Ekologia off

mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

Daje radę, dzis ganialem sie z bmw 530d i na stacji jak tankowaliśmy sam gościu z bmw powiedział, że nie spodziewał się, że kura tak dobrze chodzi 😂
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

Powitać Szanowne Grono 😎

Wrócę z tematem ekologii off. Z ekologii został kat i dpf lecz myśle o całkowitym wywaleniu dpf’a i zostawieniu jedynie kata.

Warsztat polecił mi, żeby przy tym etapie prac, które już zostały zrealizowane pomyśleć nad dowpipe’m. Pytanie do Was czy lepiej klasycznie usunąć dpf czy bawić się w to co proponuje warsztat? Plus jest taki ze zajmują się kompleksowo wszystkim, wstawiam fure i za dwa dni odbiór. Co sądzicie?
fabek
Administrator
Posty: 1232
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ekologia off

Post autor: fabek »

W jakim celu dpf off i downpipe?
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

Po wyłączeniu adblue i egr dpf skrócił interwał dopalania. Przed zabiegiem miał 300 km miasto 600-650 trasa. Teraz jest to 200km miasto i max 500trasa, chciałem wywalić go całkowicie ale warsztat zarzucił temat wspomnianego wyżej downpipe’a stad koje pytanie do Was co na ten temat sądzicie?
fabek
Administrator
Posty: 1232
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ekologia off

Post autor: fabek »

Skrócił się interwał to naturalne, bo dawki zostały podniesione w stage1. Wracamy do punktu wyjścia wywalisz dpf, a za chwilę zmienią przepisy i będzie dupa zbita. Osobiście kata był nie ruszał, a dpf off.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

Powitać Szanowne grono :)

Dziś wyleciała cała ekologia a mianowicie dpf ( został jedynie kat) - fizyczna plus programowa

Jak odbierałem auto to jakoś się tak zgadzałem z serwisantami i zapytał mnie na jakim oleju jeżdżę. Powiedziałem, ze cały czas zalewam motul xclean+ 5w30 gdzie interwał wymiany mam co 10tys plus pełen komplet filtrow. Powiedział, ze lepiej byłoby gdybym przeszedł z 5w30 na 5w40. Co Wy na to? Twierdzi, ze silnik będzie lepiej chroniony niż w przypadku 5w30. Za 3tyw zbliża się wymiana i tak się zastanawiam czy zostać przy 5w30 czy zmienić na 5w40?
jaca85
Posty: 141
Rejestracja: 28 paź 2019, o 06:34
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Ekologia off

Post autor: jaca85 »

Ja planuje zmienic na 0w30... aczkolwiek dpf mam i cala reszte smieci...

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

0w30 to jak dla mnie „tłusta woda”
Niby vag przeszedł na 0w30 ale jakoś nie mam co do tego przekonania
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

Powitać :)

nadszedł pierwszy ból po wycięciu dpfa :)

wczoraj pojechałem sobie do znajomych do Wawy na dwa auta, dość dynamiczna jazda autostradą i niestety przy zjeździe z autostrady wyskoczył mi ..... check engine na pomarańczowo :D

ogarnąłem dziś od znajomego chińczyka vcds, żeby sobie go przeskanować i o dziwo wyszło, 11 błędów w sterowniku silnika :D
Dziwnym trafem bo w piątek odbierałem po wycince gdzie był komplet mechanika + soft.

poniższe błędy:

01: silnik

Niedziela,17,PaYdziernik,2021,13:19:25:00009
Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu: 04L 906 026 FM HW: 04L 907 309 M
Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI X22 1938
Kodowanie: 01190032032405083000
Kod serwisu: WSC 26214 051 00000
Zbiůr danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026FM 004002 (SK48)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FM_004_SK48.rod
VCID: 7AFB47EFFDDF505644-802E
11 - ilooa znalezionych b3edůw. Oto one:

8670 - Zespůl 2 czujnik 2 temperatury spalin
P2084 00 [237] - niezrozumialy sygnal
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodůw bledůw
Ramka zamrozona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143345 km
Data: 2021.10.15
Czas: 16:30:04

Predkooa obrotowa silnika: 1567.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 17.6 %
Predkooa pojazdu: 56 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 94 įC
Temperatura powietrza zasysanego: 89 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 14.700 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Czujnik temp.zewn. 1 rz1d 1: wartooa nieprzetworzona: 16.0 įC
Orednia dawka wtrysku: 4.54 mg/stroke
Zawůr recyrk.spalin:1 rz1d 1: inf.zwr.o po3o?. - wart.rzecz.: 31.58 %
Wymagana temperatura spalin 0: 226.3 įC
Turbospre?.1 wejo.turbiny: czuj.temp.1 rz1d 1: wart.nieprzetw.: 297.8 įC
Wymagana temperatura spalin 1: 251.6 įC
Turbospre?.1 wyjo.turbiny: czuj.temp.1 rz1d 1: wart.nieprzetw.: -0.0 įC

17158 - Magistrala danych
U1123 00 [032] - odebrana wartooa usterki
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 6
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143338 km
Data: 2021.10.15
Czas: 14:31:17

Predkooa obrotowa silnika: 980.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 31.4 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 16 įC
Temperatura powietrza zasysanego: 17 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 11.640 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Koordynator syst. kontroli napedu: statusy usterek uk3adu ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator syst. kontroli napedu: statusy usterek uk3adu ACC-Bits 0-7: 0
Koordynator systemůw kontroli napedu: statusy usterek hamulcůw-Bits 0-7: 4
Koordynator systemůw kontroli napedu: stan dzia3ania hamulcůw-Bits 0-7: 0
Koordynator systemůw kontroli napedu: stan dzia3ania hamulcůw-Bits 0-7: 0
Przyopieszenie: 0.000 m/s2

5132 - Zawůr dozowania paliwa (N290)
P0090 00 [032] - usterka elektryczna
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143338 km
Data: 2021.10.15
Czas: 14:34:02

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 35 įC
Temperatura powietrza zasysanego: -40 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.320 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Status silnika: COENG_FINISH
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 5

5177 - Zawůr regulacyjny cionienia paliwa (N276)
P2294 00 [032] - przerwa
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143338 km
Data: 2021.10.15
Czas: 14:34:02

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 35 įC
Temperatura powietrza zasysanego: 20 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.320 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Status silnika: COENG_FINISH
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 5

5244 - Czujnik cionienia paliwa (G247)
P0193 00 [032] - zwarcie z plusem
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143338 km
Data: 2021.10.15
Czas: 14:34:02

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 35 įC
Temperatura powietrza zasysanego: 20 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.320 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Status silnika: COENG_FINISH
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 5

4967 - Czujnik A temperatury paliwa (G81)
P0183 00 [032] - przerwa lub zwarcie z plusem
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143338 km
Data: 2000.00.00
Czas: 00:00:00

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 35 įC
Temperatura powietrza zasysanego: -40 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.360 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Zu?ycie paliwa: 0.00 l/h
Temperatura oleju silnikowego: 32.7 įC
Status prze31cznika cionienia oleju-Bits 0-7: 32
Poziom oleju: 18.000 mm
Czujnik temp.zewn. 1 rz1d 1: wartooa nieprzetworzona: 15.0 įC
Czujnik temperatury paliwa 1 rz1d 1: wartooa nieprzetworzona: -40.0 įC

5169 - Cionienie w kolektorze / czujnik cionienia do3. (G31)
P0238 00 [032] - sygna3 za wysoki
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143338 km
Data: 2000.00.00
Czas: 00:00:00

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 35 įC
Temperatura powietrza zasysanego: -40 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.360 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Wejocie ch3odn.pow.do3ad.: czuj.cion.1 rz1d 1: wart.nieprzetw.: 4131.2 hPa
Status silnika: COENG_STANDBY
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 0

9764 - Czujnik cionienia spalin 1 (G450)
P0470 00 [032] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 2
Data: 2000.00.00
Czas: 00:00:00

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 15 įC
Temperatura powietrza zasysanego: 16 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.580 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Przep3yw.powietrza 1 rz1d 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 0.0 mg/stroke
Zawůr recyrk.spalin:1 rz1d 2: inf.zwr.o po3o?. - wart.wymag.: 0.00 %
Zawůr recyrk.spalin:1 rz1d 2: inf.zwr.o po3o?. - wart.rzecz.: 0.00 %
Zawůr recyrk.spalin:1 rz1d 2: inf.zwr.o po3o?. - offset zamk.: -0.24 %
Zawůr recyrkulacji spalin 2: rz1d 1: status adaptacji-Bits 0-7: 0
Zawůr recyrkulacji spalin 2: rz1d 1: status adaptacji-Bits 0-7: 0
Zawůr recyrkulacji spalin 2: rz1d 1: status adaptacji-Bits 0-7: 0
Zawůr recyrkulacji spalin 2: rz1d 1: status adaptacji-Bits 0-7: 0
Zawůr recyrk.spalin:1 rz1d 2: inf.zwr.o po3o?. - nap.nieprz.: 708.6 mV

5253 - Filtr cz1stek sta3ych; czujnik rů?nicy cionienia
P2452 00 [032] - usterka elektryczna
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 2
Data: 2000.00.00
Czas: 00:00:00

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 15 įC
Temperatura powietrza zasysanego: 16 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.580 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Filtr cz1stek sta3ych: czuj.rů?n.cion.1 rz1d 1: wart.nieprzetw.: 0 hPa
Filtr cz1stek sta3ych: czuj.rů?n.cion.1 rz1d 1: wart.adaptacji: 0 hPa
Filtr cz1stek sta3ych: czuj.rů?n.cion.1 rz1d 1: offset: 0 hPa
Filtr cz1stek sta3ych: czuj.rů?n.cion.1 rz1d 1: dyn.offset: 0 hPa
Czujnik temp.zewn. 1 rz1d 1: wartooa nieprzetworzona: 15.0 įC
Filtr cz1stek sta3ych: zmierzona masa sadzy: -5.14 g
Filtr cz1stek sta3ych: obliczona masa sadzy: 7.24 g

5306 - Czujnik po3o?enia przepustnicy (G69)
P0122 00 [032] - sygna3 za niski
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143338 km
Data: 2021.10.15
Czas: 14:34:02

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 35 įC
Temperatura powietrza zasysanego: -40 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.320 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Przep3yw.powietrza 1 rz1d 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 0.0 mg/stroke
Nastawnik przepust.1: rz1d 1: inf.zwr.o po3o?. - wart.wymag.: 100.00 %
Nastawnik przepust.1: rz1d 1: inf.zwr.o po3o?. - wart.rzecz.: 86.95 %
Nastawnik przepust.1: rz1d 1: inf.zwr.o po3o?. - offset zamk.: -0.21 %
Nastawnik przepustnicy 1: rz1d 1: status adaptacji-Bits 0-7: 0
Nastawnik przepustnicy 1: rz1d 1: status adaptacji-Bits 0-7: 0
Nastawnik przepustnicy 1: rz1d 1: status adaptacji-Bits 0-7: 0
Nastawnik przepustnicy 1: rz1d 1: status adaptacji-Bits 0-7: 0
Nastawnik przepust.1: rz1d 1: inf.zwr.o po3o?. - nap.nieprz.: 4.8 mV

7150 - Odebrano b3edne dane ze sterownika czujnika k1ta skretu (G85)
U0428 00 [032] - -
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 6
Czestooa b3edu: 1
Przebieg: 143338 km
Data: 2021.10.15
Czas: 14:31:14

Predkooa obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartooa obci1?enia: 0.0 %
Predkooa pojazdu: 0 km/h
Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 16 įC
Temperatura powietrza zasysanego: 17 įC
Cionienie atmosferyczne: 990 mbar
Napiecie zacisku 30: 12.160 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 31
Status CAN - sterownik silnika-Bits 0-7: 0
Uk3ad utrzymywania predkooci (GRA): status-Bits 0-7: 2


plus dodatkowo wyskoczył błąd tak mi się wydaje z przyciskiem uruchamiania auta ( faktycznie ostatnio odpala po 3 krotnym wciśnięciu, widziałem wątek na forum, rozbiorę przycisk i przetrę go ipą może to pomoże choć mogę się mylić :)

05: Zezwolenie startu:

Niedziela,17,PaYdziernik,2021,13:16:57:00009
Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl

Adres 05: Zezwolenie startu Plik etykiet: 5Q0-959-435.clb
Oznaczenie elementu: 3Q0 959 435 C HW: 3Q0 959 435 C
Komponent i/lub wersja: VWKESSYMQB 036 0709
Kodowanie: 030C0C0603
Kod serwisu: WSC 33361 790 00999
Zbiůr danych ASAM: EV_KessyHellaMQBAB 004032 (SK48)
ROD: EV_KessyHellaMQBAB.rod
VCID: 3A7B87EFBD5F905604-806E
Znaleziono 1 b31d:

1074696 - Przycisk zaplonu i rozrusznika
B11D7 29 [008] - Nieprawid3owy sygna3
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamrozona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 2
Wew.licznik b3edůw: 88
Przebieg: 142040 km
Data: 2021.09.29
Czas: 12:27:09

***********************

i ostatni błąd ale tutaj zdaję się na Wasze wskazówki bo mam niestety do dyspozycji chińczyka

19: CAN


Niedziela,17,PaYdziernik,2021,13:11:20:00009
Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl

Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: 5Q0-907-530-V1.clb
Oznaczenie elementu: 5Q0 907 530 AF HW: 5Q0 907 530 M
Komponent i/lub wersja: GW MQB High 212 2227
Kodowanie: 030100044F087300EB00024A080F00010001070000000000000000000000
Kod serwisu: WSC 73430 790 00063
Zbiůr danych ASAM: EV_GatewConti 013020 (SK48)
ROD: EV_GatewConti_013.rod
VCID: 75E154D3D4C13F2E29-8020
Znaleziono 1 blad:

131702 - Brak komunikacji ze sterownikiem silnika (SAE
U0100 00 [008] - ECM/PCM)
[Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach bledůw (protokůl UDS) - jest dostepna wylacznie przy uzyciu najnowszych interfejsůw, oferowanych na VCDS.pl.]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodůw b3edůw
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edůw: 115
Przebieg: 143338 km
Data: 2021.10.15
Czas: 14:44:08

Napiecie zasilania zacisku 30: 12.5 V
Status podrzednych immobilisera / zacisk 15: OFF



silnik to ewidentnie coś z dpf, nie wierzę w takie zbiegi okoliczności, gdzie dbam o kurę i wcześniej tego nie było. Nie robił tego też Mietek za harnasia więc będę jutro wyjaśniać temat. Co do przycisku odpalania poprawcie mnie jak się mylę, ale tego trzeciego błędu nie kojarzę.
marcinj6
Posty: 402
Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gd

Re: Ekologia off

Post autor: marcinj6 »

mario789 I jak to się skończyło finalnie? Naprawili?
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

Finalnie to ogarnęli ale nacieszyłem sie superbinka po modyfikacji jakieś 12 tys km i jebnela 🥲

Zerwała sie poduszka silnika później silnik opadł urwała sie łapa silnika wydech i stałem sie posiadaczem w212
maureliusz
Posty: 1883
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Ekologia off

Post autor: maureliusz »

mario789 pisze:Finalnie to ogarnęli ale nacieszyłem sie superbinka po modyfikacji jakieś 12 tys km i jebnela 🥲

Zerwała sie poduszka silnika później silnik opadł urwała sie łapa silnika wydech i stałem sie posiadaczem w212
Jak...?
To może włożę blachę na offroad :-)

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka

Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

Ogólnie to byłem celem na dzwonka :) - stara e39 polowała.
Jako, ze superbinka była w osce i manualu po wyrzuceniu całej ekologii a później stage 1 to finalnie zakręciło się na prawie 500 nm :) wyjechałem mocniej i zerwała się poduszka pod silnikiem a później to już poszło niestety. Laweta i szybka decyzja czy pakuje siano czy zmieniam 🥲

Choć wrócę jeszcze do superbinki ale już tej 4x4 280 🔥
maureliusz
Posty: 1883
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Ekologia off

Post autor: maureliusz »

Ale zbieg pecha... Szkoda roboty i kasy.

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka

Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Ekologia off

Post autor: mario789 »

Bywa i tak niestety, lepiej ze tak się skończyło niż miałyby mi ku… w bok wjechać, a wracałem wtedy od fizjo gdyz byłem tydzień po operacji kolana dosłownie
ODPOWIEDZ