ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 29 sie 2021, o 10:34
- Samochód: Superb III combi Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Kontakt:
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Mam te systemy w obecnym Hyundaiu i30. Nie wiem jeszcze jak dobrze działają w Skodzie, ale u mnie to wygląda tak:
Lane assist - utrzymuje pas ruchu, nawet w niewielkim skręcie ( muszą być w miarę wyraźne białe linie). Jak zmieniasz pas bez kierunku to wydaje ostrzeżenie dźwiękowe.
Przydatne podczas jazdy po autostradach. Jak dla mnie musi być.
Side assist - świeci w lusterku jak masz auto obok i włącza się wygnał dźwiękowy jeśli włączysz kierunkowskaz w takiej sytuacji. Ja patrzę w lusterka i boczna szybę więc w obecnej konfiguracji SIII tego nie biorę.
Rear Trafic - jeśli podczas cofania z miejsca parkingowego wykryje ruch, będzie pikalo. Dla mnie niepotrzebne ponieważ:
- mam kamerę cofania która ma szeroki kąt widzenia
- jak nie widzę to i tak wyjeżdżam bardzo ostrożnie bo nie ufam tym systemom. U siebie w nowym SIII z tego rezygnuje.
Lane assist - utrzymuje pas ruchu, nawet w niewielkim skręcie ( muszą być w miarę wyraźne białe linie). Jak zmieniasz pas bez kierunku to wydaje ostrzeżenie dźwiękowe.
Przydatne podczas jazdy po autostradach. Jak dla mnie musi być.
Side assist - świeci w lusterku jak masz auto obok i włącza się wygnał dźwiękowy jeśli włączysz kierunkowskaz w takiej sytuacji. Ja patrzę w lusterka i boczna szybę więc w obecnej konfiguracji SIII tego nie biorę.
Rear Trafic - jeśli podczas cofania z miejsca parkingowego wykryje ruch, będzie pikalo. Dla mnie niepotrzebne ponieważ:
- mam kamerę cofania która ma szeroki kąt widzenia
- jak nie widzę to i tak wyjeżdżam bardzo ostrożnie bo nie ufam tym systemom. U siebie w nowym SIII z tego rezygnuje.
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
W nowej konfiguracji Superba Scouta RM22 wybrałem jak niżej co pozwoliło wyrzucić Rozpoznawanie znaków i wymaganą nawigacje w pakietach Travel Assist (oszczędność 2k PLN)
ADAPTIVE CRUISE CONTROL - aktywny tempomat do 210 km/h (PLG) - 2 100 zł
ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM
ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG (PWF)
- 5 300 zł
Rozumiem że mam zwykle ACC wtedy ale LA jest już z prowadzeniem po torze? A nie tylko wibracja i odbijanie od linii?
pACC nie chce i rozpoznawania znaków nie potrzebuje.
Rozumiem że bez pACC tracę rozpoznawanie skrzyżowań bo nie ma navi oraz zwalnianie automatyczne bo nie ma rozpoznawania znaków?
ADAPTIVE CRUISE CONTROL - aktywny tempomat do 210 km/h (PLG) - 2 100 zł
ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM
ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG (PWF)
- 5 300 zł
Rozumiem że mam zwykle ACC wtedy ale LA jest już z prowadzeniem po torze? A nie tylko wibracja i odbijanie od linii?
pACC nie chce i rozpoznawania znaków nie potrzebuje.
Rozumiem że bez pACC tracę rozpoznawanie skrzyżowań bo nie ma navi oraz zwalnianie automatyczne bo nie ma rozpoznawania znaków?
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Raczej tak.pACC nie chce i rozpoznawania znaków nie potrzebuje.
Rozumiem że bez pACC tracę rozpoznawanie skrzyżowań bo nie ma navi oraz zwalnianie automatyczne bo nie ma rozpoznawania znaków?
Jakkolwiek rozpoznawanie znaków jest super, zwłaszcza że znaki rozpoznaje kamera a nie są zczytywane z nawi. Bardzo przydaje się gdy zobaczysz fotoradar, policję etc a nie zwróciłeś uwagi do ilu jest ograniczenie
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
No tak ale znaki wymaga to nawigacji a już 2k pełne nie dołożę aby się zmieścić w racie.
Martwi mnie to raczej tak:) podobno TA urochamia się z kierownicy teraz. A nie z menu w radiu.
Martwi mnie to raczej tak:) podobno TA urochamia się z kierownicy teraz. A nie z menu w radiu.
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Olać znaki, w Polsce się to nie sprawdza. Nie miałem fabrycznie, zakodowałem, pojeździłem i wyłączyłem, bo mnie wkurzało. Nie widzi skrzyżowań, więc nie kasuje, czasami łapie znaki z drogi obok. Po prostu w Polsce jest tragiczne rozmieszczenie znaków, i więcej robi to zamętu niż pomaga. Lepiej odpalić Yanosika działającego przez bluetooth w tle i po za własnym rozsądkiem tym się kierować.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Nie zgodzę się. pACC faktycznie się nie sprawdza, ale samo rozpoznawanie jak dla mnie super. Skrzyżowań nie widzi ok ale to nie tylko w PL ale też w innych krajach. Pomijam fakt jakie jest to super w DE kiedy wiesz czy lecisz na odcinku "no limit" czy nie. Jak dla mnie jedna z bardziej przydatnych funkcji
-
- Posty: 539
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Znacznie się sprawdzać jak pojawi się nowy taryfikator mandatówkefirek pisze: ↑5 wrz 2021, o 18:05 Nie zgodzę się. pACC faktycznie się nie sprawdza, ale samo rozpoznawanie jak dla mnie super. Skrzyżowań nie widzi ok ale to nie tylko w PL ale też w innych krajach. Pomijam fakt jakie jest to super w DE kiedy wiesz czy lecisz na odcinku "no limit" czy nie. Jak dla mnie jedna z bardziej przydatnych funkcji
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 paź 2021, o 16:23
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.5TDI V6 AYM (155KM)
- Imię: Tomasz
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Witam,
Proszę o odpowiedź na pytanie.
Czy jeżeli zakupiłem Superba w marcu z pakietem TRAVEL ASSIST (nie HIGH), będę miał funkcję adaptacyjnego prowadzenia po torze Lane Assist?
Czy tylko odbijanie od linii? Do tej pory myślałem, że odbijanie od linii.
Teraz widzę opis w konfiguratorze i mówi on, że w obu pakietach Travel.. jest funkcja adaptacyjnego prowadzenia LANE ASSIST.
Proszę o odpowiedź na pytanie.
Czy jeżeli zakupiłem Superba w marcu z pakietem TRAVEL ASSIST (nie HIGH), będę miał funkcję adaptacyjnego prowadzenia po torze Lane Assist?
Czy tylko odbijanie od linii? Do tej pory myślałem, że odbijanie od linii.
Teraz widzę opis w konfiguratorze i mówi on, że w obu pakietach Travel.. jest funkcja adaptacyjnego prowadzenia LANE ASSIST.
- padero
- Posty: 181
- Rejestracja: 14 mar 2021, o 05:49
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Ja mam TRAVEL ASSIST bez high i pięknie prowadzi po torze tylko musi być włączony aktywny tempomat, bo bez tego odbija.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 paź 2021, o 16:23
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.5TDI V6 AYM (155KM)
- Imię: Tomasz
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Dziękuję, za szybką odpowiedź.
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
ciekawe - u mnie w MY2020 prowadzi po torze od 60 kmph nawet bez włączonego tempomatu (czyli ja operuje gazem). Zmienili na gorsze?
Poniżej 60 kmph musi być włączony aktywny tempomat żeby prowadził po torze
- padero
- Posty: 181
- Rejestracja: 14 mar 2021, o 05:49
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Sprawdzę to
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
ja mam dakejh zgwozdke bio nigdzie to nie jest na 100% określone.
W nowym cenniku do grudnia ze wzgldey na wywalen ie SA i RTA jest tak:
Pakiet TRAVEL ASSIST - 4500 dla Scout
Funkcja rozpoznawania znaków drogowych,
LANE ASSIST,
pACC (Predictive Adaptive Cruise Control do 210 km/h),
dla skrzyni DSG EMERGENCY ASSIST i TRAFFIC JAM ASSIST
Pakiet TRAVEL ASSIST HIGH: - 6750 dla Scout
Funkcja rozpoznawania znaków drogowych,
LANE ASSIST,
bez SIDE ASSIST z REAR TRAFFIC ALERT,
PARK ASSIST,
pACC (Predictive Adaptive Cruise Control do 210 km/h),
dla skrzyni DSG EMERGENCY ASSISTi TRAFFIC JAM ASSIST
Czyli tak naprawde róznica to brak Park Assista (który kosztuje 1500zł) między TA a TAH bo SA i RTA juz nie jest dostepne.
Mając zwykły Travel Assist bez HIGH czy ma sie tez wtedy wbudowny w system Adaptive Line Assist - zakładam, że tak...
To może mi ktoś wytłma czyc teraz czym sie rózni okrojony TAH od:
ADAPTIVE CRUISE CONTROL – aktywny tempomat do 210 km/h z ogranicznikiem prędkości - 2100 dla Scout
ADAPTIVE LANE ASSIST z TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG (bez SIDE ASSIST, bez REAR TRAFFIC ALERT) - 3000 dla Scout
Funkcja rozpoznawania znaków drogowych dla systemu nawigacji - 300 dla Scout
Park Assist - 1500
Daje 2100+3000+1500+300 = 6900 czyli okrojony TAH za 6750 sie opłaca zawsze to 150zl w kieszeni prownując osobno ceny elementów w porzednij pelnym PAH za 7700 Park Assist(1500) byl gratisei bo ACC-2100 + ALA-5300 + znaki-300 = 7700 jak by tak patrzeć na nowy TAH wykastrowany o SA i RTA to 6750 wychodzi wiecej niz 2100+3000+300 = 5400 (tj 1250zl to był PA)
Czyli biorąc TA(jesli ma ALA)(4500), kiedy nie potrzebuje Park Assista, to powiniennem miec to wszytko co chce jak juz SA i RTH nie ma opcji dobrać (branie osobno ALA, ACC i Znaki wychodzi - 5400)?
w odbecenj konfiguracji dla TAH jest to opisane tak:
Pakiet TRAVEL ASSIST HIGH (PWH)
• Pakiet TRAVEL ASSIST zawiera: ACC 210 km/h, Funkcja rozpoznawania znaków drogowych, LANE ASSIST z adaptacyjnym prowadzeniem po torze, SIDE ASSIST z REAR TRAFFIC ALERT, PARK ASSIST, dla skrzyni DSG EMERGENCY ASSIST oraz PCC (Predictive Cruise Control).
• LANE ASSIST pomaga w utrzymaniu pojazdu między liniami wyznaczającymi pas ruchu.
• REAR TRAFFIC ALERT ostrzega podczas wyjazdu z miejsca parkowania prostopadłego przed pojazdami nadjeżdżającymi z boku. W razie potrzeby system próbuje uniknąć kolizji albo zminimalizować jej skutki przez automatyczne hamowanie.
• SIDE ASSIST ostrzega przed pojazdami jadącymi w tym samym kierunku po sąsiednim pasie i znajdującymi się w tzw. martwej strefie. „Martwa strefa“ jest to obszar niewidoczny dobrze ani w lusterku, ani bezpośrednio z pojazdu.
• EMERGENCY ASSIST wykryje brak ruchu kierownicy lub innej czynności w określonym przedziale czasowym i zastosuje sygnał ostrzegawczy. Jeśli kierowca nie zareaguje samochód najpierw ostrzeże, a później zainicjuje hamowanie i włączy światła awaryjne." 7 700 zł
ma ktos taki opis z oferty dla samego Travel Assita bez HIGH czy tam też to LANE ASSIST z adaptacyjnym prowadzeniem po torze jest w opisie bo na tym mi bardzo zależy?
W nowym cenniku do grudnia ze wzgldey na wywalen ie SA i RTA jest tak:
Pakiet TRAVEL ASSIST - 4500 dla Scout
Funkcja rozpoznawania znaków drogowych,
LANE ASSIST,
pACC (Predictive Adaptive Cruise Control do 210 km/h),
dla skrzyni DSG EMERGENCY ASSIST i TRAFFIC JAM ASSIST
Pakiet TRAVEL ASSIST HIGH: - 6750 dla Scout
Funkcja rozpoznawania znaków drogowych,
LANE ASSIST,
bez SIDE ASSIST z REAR TRAFFIC ALERT,
PARK ASSIST,
pACC (Predictive Adaptive Cruise Control do 210 km/h),
dla skrzyni DSG EMERGENCY ASSISTi TRAFFIC JAM ASSIST
Czyli tak naprawde róznica to brak Park Assista (który kosztuje 1500zł) między TA a TAH bo SA i RTA juz nie jest dostepne.
Mając zwykły Travel Assist bez HIGH czy ma sie tez wtedy wbudowny w system Adaptive Line Assist - zakładam, że tak...
To może mi ktoś wytłma czyc teraz czym sie rózni okrojony TAH od:
ADAPTIVE CRUISE CONTROL – aktywny tempomat do 210 km/h z ogranicznikiem prędkości - 2100 dla Scout
ADAPTIVE LANE ASSIST z TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG (bez SIDE ASSIST, bez REAR TRAFFIC ALERT) - 3000 dla Scout
Funkcja rozpoznawania znaków drogowych dla systemu nawigacji - 300 dla Scout
Park Assist - 1500
Daje 2100+3000+1500+300 = 6900 czyli okrojony TAH za 6750 sie opłaca zawsze to 150zl w kieszeni prownując osobno ceny elementów w porzednij pelnym PAH za 7700 Park Assist(1500) byl gratisei bo ACC-2100 + ALA-5300 + znaki-300 = 7700 jak by tak patrzeć na nowy TAH wykastrowany o SA i RTA to 6750 wychodzi wiecej niz 2100+3000+300 = 5400 (tj 1250zl to był PA)
Czyli biorąc TA(jesli ma ALA)(4500), kiedy nie potrzebuje Park Assista, to powiniennem miec to wszytko co chce jak juz SA i RTH nie ma opcji dobrać (branie osobno ALA, ACC i Znaki wychodzi - 5400)?
w odbecenj konfiguracji dla TAH jest to opisane tak:
Pakiet TRAVEL ASSIST HIGH (PWH)
• Pakiet TRAVEL ASSIST zawiera: ACC 210 km/h, Funkcja rozpoznawania znaków drogowych, LANE ASSIST z adaptacyjnym prowadzeniem po torze, SIDE ASSIST z REAR TRAFFIC ALERT, PARK ASSIST, dla skrzyni DSG EMERGENCY ASSIST oraz PCC (Predictive Cruise Control).
• LANE ASSIST pomaga w utrzymaniu pojazdu między liniami wyznaczającymi pas ruchu.
• REAR TRAFFIC ALERT ostrzega podczas wyjazdu z miejsca parkowania prostopadłego przed pojazdami nadjeżdżającymi z boku. W razie potrzeby system próbuje uniknąć kolizji albo zminimalizować jej skutki przez automatyczne hamowanie.
• SIDE ASSIST ostrzega przed pojazdami jadącymi w tym samym kierunku po sąsiednim pasie i znajdującymi się w tzw. martwej strefie. „Martwa strefa“ jest to obszar niewidoczny dobrze ani w lusterku, ani bezpośrednio z pojazdu.
• EMERGENCY ASSIST wykryje brak ruchu kierownicy lub innej czynności w określonym przedziale czasowym i zastosuje sygnał ostrzegawczy. Jeśli kierowca nie zareaguje samochód najpierw ostrzeże, a później zainicjuje hamowanie i włączy światła awaryjne." 7 700 zł
ma ktos taki opis z oferty dla samego Travel Assita bez HIGH czy tam też to LANE ASSIST z adaptacyjnym prowadzeniem po torze jest w opisie bo na tym mi bardzo zależy?
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
- Porucznik_Jaszczuk
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 kwie 2012, o 19:35
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 204km/420nm
- Imię: Jerry
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
(S3) Scout z 2023 z placu posiada:
1) Adaptive Cruise Control,
2) Lane Assist i Side Assist z Rear Traffic Alert,
3) Funkcja rozpoznawania znaków drogowych,
4) Park Assist ( asystent parkowania),
5) Kamera AREA VIEW 360° (?).
Ponieważ bardzo dużo jeżdżę autostradą chciałbym mieć w aucie High Pakiet Travel Assist - czy pomiędzy tym zestawem systemów wspomagania (1-5) różnice do High Pakiet Travel Assist są tylko softowe (tj. do zakodowania) czy też różnice są również techniczne?
Reasumując - czy jest możliwość zakodowania do High Pakiet Travel Assist? ... czy szukac auta z High Pakiet Travel Assist?
1) Adaptive Cruise Control,
2) Lane Assist i Side Assist z Rear Traffic Alert,
3) Funkcja rozpoznawania znaków drogowych,
4) Park Assist ( asystent parkowania),
5) Kamera AREA VIEW 360° (?).
Ponieważ bardzo dużo jeżdżę autostradą chciałbym mieć w aucie High Pakiet Travel Assist - czy pomiędzy tym zestawem systemów wspomagania (1-5) różnice do High Pakiet Travel Assist są tylko softowe (tj. do zakodowania) czy też różnice są również techniczne?
Reasumując - czy jest możliwość zakodowania do High Pakiet Travel Assist? ... czy szukac auta z High Pakiet Travel Assist?
Jest AlfaRomeo 159SW, a będzie S3 lub TeslaY
-
- Posty: 1065
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Według mojej wiedzy auto które nie ma fabrycznie TA nie będzie miało odpowiedniego przycisku na kierownicy.