Chiptuning
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: Chiptuning
Widziałem kilka wykresów na ponad 215 KM. Najwięcej było chyba 216,9 KM. Oprócz ewentualnego wywalenia dpf-u i programowo wyłączonego egr-a nie było innych modyfikacji.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 23 cze 2018, o 23:36
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
Re: Chiptuning
Jest to do osiągnięcia i pewnie tyle bym też zrobił u siebie jak bym miał zwykłą skrzynie. W Passacie B7 1,6 tdi 105 km mam 150 i 300 momentu. Fakt bez dpfa i z wyłączonym egrem programowo ,ale pojemność tylko 1,6. Przebieg nie mały bo prawie 370 tys. km. Skoda ma 330 tys. więc troszkę mniej ,ale DSG i to jest słaby punkt tego auta,ale bardzo komfortowy i wygodny ten słaby punkt.
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: Chiptuning
Jak czytam takie bajki to mi się śmiać chce...wyjdzie 210-220 o ile seria będzie miała 190KM, no chyba, że ktoś chce mieć doj..ne koksu to co innego ale potem płacz, że DPF pada.tomek evo pisze:CFGB często wychodzą ponad 200 KM, czasami nawet pod 220 KM. Oczywiście sam wynik z hamowni może być obarczony pewnym błędem i na to też trzeba brać poprawkę.
Zrobiłem tych samochodów trylion i najmocniejsze CFGB jakie u mnie były miały po 180KM.
20-25KM to jest bezpieczny maks dla tego silnika.
Naprawdę rozwala mnie to jak ludzie wierzą w bajki i myślą, że mają w aucie 220KM, a potem następny właściciel jedzie na rolki zweryfikować wynik, a tam 199KM
Raz w miesiącu mam taki przypadek.
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: Chiptuning
Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: Chiptuning
To auto miało w serii 192KMKriSSo pisze:Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: Chiptuning
No więc właśnie, bo właściciel przedumny i przeszczęśliwy, Tuner renomowany, cóż .... zastanawiające.kmink pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: Chiptuning
kmink pisze:Jak czytam takie bajki to mi się śmiać chce...wyjdzie 210-220 o ile seria będzie miała 190KM, no chyba, że ktoś chce mieć doj..ne koksu to co innego ale potem płacz, że DPF pada.tomek evo pisze:CFGB często wychodzą ponad 200 KM, czasami nawet pod 220 KM. Oczywiście sam wynik z hamowni może być obarczony pewnym błędem i na to też trzeba brać poprawkę.
Zrobiłem tych samochodów trylion i najmocniejsze CFGB jakie u mnie były miały po 180KM.
20-25KM to jest bezpieczny maks dla tego silnika.
Naprawdę rozwala mnie to jak ludzie wierzą w bajki i myślą, że mają w aucie 220KM, a potem następny właściciel jedzie na rolki zweryfikować wynik, a tam 199KM
Raz w miesiącu mam taki przypadek.
Na pewno znasz się dużo lepiej bo jesteś specjalista w tej dziedzinie. Ale w sumie wytłumacz mi proszę gdzie ja opowiadam te baki? Czy wg. Ciebie ponad 200 KM z tego silnika jest nieosiągalne lub będzie to zbyt mocny program (bajka nr 1)? Czy wykresy na 210-216 Km jakie krążą w sieci należy sobie wsadzić w.... (bajka nr 2)?
Np. ten :
http://www.kreatormocy.pl/portfolioentr ... fgb-remap/
Po drugie wyraźnie napisałem, ze trzeba brać poprawkę na różne wyniki z hamowni a po trzecie napisałem, że te najlepsze wyniki osiągały auta z wyciętym dpf-em.
Znasz się lepiej więc zrób mały wykład na ten temat i napisz jakie są ograniczenia w tym silniku.
Re: Chiptuning
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.kmink pisze:To auto miało w serii 192KMKriSSo pisze:Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 kwie 2018, o 18:06
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 194KM/403Nm
- Imię: Lukasz
Re: Chiptuning
Jeszcze dodam dla porównania auto kolegi Octavia 2 VRS był kilka godzin przede mną na hamowni
To podobno bardzo dobry wynik dla tego silnika . Byliśmy w 4 osoby chipować nasze samochody i powiem wam, że dużo bardziej podatny na tuning był silnik 2.0 TDI CR 140km w Sirocco a silnik w Peugeocie 508 BlueHDi 150KM wypluł 438NM :O :O :O
To podobno bardzo dobry wynik dla tego silnika . Byliśmy w 4 osoby chipować nasze samochody i powiem wam, że dużo bardziej podatny na tuning był silnik 2.0 TDI CR 140km w Sirocco a silnik w Peugeocie 508 BlueHDi 150KM wypluł 438NM :O :O :O
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: Chiptuning
Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...rozumiem, że niszowy klient to taki, którego CFGB ma mniej niż 190KM?Foton pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
Wczoraj na spocie rozmawiałem z jednym gościem, który opowiadał, że zrobił auto w Krakowie, jego jeden kumpel u mnie, a inny gdzieś w Vtechu.
Wyszło kolejno 220,207,215...czyli u mnie najmniej, tylko że auto robione u mnie jest najszybsze
To taka dygresja na temat twojego głupiego wywodu na temat hamowni.
Gdybyś był mądrzejszy, to zamiast pisać farmazony zaglądnąłbyś na stronę/FB i byś wiedział na czym hamujemy.
Napisałem wyraźnie, że bezpieczne przyrosty w tych silnikach oscylują w okolicy 20-30KM, czyli tyle pokazujecie na tych swoich bananowych wykresach.
Piramida swego czasu hamował Octavia na hamowni z bananowymi wykresami, po przyjeździe do Krakowa było mniej o 20KM
Tak więc jak macie serie po 190-195KM to nic dziwnego, że wychodzi potem 220KM
Dokładnie jest tak jak piszesz. 186KM to mega zdrowa seria, a po modyfikacji wynik jak najbardziej prawidłowy.
Góra trzeba ciąć paliwo, bo się robi zbyt gorąco.
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: Chiptuning
No a jak skomentujesz wklejony przez mnie wykres? Zbyt optymistyczne wskazanie hamowni? Czy Twoim zdaniem u Aligatora hamownia pokazuje w miarę rzeczywiste wyniki?
Re: Chiptuning
Masz rację. Szacun że robisz najszybsze... jednak masz spoko rolki.kmink pisze:Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...rozumiem, że niszowy klient to taki, którego CFGB ma mniej niż 190KM?Foton pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
Wczoraj na spocie rozmawiałem z jednym gościem, który opowiadał, że zrobił auto w Krakowie, jego jeden kumpel u mnie, a inny gdzieś w Vtechu.
Wyszło kolejno 220,207,215...czyli u mnie najmniej, tylko że auto robione u mnie jest najszybsze
To taka dygresja na temat twojego głupiego wywodu na temat hamowni.
Gdybyś był mądrzejszy, to zamiast pisać farmazony zaglądnąłbyś na stronę/FB i byś wiedział na czym hamujemy.
Napisałem wyraźnie, że bezpieczne przyrosty w tych silnikach oscylują w okolicy 20-30KM, czyli tyle pokazujecie na tych swoich bananowych wykresach.
Piramida swego czasu hamował Octavia na hamowni z bananowymi wykresami, po przyjeździe do Krakowa było mniej o 20KM
Tak więc jak macie serie po 190-195KM to nic dziwnego, że wychodzi potem 220KM
Dokładnie jest tak jak piszesz. 186KM to mega zdrowa seria, a po modyfikacji wynik jak najbardziej prawidłowy.
Góra trzeba ciąć paliwo, bo się robi zbyt gorąco.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Chiptuning
rolki premiumFoton pisze: jednak masz spoko rolki.
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Ralph3x
- Posty: 195
- Rejestracja: 28 cze 2017, o 21:51
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Imię: Ralph
- Lokalizacja: Roscommon,IE
Re: Chiptuning
Niektóre posty na bank są pisane po rolce premium
Gratuluje dealera na pewno wam nie miesza
Gratuluje dealera na pewno wam nie miesza