2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 19:47
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 381km/507nm
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Stockholm
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Auto z 2016 280km wiec wlasnie nie wiem jakie tam siedziały tłumiki. A czy sam końcowy wystarczy czy już lepiej całość?
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Rok 2016 to silnik CJX, środkowy tłumik restrykcyjny, końcowe na klapach.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 19:47
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 381km/507nm
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Stockholm
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Czyli zostaje wymiana całosci czy można zmienić srodkowy na ten z rki i troche bedzie milej?
PS. Jaką wkładke filtra polecacie? Przerobiłem dolot i coś tam myśle wsadzić:)
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Sorry, nie widziałem, że z 2016, albo miałeś wtedy jeszcze nieuzupełnione albo nie zauważyłem. Byłem pewny, że odebrałeś nowe 280. To tak jak sane napisał, masz środkowy restrykcyjny i śmiało możesz od tego zacząć.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Środek z 7R/S3 albo od razu cały wydech custom...
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 19:47
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 381km/507nm
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Stockholm
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Wkładkę zostaw oryginalną nie ma co kombinować. Najważniejszy jest mod dolotu, który już zrobiłeś.
Sam mam oryginalną, bo zapomnieli mi zmienić na sportową podczas modyfikacji auta, a co raz więcej słyszę, że i tak to uja daje
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Ewentualnie Filtr powietrza Knecht lx3502
Niższy jest.
Ja mam w dwóch autach od 3 lat używam i zmieniam co max pół roku. Koszt ok 50 pln max.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Niższy jest.
Ja mam w dwóch autach od 3 lat używam i zmieniam co max pół roku. Koszt ok 50 pln max.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 19:47
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 381km/507nm
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Stockholm
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Ile można ugrac mocy po zmianie tego tlumika? Coś podniesie czy bardzie poprawi to dźwięk?
-
- Posty: 955
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Przede wszystkim odciąży sprężarkę, gdyż ułatwi odpływ spalin , tu raczej nie ma sensu szukać ile koni to będzie (tak jak w przypadku wkładki filtra powietrza) tylko aby polepszyć cały system, czyli bardziej zadbać o mechaniczne podzespoły.
Ja mam zrobiony przelotowy tłumik środkowy, downpipe z katem EURO4 ale zachowałem tłumiki końcowe oryginalne. Dźwięk jest zupełnie inny od oryginału "konkretniejszy" co da się słyszeć, ale nie jest to nie widomo co.
Pytanie czego oczekujesz ? Tak czy inaczej, ci którzy mają porządnie zmodyfikowane auta chyba już odpowiedzieli na większość Twoich pytań , chcesz mieć "ogień" rób po całości, chcesz mieć taniej , nie oczekuj koksów
Proponuje, abyś najpierw sprecyzował swoje oczekiwania, czego oczekujesz, a na pewno znajdą się na to odpowiedzi. Na tym forum są tacy co mają spore doświadczenie w tej materii i zapewne podzielą się swoimi doświadczeniami.
Tak chyba mi się wydaje
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Zrób od razu stage 2 i po temacie. W kwestii wkładki, ja mam wkładkę BMC a czy coś daje, ciężko stwierdzić.
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 paź 2018, o 21:43
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 350/494
- Imię: Piotr
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Przy stage 1 i 2 sportowy filtr podobno nic nie daje. Nie wiem jak przy większych modyfikacjach. Czyli oryginalny lub zamienniki. Poza tym większa przepuszczalnośc filtra to większe ryzyko dostania się syfu i uszkodzenia turbospręzarki. Miałem w rodzinie taki przypadek w aucie ze zmienionym, dedykowanym dolotem i filtrami o dużym przepływie.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
+15-20KM więcej do zrobienia na Stage 1. Jeżeli pozostałe elementy wydechu bez zmian to dźwięk się za bardzo nie zmieni.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Rozluźniony środkowy tłumik to przed wszystkim bezpieczeństwo turbiny a dodatkowa moc wynikająca z tego faktu to tylko mały bonusik