[/quote]
Chodzi o wycięcie dolotu przed filtrem powietrza:
[/quote]
Orientuje się ktoś czy warto wyciąć te dodatkowe otwory jeśli nie chcę podnosić mocy?
2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Zawsze warto. Nawet dla serii to więcej zimnego powietrze. Tylko pamiętaj że jak masz silnik gen4 to tam jest to trochę inaczej rozwiązane.
Mianowicie z lewej strony jest taka uchylna przesłona. Nie pasuje zaślepka z golfa. Trzeba ta przesolone unieruchomić w pozycji zamkniętej A z prawej wyciąć otwory.
//cloud.tapatalk.com/s/6624ed35385 ... 171629.mp4
Mianowicie z lewej strony jest taka uchylna przesłona. Nie pasuje zaślepka z golfa. Trzeba ta przesolone unieruchomić w pozycji zamkniętej A z prawej wyciąć otwory.
//cloud.tapatalk.com/s/6624ed35385 ... 171629.mp4
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 kwie 2024, o 06:57
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Michał
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
No właśnie nie wiem po co ta uchylna klapka, chyba żeby silnik nie dostawał za dużo powietrza... ? Jeśli powiększę wlot powietrza to nie zaburzę czegoś w pracy silnika? Wydaje mi się że nie, ale wolę się dopytać. Poprostu będzie łatwiej łapać powietrze, a co za tym idzie turbina będzie miała lżej?
Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4
Będzie miała lżej. Złap to na silikon. Ja wspomgłem się tryktryką żeby była nieruchomo.