Strona 4 z 4

Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

: 18 lut 2024, o 10:22
autor: siemi1
Tu sie niewiele zmienilo miedzy RM18 a RM23 tylko sposób załączania i w jakich opcjach to jest.

Funkcjonalnosć jest tam sama, moze jakieś aktualizacje aby teoszke lepij chodzilo ale nie odczowam jakiejs wiekszej różnicy miedzy RM18 a RM23 poza tym ze jest super opcjankoery pojemnosciowej ze nie trzeba gibac autem po kilkudzieiseciu sekundach aby pokazac systemowu ze sie nie spi.

Autonamicznej jazdy to nie masz a 1% nawet bo system nie wykrywa. Jak inne pojazdy jada czy ida liesi itd tylko czhta linie i odlwglosc od auta z naprseciwka aby trzymac dystans przy ACC no moze opcja predictive to jest cos co jest zmiana(da sie chyba dograc do starszych modeli) ze ci zwalnia przy skrzyżowaniu czy rondach to jest na pewno na plus.

Dopiero w S4 maja byc jakies usprawnienia tych systemow ale chyabnante chwile nienwidzialm jakkegos porownania co nowego wzgledem Se czy Obecnego kodiaqa vs nowy.

Ja osobiście na pewno polecam brać TA lub TAH bo sam z tego korzystam caly czas nie tylko na trasie ale po miescie w korkach.

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka


Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

: 18 lut 2024, o 10:24
autor: krzymek
Sdss pisze: 18 lut 2024, o 10:15
krzymek pisze: 18 lut 2024, o 06:00 Fajnie to pokazales. Widac iz sposobow autonomicznej jazdy jest sporo.
To, ile ich jest, wymienisz ? Bo dla mnie 0.
Polączenie systemow AAC (pAAC) z ALA daje nam wg opisu na tej stronie poziom 2
https://automarket.pl/blog/wyposazenie- ... otoryzacji
Do poziomu 3 jeszcze troche brakuje.

Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

: 18 lut 2024, o 10:27
autor: siemi1
Jak ktos raka definicje i poziomy ustalili to ok. Bardziej to chyab dla marketingu jest zrobione.

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka


Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

: 18 lut 2024, o 11:19
autor: Sdss
krzymek pisze: 18 lut 2024, o 10:24
Sdss pisze: 18 lut 2024, o 10:15
krzymek pisze: 18 lut 2024, o 06:00 Fajnie to pokazales. Widac iz sposobow autonomicznej jazdy jest sporo.
To, ile ich jest, wymienisz ? Bo dla mnie 0.
Polączenie systemow AAC (pAAC) z ALA daje nam wg opisu na tej stronie poziom 2
https://automarket.pl/blog/wyposazenie- ... otoryzacji
Do poziomu 3 jeszcze troche brakuje.
Mówienie o autonomii w skodzie to tak jak o AI czyli sztucznej inteligencji w lampie z czujnikiem zmierzchu :mrgreen: