polowiec pisze: ↑10 lut 2024, o 16:11
Dzisiaj miałem 3 raz ten sam objaw, wiec to już podejrzliwe
Gdy pada deszcz, i jest blisko 0 stopni auto dłużej kreci. Grzeje świece (po wcisnieciu przycisku kilka sekund mija) i zaczyna krecic, ale dosc dlugo. Normlanie od strzała pali nawet przy -10.
I tylko po staniu po nocy.
Jak nie pada to nie ma tego problemu.
Ktos sie spotkal z czyms takim?
Dzisiaj ponownie dłużej kręcił.
Wczoraj tankowałem do pełna, i zauważyłem, ze po odkręceniu korka słychać bylo mocne sykniecie - albo zasysało albo odpowietrzyło sie:)
Moze to ma cos wspólnego? Czy zbiornik nie ma odpowietrzenia?
.... wyczytałem, ze tak ma byc Wiec fałszywy trop.
Witam mam pytanie czy do wymiany tylnych tarcz da się cofnąć tłoczki zwalniając tylko hamulec ręczny przyciskiem na konsoli przy dźwigni biegów gdzieś w Internecie wyczytałem.
Pytanie dziś podczas skanowania testowego OBD eleve pokazał błąd P-164E00 /zawór regulacji ciśnienia oleju , statyczna usterka elektryczna/ pacjent silnik CZEA 1.4 Tsi 150KM fabrycznie , ktoś z Kolegów miał taki przypadek jak rozwiązany czy wymiana zaworu czy tylko styki ?
Auto bez wyświetlonego błędu niskiego ciśnienia oleju kontrolka nie świeci się .
Dziś płukanka silnika nowy olej Valvoline nowy filtr Mann i nowy zawór 06E 115243H / kupiony w okazyjnej cenie na OLX za 70 zł/ i po błędzie UUFFFF można ruszać w trasę.
Podczas wymiany oleju po zastosowaniu płukanki zaobserwowałem że pod filtra m-ki Filtrona pokazał się wyciek , wcześniej było sucho . Rozrzedzony płukanką olej pokonał Filtrona , nie wierzyłem opiniom z Internetu ale od dziś nigdy więcej nie założę takich filtrów. W środku papier a w Manie natomiast biała tkanina filtracyjną też z harmonijką .
Witam, od którego roku smartlink w Superbie jest po wifi? Czy w Superbie druga połowa 2020 smart link będzie w wersji na kabelek czy po wifi? (w cenniku jest po kabelku nadal a tylko apple car jest po wifi).
EDIT:
Dla potomnych - u mnie - rok produkcji 2020, rok modelowy 2021, smartlink jest po wifi - wystarczyło mieć telefon z Androidem 11 wzwyż. U mnie Android Auto był od razu w telefonie - nie musiałem dodatkowo nic instalować.
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2024, o 09:45 przez HanSolo, łącznie zmieniany 1 raz.
Siema. Mam skodę superb 2.0 272 km 4x4 kod silnika DNUA przebieg 124k. W ostatnim czasie wymieniłem dwumase. Przyczyną wymiany były wibracje które odczuwałem na kierownicy w zakresie 1000-1400 obrotów oraz przy hamowaniu silnikiem poniżej od 3k obrotów do 2k, były to wibracje z przerwami czyli pojawialy sie koło 2800, potem znikaly przy 2500-2600 a potem znow sie pojawialy przy 2300 i znikaly przy 2000. Dodatkowo przy hamowaniu silnikiem mialem uczucie jakbym jechał po tarce. Po wymianie dwumasy objawy przy hamowaniu silnikiem ustały, natomiast dalej w zakresie obrotów 1000-1250 odczuwalne są wibracje na kierownicy. Koła wyważone i geometria ustawiona. Zastanawiam się nad zmianą softu skrzyni, ale przed zmianą softu chciałbym usunąć problem. Miał ktoś podobna sytuację i może coś doradzić. Ponadto ostatnio zauważyłem, że jak ustawie automat na N to nie ma wibracji odczuwalnych np. na drzwiach kierowcy natomiast jak wrzuce na R lub D to juz czuc wibracje na drzwiach kierowcy (poprzez drzwi mam na mysli element drzwi ten a'la podłokietnik). Położyłem troche siana za to auto i mega mnie to drażni. A jeszcze bardziej pluje sobie w pysk bo ogladalem i jezdzilem wczesniej inna, ale taką samą superb i byl kompletny spokoj i cisza w srodku. Zero jakichkolwiek wibracji. Niestety sprzedawca był kawałem cwaniaka i ch**a w zwiazku z czym zrezygnowałem z tego egzemplarza. A teraz chce doprowadzic moją do stanu, który nie bedzie mnie denerwował i drażnił. Proszę o pomoc. Z góry dzięki!
balaganvr6 pisze: ↑17 mar 2024, o 19:08
Siema. Mam skodę superb 2.0 272 km 4x4 kod silnika DNUA przebieg 124k. W ostatnim czasie wymieniłem dwumase. Przyczyną wymiany były wibracje które odczuwałem na kierownicy w zakresie 1000-1400 obrotów oraz przy hamowaniu silnikiem poniżej od 3k obrotów do 2k, były to wibracje z przerwami czyli pojawialy sie koło 2800, potem znikaly przy 2500-2600 a potem znow sie pojawialy przy 2300 i znikaly przy 2000. Dodatkowo przy hamowaniu silnikiem mialem uczucie jakbym jechał po tarce. Po wymianie dwumasy objawy przy hamowaniu silnikiem ustały, natomiast dalej w zakresie obrotów 1000-1250 odczuwalne są wibracje na kierownicy. Koła wyważone i geometria ustawiona. Zastanawiam się nad zmianą softu skrzyni, ale przed zmianą softu chciałbym usunąć problem. Miał ktoś podobna sytuację i może coś doradzić. Ponadto ostatnio zauważyłem, że jak ustawie automat na N to nie ma wibracji odczuwalnych np. na drzwiach kierowcy natomiast jak wrzuce na R lub D to juz czuc wibracje na drzwiach kierowcy (poprzez drzwi mam na mysli element drzwi ten a'la podłokietnik). Położyłem troche siana za to auto i mega mnie to drażni. A jeszcze bardziej pluje sobie w pysk bo ogladalem i jezdzilem wczesniej inna, ale taką samą superb i byl kompletny spokoj i cisza w srodku. Zero jakichkolwiek wibracji. Niestety sprzedawca był kawałem cwaniaka i ch**a w zwiazku z czym zrezygnowałem z tego egzemplarza. A teraz chce doprowadzic moją do stanu, który nie bedzie mnie denerwował i drażnił. Proszę o pomoc. Z góry dzięki!
U mnie (ale w TDI) czuć wibracje tylko na zimnym silniku
Jak się rozgrzeje to już jest cacy
Sprawdź poduszki silnika i skrzyni
Ewentualnie wymień olej w skrzyni?
Ja chcę teraz do siebie kupic dwumas bo się szykuję do remontu silnika i mam problem bo sprzedawcy wycofali się ze sprzedaży podobno ze względu na bardzo słabą jakość. Nawet te z wyższej półki co idą na rzekomo pierwszy montaż potrafiły mieć bardzo duże luzy przez co też było bardzo dużo reklamacji i zwrotów
Chcę wymienić olej w mojej superb 2.0 TSI 272km jaki olej najlepiej kupić ? Quartz 0W30 czy lepiej 5W30 auto jest z 2019roku i ma przejechane 75tys km.
Ja leję 5W40 i taki lany jest od kilku lat (Shell Ultra z bazą GTL). Dobry i w dobrych pieniądzach (115 zł/4L). Wymieniaj co 10 tys., nie będzie problemu.