Strona 5 z 7

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 8 maja 2021, o 11:40
autor: maniek245
A czy do zacisków z macana 4t podchodzi seryjna tarcza 340? bo wszędzie piszą że od 340-345 tarcze. jakie klocki w pod 340 + 4t macan

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 8 maja 2021, o 12:15
autor: orlik
Oczywiście, że podejdzie. Tylko zmieniając zacisk nie wkładaj już seryjnej tarczy.

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 8 maja 2021, o 14:22
autor: maniek245
orlik pisze: 8 maja 2021, o 12:15 Oczywiście, że podejdzie. Tylko zmieniając zacisk nie wkładaj już seryjnej tarczy.
Źle się wyraziłem :) chodziło mi o rozmiar, żeby zostać przy 340 bo mam 17" na zimę i na razie nie chcę zmieniać na większe :) seryjne tarcze właśnie się kończą 14tyś km :) chyba z kartonu były by lepsze :) a jakie klocki pod 340 do zacisku 4t?

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 8 maja 2021, o 18:20
autor: Kuster
maniek245 pisze: 8 maja 2021, o 14:22
orlik pisze: 8 maja 2021, o 12:15 Oczywiście, że podejdzie. Tylko zmieniając zacisk nie wkładaj już seryjnej tarczy.
Źle się wyraziłem :) chodziło mi o rozmiar, żeby zostać przy 340 bo mam 17" na zimę i na razie nie chcę zmieniać na większe :) seryjne tarcze właśnie się kończą 14tyś km :) chyba z kartonu były by lepsze :) a jakie klocki pod 340 do zacisku 4t?
Jak masz OEM R17 to będziesz pewnie potrzebował dystansów do nich

To czy będziesz miał tarcze 340mm czy 345mm nie ma znaczenia bo to o zacisk się rozchodzi :) on sam w sobie na inną budowę i może być nieco dalej/szerzej wysunięty
Klocki kupujesz pod zacisk z Q5/Macan 4T a nie pod tarcze

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 11 maja 2021, o 20:02
autor: maniek245
Kuster pisze: 8 maja 2021, o 18:20
maniek245 pisze: 8 maja 2021, o 14:22
orlik pisze: 8 maja 2021, o 12:15 Oczywiście, że podejdzie. Tylko zmieniając zacisk nie wkładaj już seryjnej tarczy.
Źle się wyraziłem :) chodziło mi o rozmiar, żeby zostać przy 340 bo mam 17" na zimę i na razie nie chcę zmieniać na większe :) seryjne tarcze właśnie się kończą 14tyś km :) chyba z kartonu były by lepsze :) a jakie klocki pod 340 do zacisku 4t?
Jak masz OEM R17 to będziesz pewnie potrzebował dystansów do nich

To czy będziesz miał tarcze 340mm czy 345mm nie ma znaczenia bo to o zacisk się rozchodzi :) on sam w sobie na inną budowę i może być nieco dalej/szerzej wysunięty
Klocki kupujesz pod zacisk z Q5/Macan 4T a nie pod tarcze
ok to już wszystko jasne :)Czyli klocek dopasuje się do tarczy i nie będzie efektu nie równego ścierania klocka ? ( czytaj nie zostanie 5mm rant na klocku :) )

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 15 wrz 2021, o 15:38
autor: LukaszBu
Cześć,
jeszcze nie mam Superba (na razie Octavia 1.8 180KM DSG), ale planuję zakup używanego 2.0 TSI 280KM z DSG.
Po takich modyfikacjach (Stage 1 lub Stage 2) jak wam się zachowuje średnie spalanie?

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 15 wrz 2021, o 18:18
autor: coolmobil
Serio pytasz o spalanie w aucie które ma grubo ponad 300KM?
To chyba kwestia drugorzędną.
Spali tyle ile wlejesz.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 15 wrz 2021, o 19:07
autor: Kuster
A jak będziesz jeździł oszczędnie to spali tyle co O3 1.8tsi ;)

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 15 wrz 2021, o 19:45
autor: LukaszBu
A co? Od pewnego momentu nie da się określić? Skoro przy 280KM są jakieś widełki, to przy 360 też...

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 15 wrz 2021, o 20:09
autor: Kuster
A ile ma spalić więcej? Tylko tyle ile będziesz mu cisnął
Prawda jest taka że spala tyle samo +/-1L przy normalnej jeździe
Jest wiele osób które twierdzą że samochód potrafi spalić mniej po chipie
Ja na zwykłym BOXie w 2.0TDI zauważyłem spadek średnio o 0,5l/100km a jeżdżę tak samo

Tyle że jak wskakujesz na poziom 300+ i wiesz ze możesz sobie pozwolić na więcej to tyle samo więcej zaczyna samochód palić...

Te nowe jednostki (ECU) są już tak dopracowane że potrafią sobie same ustalać dawkę przez chwilową wartość obciążenia silnika
Jedziesz "ECO" jest "ECO"
Chcesz pogonić to jest większy wir

Moc potrzebuje paliwa
Ale jak mocy nie wykorzystujesz to czemu ma zużywać jej więcej?

Reszta zależy od ciężkości nogi

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 15 wrz 2021, o 22:34
autor: piramida
mocne 2.0tsi z krótką skrzynią VI jaka ma miejsce w wersji 280 pali w przedziale 7-22 gdzie 7 to spokojna jazda po wojewódzkich drogach, 12-13 w większym mieście, około 10 przy średniej 100km/h po 17 z prędkościami około 200 i powyżej 20l jak się lata 230+

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 16 wrz 2021, o 06:44
autor: LukaszBu
Dziękuję +/- 1 litr względem wyjściowego spalania jest dla mnie zupełnie zadowalające :)

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 16 wrz 2021, o 15:36
autor: Kuster
LukaszBu pisze: 16 wrz 2021, o 06:44 Dziękuję +/- 1 litr względem wyjściowego spalania jest dla mnie zupełnie zadowalające :)
Tylko weź pod uwagę to że wszystko zależy od stylu jazdy ;)

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 7 lut 2022, o 20:13
autor: Anikam
Jako że od soboty stałem sie posiadaczem superba 2.0 280km to myśle o tym żeby go troszke rozruszać. Co do dolotu to jaką wkładke polecacie?
Jeśli chodzi o tłumik... nie chce zeby był jakiś głosny ale fajnie jakby jakoś mruczał. Wystarczy jak środkowy zmienie na ten z rki?

Re: 2.0 TSI 280KM Stage 1 i 3/4

: 8 lut 2022, o 00:48
autor: orlik
Masz prawdopodobnie i tak środkowy z rki. W 272 taki właśnie jest, więc wydaje mi się, że w nowym 280 również. Bez zmiany końcowych nic nie ugrasz.