Nowy S3 FL - przeprogramowanie DSG

qwerty89
Posty: 6
Rejestracja: 17 sty 2021, o 07:18
Samochód: Superb III Facelift
Silnik: 2.0TSI (190KM)

Nowy S3 FL - przeprogramowanie DSG

Post autor: qwerty89 »

Witam,

Czy ktoś spotkał się z tym żeby ASO podjęło się przeprogramowania DSG (czy tam sterownika silnika - jestem laikiem)? Chodzi o znany chyba wszystkim nabywcom nowych superbów problem redukowania biegów przez DSG w taki sposób, że obroty zbijane są do 1200. Chciałbym przeprogramować tak żeby redukcja następowała do 1400-1500 obrotów.

Ktoś ma takie doświadczenia? Czy tylko firmy inne niż ASO a potem strach o kwestionowanie gwarancji : )

W moim przypadku dotyczy to superba 3 FL 2.0 TSI, 190 KM. Odebrany w piątek : ) pozdro

PS. Proszę o odpowiedzi osób, które próbowały to załatwić przez ASO. Bo nie wiem czy w ogóle zaczynać z nimi temat czy nie ma sensu.
komoornik
Posty: 1069
Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
Samochód: Superb III Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy S3 FL - przeprogramowanie DSG

Post autor: komoornik »

ASO nie ma nawet takiej możliwości.

Pozostaje Ci tylko tuner.
Awatar użytkownika
timanfaya
Posty: 636
Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Nowy S3 FL - przeprogramowanie DSG

Post autor: timanfaya »

Paaaaaanie normy WLTP, ma mało palić, co tam bezpieczeństwo i to, że auto stoi a nie jedzie dopóki nie zrobisz kickdowna :)

Nie ma szans żeby oficjalny serwis Skody to zmienił.
oolsztyniak
Posty: 293
Rejestracja: 1 lip 2020, o 09:08
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200 km / 436 Nm
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Nowy S3 FL - przeprogramowanie DSG

Post autor: oolsztyniak »

A jak zrobi to tuner to gwarancja papa
qwerty89
Posty: 6
Rejestracja: 17 sty 2021, o 07:18
Samochód: Superb III Facelift
Silnik: 2.0TSI (190KM)

Re: Nowy S3 FL - przeprogramowanie DSG

Post autor: qwerty89 »