Chiptuning
Re: Chiptuning
Z tą gwarancją nadal to do mnie nie przemawia, bo w sumie można być tym jednym z niewielu, którzy mają jakiś problem i wtedy niezła buba się kroi z zabawką za około 100k PLNów...
- bandit57
- Posty: 203
- Rejestracja: 9 wrz 2010, o 23:34
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 196KM / 410 Nm
- Imię: Michał
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Masz racje,ja dopiero tak naprawde zdecyduje po odbiorze auta i zrobieniu przynajmniej 10kk km,w mercedesie koniec gwarancji takze tu problemow juz nie bedzie z nia:)
- Bartic
- Posty: 48
- Rejestracja: 20 lip 2010, o 20:16
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
- Aktualnie: 147KM 319Nm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Chiptuning
Zapraszam do wątku viewtopic.php?f=31&t=339 wszystkich zainteresowanych chip tuningiem z południowej Polski. Być może ustalimy miejsce i uda nam się zebrać grupę.
- zajcu
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 paź 2010, o 14:13
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Chiptuning
Czy ktoś coś wie o tym projekcie?
http://vtg.fotolog.pl/skoda-superb-4x4, ... tarze.html
Wygląda ciekawie, chętnie dowiedziałbym się o tym więcej...
http://vtg.fotolog.pl/skoda-superb-4x4, ... tarze.html
Wygląda ciekawie, chętnie dowiedziałbym się o tym więcej...
- YAMAHATOR
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Witam.
Jak wcześniej pisałem w powitalni, zrobiłem program w Mastersie.Auto miało w standardzie 215km i 281nm.Wykres jest z czwartego hamowania. Auto było lekko spocone i przy ostatniej jezdzie moment spadł z 351 na 344.4nm
Zamieszczam link do wykresu.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec6 ... 8603b.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Siema.
Zrobiłem cały wydech w trzech calach.Zobaczcie jak się poprawiło,doszło 20km i 30 nm.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2415a4472ec6d3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak wcześniej pisałem w powitalni, zrobiłem program w Mastersie.Auto miało w standardzie 215km i 281nm.Wykres jest z czwartego hamowania. Auto było lekko spocone i przy ostatniej jezdzie moment spadł z 351 na 344.4nm
Zamieszczam link do wykresu.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec6 ... 8603b.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Siema.
Zrobiłem cały wydech w trzech calach.Zobaczcie jak się poprawiło,doszło 20km i 30 nm.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2415a4472ec6d3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 21 sty 2014, o 14:38 przez YAMAHATOR, łącznie zmieniany 2 razy.
- zajcu
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 paź 2010, o 14:13
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Chiptuning
Piękne kreski pogratulować, ciekawy jestem wyniku starcia z 3.6 FSI jakbyś miał okazję się zmierzyć to zdawaj relację
- FunGous
- Posty: 64
- Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: marcin
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: Chiptuning
na 100% 3,6 dostaje baty
z zatrzymanego moze sie tylko na poczatku wysunac na przod z racji 4x4 a potem to miazga
z zatrzymanego moze sie tylko na poczatku wysunac na przod z racji 4x4 a potem to miazga
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: Chiptuning
Taak to ciekawe a czemu ?? Jeśli wierzyć w seryjną moc i moment to po dupie dostanie on. No chyba że na forum panuje powszechna opinia że seryjne 3.6 wychodzą 200 konne i momenty mają po 300NM. Natomiast fabryczne FSI nie ma dziury między 2-3k obrotów. Seryjne 3.6 ma o 6 wyższy moment i o 6KM mniej po dupie dostaje TSI.
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: Chiptuning
kolego dolaczyles niedawno ale widze masz dosyc napastliwy styl pisania. zrobi sie cieplej spotkajcie sie i bedzie wiadomo. kreski z wykresow nie jezdza...
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: Chiptuning
Misiektt, zerknij jeszcze na wagę jednego i drugiego auta, a później przemyśl kwęstie strat w napędzie na przód i w AWD (nawet biorąc pod uwagę, że to tylko Haldex, wał kręci się zawsze). Przeczytaj wtedy to co napisałeś i wtedy zrozumiesz . Strasznie się ciśnieniujesz, a wystarczy żeby przy okazji jakiegoś spota ustawić oba auta obok siebie i sprawdzić, które będzie szybsze.
Odwiedź również jakąś sensowną hamownię podwoziową, chce zobaczyć wykres, na którym będzie seryjna moc 3.6V6. Obiecaj tylko proszę, że w przypadku kiedy wyjdzie Ci te 220-230KM pozwiesz o to SAP i będziesz relacjonował przebieg sprawy na forum.
Wszyscy patrzą na wartości maksymalne mocy i momentu, a istotny jest tak naprawdę przebieg tych wartości w funkcji obrotów.
Odwiedź również jakąś sensowną hamownię podwoziową, chce zobaczyć wykres, na którym będzie seryjna moc 3.6V6. Obiecaj tylko proszę, że w przypadku kiedy wyjdzie Ci te 220-230KM pozwiesz o to SAP i będziesz relacjonował przebieg sprawy na forum.
Wszyscy patrzą na wartości maksymalne mocy i momentu, a istotny jest tak naprawdę przebieg tych wartości w funkcji obrotów.
- YAMAHATOR
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Napewno na śliskim 4x4 króluje.
Mam jeszcze Audi s3 z 2008r i mogę powiedzieć że po programie skoda idzie podobnie a nawet z dołu jest troszkę żwawsza.Na pewno jest szybsza bo audi jedzie do 250 i koniec.Chłopaki ustawili mi limiter na 300km/h a ma jeżdzić śmiało około 270 km/h,zobaczymy jak poprawią się warunki.Generalnie nie chodzi tu o wyścigi tylko o przyjemność jazdy ewentualnie o szybsze wyprzedzanie.
Co do 3.6 to poważnie się nad tym silnikiem zastanawiałem, jednak wiem że sprzedać 3.6 będzie trudniej niż każdy inny silnik w S2.
Wracając do sprintu z 3.6 to jestem sam ciekawy jak to wyjdzie.
Mam jeszcze Audi s3 z 2008r i mogę powiedzieć że po programie skoda idzie podobnie a nawet z dołu jest troszkę żwawsza.Na pewno jest szybsza bo audi jedzie do 250 i koniec.Chłopaki ustawili mi limiter na 300km/h a ma jeżdzić śmiało około 270 km/h,zobaczymy jak poprawią się warunki.Generalnie nie chodzi tu o wyścigi tylko o przyjemność jazdy ewentualnie o szybsze wyprzedzanie.
Co do 3.6 to poważnie się nad tym silnikiem zastanawiałem, jednak wiem że sprzedać 3.6 będzie trudniej niż każdy inny silnik w S2.
Wracając do sprintu z 3.6 to jestem sam ciekawy jak to wyjdzie.
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: Chiptuning
Dobra panowie, ja po prostu taki mam styl pisania sorry stonuje trochę, chętnie się potnę z czym się da na lato ale moge wtedy też mieć parę rzeczy zmienionych ? Na hamownie pojadę bo to obowiązek, tylko nie wiem gdzie w Poznaniu mi dobrze zhamują 4x4 na DSG myślałem o GEKO Cars ale frytol coś pisałeś że w Poznaniu jest jakaś fajniejsza hamownia.
Co do silniczków 2.0 TSI to fajne jednostki co turbo to turbo ale spotkać się musimy
Co do Patrzenia na wykresy zarówno Ty jak i YAMAHATOR ma dziurę między 2,6-3 tyś obrotów i tego nie przeskoczycie Jeśli faktycznie mam 30 KM mniej to nie będzie to miało znaczenia
Co do silniczków 2.0 TSI to fajne jednostki co turbo to turbo ale spotkać się musimy
Co do Patrzenia na wykresy zarówno Ty jak i YAMAHATOR ma dziurę między 2,6-3 tyś obrotów i tego nie przeskoczycie Jeśli faktycznie mam 30 KM mniej to nie będzie to miało znaczenia
- YAMAHATOR
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Tu jest wykres s2 3.6 z tej samej hamowni.
http://www.tdiracing.pl/printview.php?t ... 73a00b983e" onclick="window.open(this.href);return false;
Według mnie 3.6 z wykresu nie ma co podjeżdzać do 2.0 tsi po programie .
http://www.tdiracing.pl/printview.php?t ... 73a00b983e" onclick="window.open(this.href);return false;
Według mnie 3.6 z wykresu nie ma co podjeżdzać do 2.0 tsi po programie .
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: Chiptuning
Widziałem ten wykres zrobię swój i sprawdzimy czy będzie podobnie, jak tak to w pełni się z Tobą zgodzę