2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Chcesz, żeby brzmiało jak seria to bierz środek z eRki i nie szukaj dalej.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- enocylhdclub
- Posty: 231
- Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Dawid
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Piramida tak zdanie zmieniał jak baba? NieźleMovibonczuk pisze: Moglbym tu zacytowac kolege Piramida z jego pierwszych postow na temat zwyklego “dupowozu”, ktorego nie ma sensu modyfikowac, bo jezdzi super, hebli jak sie nie jezdzi na torze to nie ma co zmieniac bo sa rewelacyjne, a dsg przeciez hula swietnie, ktory zaprzeczal sobie kilkanascie stron dalej
- jimw
- Posty: 388
- Rejestracja: 13 kwie 2017, o 10:58
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Movibonczuk
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Polecam przeczytac te 160 stron. Ewolucja niesamowita.enocylhdclub pisze: ↑26 kwie 2021, o 20:11Piramida tak zdanie zmieniał jak baba? NieźleMovibonczuk pisze: Moglbym tu zacytowac kolege Piramida z jego pierwszych postow na temat zwyklego “dupowozu”, ktorego nie ma sensu modyfikowac, bo jezdzi super, hebli jak sie nie jezdzi na torze to nie ma co zmieniac bo sa rewelacyjne, a dsg przeciez hula swietnie, ktory zaprzeczal sobie kilkanascie stron dalej
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Tak wiem zdaję sobie z tego sprawę że to już poważna przeróbka. jak dla mnie to 4 z przodu nie musi być wystarczy 390 ale żeby było w miarę cicho ?!:) i chcę zostawić GPF. Korzysta ktoś z aktywnej przepustnicy z pilotem ???jimw pisze: ↑25 kwie 2021, o 13:16Niestety 4 z przodu jest mocno uzależniona od tego, co konkretnie z tym wydechem zrobisz.maniek245 pisze: ↑23 kwie 2021, o 18:49 Witam dorzucę swoje trzy grosze. Moja S3fl na seryjnych gratach wydmuchała 360km/450Nm, mój fachman mówi że bez wydechu ciężko będzie coś wydusić więcej i też mam dylemat co z tym fantem zrobić . Po wydechu powinna się pojawić 4 z przodu :)Niedawno wymieniłem wkładkę na K&N ( w intercarsie za darmochę normalnie ) i wyciąłem otwory w dolocie i tą beznadziejną kratkę wyrzuciłem . Jeszcze nie byłem na korekcie, ale tak pod nogą czuć zmianę, Nm poszły trochę ku dołowi , i poprawiła się reakcja na gaz.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
- jimw
- Posty: 388
- Rejestracja: 13 kwie 2017, o 10:58
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
U mnie pojawiło się bardzo delikatne buczenie w okolicach 2000-2100 obrotów. Przy czym jest ono na tyle delikatne, że żona i koledzy twierdzą, że nic nie słyszą
Natomiast, co ciekawe wedle mojego ucha przy prędkościach autostradowych (140-160 km/h) jest ciszej niż na seryjnym tłumiku.
Jednocześnie, gdy się idzie pełnym piecem jest trochę głośniej.
Także ogólnie jest bardzo dobrze. Ale co auto, to inny odgłos. Mam kolegę, który ma L&K w serii, w tym samym silniku co ja (ja mam Sportline, ale przecież wydechy są takie same) i jego auto brzmi inaczej niż moje brzmiało w serii. Na dniach będzie tenże kolega montował tłumik z 7 R-ki, więc zobaczę czy po montażu coś się u niego zmieni w kontekście odgłosów.
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Ale czy mając Superba z gpf środkowy z golfa r trzeba/ma sens wrzucać tez z wersji z gpf?
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Nie. Tłumik w 272 z gpf jest mniej restrykcyjny.
Jest info na stronie tuneforce o tym. Było tez o tym gdzieś już tu pisane. Wiec w ogóle nie trzeba wrzucać tłumika z golfa r.
To samo mówił Patryk z compsport.
https://tuneforce.pl/chiptuning-skoda- ... -tsi-280km
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jest info na stronie tuneforce o tym. Było tez o tym gdzieś już tu pisane. Wiec w ogóle nie trzeba wrzucać tłumika z golfa r.
To samo mówił Patryk z compsport.
https://tuneforce.pl/chiptuning-skoda- ... -tsi-280km
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 paź 2018, o 21:43
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 350/494
- Imię: Piotr
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Jak pisali koledzy wcześniej nie trzeba wymieniać środkowego. Seryjny wydech w wersji 272 z GPF wystarczy do 400 KM. REVO oferuje pakiet na 400 KM bez jakiegokolwiek ruszania wydechu, również do Superba.
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 paź 2018, o 21:43
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 350/494
- Imię: Piotr
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Dzięki! Po pozytywnych rekomendacjch tutaj, myślę, że postawię na DO88, tym bardziej, że jest kilkaset zł tańszy niż Forge, więc po co przepłacać, nawet jeżeli bedzie to wymagało nieistotnych ingerencji w plastiki. Do tego TIP. Zastanawiam się jeszcze nad rozwiązaniem JB4 czy program. W sumie JB4 kusi tym, że można jeżdzić na seryjnej mapie, więc na chłopski rozum mimo zainstalowanego boxa nie mamy bardziej wysilonej jednostki napedowej np podczas spokojnej podrózy z rodziną. Czy moje rozumowanie jest słuszne?sane pisze: ↑26 kwie 2021, o 10:46No offence, ale polecać można jak się samemu przetestuje.
Ze znajomymi przetestowaliśmy większośc IC w MQB o różnych mocach. Wniosek jest taki, że prawie żaden (bo jest jeden wyjątek) tani IC do MQB się nie sprawdza przy aplikacjach 400+ i tyle. Co z tego, że jest tańszy niż Wagner jak może być(i zazwyczaj będzie) to kasa wyrzucona w błoto.
Rozmiar rdzenia to tylko połowa sukcesu, bo dużo ważniejsza jego konstrukcja czyli przepływ/utrata ciśnienia/szybkość wychładzania.
W MQB IC jest w kanapce pomiędzy chłodnicami i jakość rdzenia jest kluczowa. Natomiast duży rozmiar (szczególnie grubość) działa wręcz na niekorzyść, bo trzeba więcej ciąć. Zresztą, sam Wagner też miał wcześniej lepsze rdzenie. Na dzień dzisiejszy najlepszy zakup do Superba to Forge lub do88 ew. Airtec.
PS. Na te pomiary z hamowni w KVR to patrz z przymrużeniem oka raczej
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Nie do końca. Jak jeździsz spokojnie z rodziną to auta dalej jest niewysilone.
- Movibonczuk
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa