakier akrylowy bez bezbarwnego? Lakiernik robił mi rdze na klapie i twierdzi że auto jest całe malowane akrylem bez klaru. I tak wyszło z fabryki. Jak oczyszczał klapę to schodziła odrazu baza i nie było klaru. Natomiast Ori lakier na zaprawki jest baza + bezbarwny.
- Sekund
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 gru 2021, o 16:10
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 186/390
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Zielonka
- Kontakt:
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Pacjent z 2012r 323000 km przebiegu CFFB
Poniżej parametry DPF. Jest ok, jechać na pranie czy jechać na złom
Nie kopci nie ma z nim problemów.
Wysłane z mojego 2201117TY przy użyciu Tapatalka
Poniżej parametry DPF. Jest ok, jechać na pranie czy jechać na złom
Nie kopci nie ma z nim problemów.
Wysłane z mojego 2201117TY przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 cze 2022, o 09:26
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Rocznik: 2013
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Witam. Posiadam Skodę Superb 2 3.6 V6 4×4. Zapaliła się kontrolka EPC. Po podłączeniu kompa diagnoza raz za małe ciśnienie paliwa raz za duże. Wymieniono czujnik utrzymania ciśnienia, pompa paliwa i czujnik na powrocie. Po adaptacji części bez poprawy. Teraz wskazuję za wysokie ciśnienie około 120 barów na wolnych obrotach. Majster mówi że nie wie co teraz ma robić. Może ktoś z was miał taki problem. Proszę o pomoc bo jestem w czarnej d.... Dodam że skoda ma przejechane 160 tyś. Pozdrawiam wszystkich
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 wrz 2021, o 18:01
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 208km/435NM
- Imię: Mariusz
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Witam kolegów. Mam pytanko odnośnie zachowania turbiny w Superbie II, jaka jest zasada działania 'gruszki' zmiennej geometrii w silniku CFGB. Jak zachowuje się gruszka na zgaszonym silniku, podczas odpalenia, na biegu jałowym, po dodaniu gazu. Ktoś obserwował, zagłębiał się w temat? Pozdro Pany!
- krzynol
- Ekspert
- Posty: 435
- Rejestracja: 4 gru 2019, o 07:56
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170KM
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
gruszka rusza cięgnem regulującym łopatki w turbinie
odpal auto i zobaczysz, niech ktoś gazuje, odpuszcza, uderza w gaz i będziesz widział ruchy
ruch sztangi powinien być około 1cm
odpal auto i zobaczysz, niech ktoś gazuje, odpuszcza, uderza w gaz i będziesz widział ruchy
ruch sztangi powinien być około 1cm
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Czyścił ktoś z was soczewki w ss2? O ile od wewnątrz myślę że da radę jakoś wyczyścić to zastanawiam się czy jest jakiś sposób na wyczyszczenie soczewki od zewnątrz i odbłyśników. Da się jakoś sprawdzić datę produkcji żarnikow? Mam w tej chwili osram xenarc classic i nie wiem kiedy były one zakładane. Zauważyłem że w miejscu gdzie idzie drucik mają lekki nalot szary. Z tego co widziałem to wszyscy polecają osram xenarc laser ale też swoje kosztują. I zastanawiam się czy są jakieś inne które świecą podobnie do nich a mniej kosztują. Kiedyś ktoś polecał żarniki vision ale nie znalazłem żadnych opinii o nich. Co sądzicie warto dołożyć i kupić osram xenarc laser?
- marioti
- Doradca
- Posty: 1826
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
od zewnątrz to chyba tylko przez demontaż klosza, ewentualnie można próbować podobnie jak od wewnątrz, czyli np. wata na drucie.
Odbłyśnika nie dotykaj, czymkolwiek chciałbyś to wyczyścić to tylko pogorszysz sprawę. Jedyna opcja do regeneracja odbłyśnika poprzez jego fizyczne wyjęcie z lampy wyczyszczenie i wykonanie nowego napylenia warstwy.
co do daty produkcji osram-ów, jaki masz kod liczbowo-cyfrowy pod kodem qr na nalepce z tyłu żarnika? chodzi o pierwsze kilka znaków (4 do 5 znaków, tuż pod kodem qr)
wrzuć foto jaki nalot? wg mnie taki lekki mleczny nalot to norma, ale piszesz o szarym.
Różnica między classic a laser jest zauważalna ale szczerze mówiąc tylko jak postawisz dwa auta obok siebie. W normalnym użytkowaniu przyzwyczaisz się do jednych czy drugich. Ogromną różnicę zobaczysz dopiero po regeneracji odbłyśników, o ile twoje są już zużyte lub przykryte nalotem
Odbłyśnika nie dotykaj, czymkolwiek chciałbyś to wyczyścić to tylko pogorszysz sprawę. Jedyna opcja do regeneracja odbłyśnika poprzez jego fizyczne wyjęcie z lampy wyczyszczenie i wykonanie nowego napylenia warstwy.
co do daty produkcji osram-ów, jaki masz kod liczbowo-cyfrowy pod kodem qr na nalepce z tyłu żarnika? chodzi o pierwsze kilka znaków (4 do 5 znaków, tuż pod kodem qr)
wrzuć foto jaki nalot? wg mnie taki lekki mleczny nalot to norma, ale piszesz o szarym.
Różnica między classic a laser jest zauważalna ale szczerze mówiąc tylko jak postawisz dwa auta obok siebie. W normalnym użytkowaniu przyzwyczaisz się do jednych czy drugich. Ogromną różnicę zobaczysz dopiero po regeneracji odbłyśników, o ile twoje są już zużyte lub przykryte nalotem
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Zerkne na te numery jak tylko wrócę do domu. Podrzuce fotki. Ogólnie to chyba na razie kupię żarniki super vision d1s a docelowo znajomy przerobi mi lampy na bi-ledy. Wsadzi całe projektory koito albo ronana. U siebie w audi a4b8 przerobił i nawet diagnosta powiedział że są dobrze ustawione jak Ori xenony. Ale jest cały projektor pod ledy zmieniony(soczewka+ odbłyśnik).marioti pisze: ↑28 lis 2022, o 07:59 od zewnątrz to chyba tylko przez demontaż klosza, ewentualnie można próbować podobnie jak od wewnątrz, czyli np. wata na drucie.
Odbłyśnika nie dotykaj, czymkolwiek chciałbyś to wyczyścić to tylko pogorszysz sprawę. Jedyna opcja do regeneracja odbłyśnika poprzez jego fizyczne wyjęcie z lampy wyczyszczenie i wykonanie nowego napylenia warstwy.
co do daty produkcji osram-ów, jaki masz kod liczbowo-cyfrowy pod kodem qr na nalepce z tyłu żarnika? chodzi o pierwsze kilka znaków (4 do 5 znaków, tuż pod kodem qr)
wrzuć foto jaki nalot? wg mnie taki lekki mleczny nalot to norma, ale piszesz o szarym.
Różnica między classic a laser jest zauważalna ale szczerze mówiąc tylko jak postawisz dwa auta obok siebie. W normalnym użytkowaniu przyzwyczaisz się do jednych czy drugich. Ogromną różnicę zobaczysz dopiero po regeneracji odbłyśników, o ile twoje są już zużyte lub przykryte nalotem
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
550-600 komplet projektorów biled + przeróbka. Kumpel mi powiedział 1000 za całość. Ale to jak świeca to bajka. Nie ma problemu w deszczu jak na ksenonach. Mnie szlak trafia jak deszcz pada bo nic nie widać.