SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
-
- Administrator
- Posty: 1237
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Pin 39 idzie do czujnika sprzęgła F36 (Clutch Vacuum Vent Valve Switch). Pedał wciśnięty 12V, pedał puszczony 0V.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 sty 2020, o 11:59
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 180km 288nm
- Imię: Szymon
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Jak najbardziej wszystko działa, ECU widzi sprzęgło dziękuję bardzo! Tempomat ożył. Ale nadal pozostało podbicie delikatne obrotów o jakieś 100 przy przyspieszaniu i wciśnięciu sprzęgła. Myślałem że to wina braku czujnika. ECU przekodowane na manual zgodnie z tym co podpowiadał VCDS. Jaka może być przyczyna ? Adaptacja przepustnicy ?
-
- Administrator
- Posty: 1237
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Zaraz zaraz czy Ty właśnie zrobiłeś przekładkę z automatu na manual?
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 sty 2020, o 11:59
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 180km 288nm
- Imię: Szymon
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Tak tak dokładnie, rozszyfrowałeś mnie ale chyba w poście była mała podpowiedź jak ktoś chce tanio mieć dalej jeżdżący sprawny samochód bo np tak jak w moim przypadku ma bardzo zdrowa budę a serducho pięknie trzyma serie i mocno nie krwawi na krawężniki xD a ma troszkę manualnych zdolności i średnie warunki to serdecznie polecam jak możesz to podpowiedz mi jeszcze czy ECU może "nauczyć się" nie podnosić obrotów po chwili jazdy z czujnikiem czy to dlatego że dziś wracałem w korkach i nie kręciłem powyżej 4tys ? Mogę jeszcze dodać że zrobiłem od razu po przekładce trasę 300 km i auto pali mniej o jakies 1-1,5 litra policzę to jeszcze dokładnie a i na niemieckich autostradach wydaje mi się że V-max też większe xD
- colins
- Posty: 39
- Rejestracja: 20 mar 2018, o 16:48
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Mam szybkie pytanko, a dokładniej zależy mi na szybkiej odpowiedzi.
Wziąłem się za hamulce z przodu:
* wymienione tarcze, klocki
* zregenerowane zaciski (tłoczki, gumki, uszczelki)
* wymienione elastyczne przewody hamulcowe
Odpowietrzyłem całość, przelałem w sumie ponad 1.5L płynu.
Przy zgaszonym silniku, pedał hamulca robi się twardy po 1-2 wciśnięciach. Po odpaleniu silnika, mogę pedałem "pompować" i słychać syczenie. Pedał nie twardnieje.
Czy to jest normalne w Superb czy jednak układ jest nadal zapowietrzony? Odpowietrzałem tylko przy kołach (z 5 kółek w okół samochodu).
Wziąłem się za hamulce z przodu:
* wymienione tarcze, klocki
* zregenerowane zaciski (tłoczki, gumki, uszczelki)
* wymienione elastyczne przewody hamulcowe
Odpowietrzyłem całość, przelałem w sumie ponad 1.5L płynu.
Przy zgaszonym silniku, pedał hamulca robi się twardy po 1-2 wciśnięciach. Po odpaleniu silnika, mogę pedałem "pompować" i słychać syczenie. Pedał nie twardnieje.
Czy to jest normalne w Superb czy jednak układ jest nadal zapowietrzony? Odpowietrzałem tylko przy kołach (z 5 kółek w okół samochodu).
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 sty 2020, o 11:59
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 180km 288nm
- Imię: Szymon
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Szybkie pytanie jakie powinno być kodowanie modułu zasięgu ksenonów dla Superba 1? Aktualnie mam 0005
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 sty 2020, o 11:59
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 180km 288nm
- Imię: Szymon
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Jeszcze jeden post dosyć dziwny objaw. Miałem ostatnio problem z zamkiem od strony pasażera (prawej ) czasem się otwiera czasem nie, czasem się zamyka czasem nie. Obstawiałem mikrostyk albo kable w każdym razie nie było czasu ani chęci tego sprawdzać . Ale dzisiaj naciskam zamykanie zamykają się wszystkie drzwi nie wiem czemu naciskam jeszcze raz a tu otwierają się drzwi ale pasażera wiem że była opcja ustawienia czegoś takiego ale z drzwiami kierowcy chyba zależy od modelu itp aut z grupy VAG w niektórych po pierwszym naciśnięciu otwierania otwierały się tylko drzwi kierowcy w innych po ponownym wciśnięciu zamykania o ile się nie mylę. Ale czemu pasażera czy moja skoda skrywa tajemnicę i pochodzi z wysp xD