Chiptuning
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
a no wiem niektórzy twierdzą że się nie da...u mnie odpukać nic nawet nie zapowiada aby coś się miało wysrać
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: Chiptuning
:Z tego co pamiętam to w 1.9 powyżej 300 KM (a najlepiej od 250/270 KM+) to już konieczne było wzmocnienie mechaniczne silnika aby trochę pojeździł. Aligator to miał chyba wyjściowo 90 KM
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: Chiptuning
I pisze o ASZ/ARL/AWX bo tam mechanika była inna niż w słabszych wersjach czy VP czy PD.tomek evo pisze::Z tego co pamiętam to w 1.9 powyżej 300 KM (a najlepiej od 250/270 KM+) to już konieczne było wzmocnienie mechaniczne silnika aby trochę pojeździł. Aligator to miał chyba wyjściowo 90 KM
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Chiptuning
a całkiem możliwe, że miał 90KM na początku . 2.0BSY mi pięknie zrobił - tylko lekkie dłubnięcie, coby przyjemniej się jeździło +25KM i o ile pamiętam +60Nm. Tylko sprzęgło i dwumasę musiałem zmieniać po niecałych 20kkm, bo w Mitsu nie miały deka zapasu i padły. Zamienne LUK'i chodziły bez problemów przez kolejne 70kkm. w 4x4 to jednak sprzęgło dostaje w d... niutkamitomek evo pisze::Z tego co pamiętam to w 1.9 powyżej 300 KM (a najlepiej od 250/270 KM+) to już konieczne było wzmocnienie mechaniczne silnika aby trochę pojeździł. Aligator to miał chyba wyjściowo 90 KM
- _tm_
- Posty: 151
- Rejestracja: 4 lis 2011, o 11:57
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
To były czasy . Ja miałem ASV (110KM) zrobione na 207KM (oczywiście sporo zmian mechanicznych, bo samym softem to się robiło 140KM). Wtedy wydawało mi się, że to było szybkie auto .
Superb 3 Sportline 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm]
Alfa Romeo Stelvio 2.0 AT8 Q4 [280KM@470Nm]
Alfa Romeo Stelvio 2.0 AT8 Q4 [280KM@470Nm]
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
Bo wtedy było
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Chiptuning
Stare 1.9 tdi na vp to byl bardzo dobry i trwaly silnik. Tylko ta kultura pracy nie do wytrzymania.
I'm the man on the silver mountain
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Chiptuning
Ja w leonie ASV 110 miałem 187 koniów i szczeże lepiej się zbierało niż obecne 210 he he tylko nie ta waga_tm_ pisze:To były czasy . Ja miałem ASV (110KM) zrobione na 207KM (oczywiście sporo zmian mechanicznych, bo samym softem to się robiło 140KM). Wtedy wydawało mi się, że to było szybkie auto .
- marioti
- Doradca
- Posty: 1826
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Chiptuning
mam i użytkuję ten sam silnik w roboczym Toledo
te 187km lepiej się zbierało bo stosunek mocy do masy miałeś większy jak teraz: 0,148 kM/kg, a teraz 0,135kM/kg
miałem Turka z fabryczną mocą 313KM, moc do masy: 0,116, a teraz w kurze jest 0,129. Niby więcej, ale turek miał 750Nm... jak to się zbierało normalnie wciskało w fotel. W kurze nie ma takiej frajdy
te 187km lepiej się zbierało bo stosunek mocy do masy miałeś większy jak teraz: 0,148 kM/kg, a teraz 0,135kM/kg
miałem Turka z fabryczną mocą 313KM, moc do masy: 0,116, a teraz w kurze jest 0,129. Niby więcej, ale turek miał 750Nm... jak to się zbierało normalnie wciskało w fotel. W kurze nie ma takiej frajdy
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 19:26
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 212,5km
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Mysłowice
Re: Chiptuning
według mnie każdy samochód jest inny tutaj wgrywasz gotowa mapę lepiej wystroić indywidualnie
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 4 lip 2018, o 20:22
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 217
- Imię: Mirosław
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
U mnie coś takiego wyszło po programie
Efekt, faktycznie auto lepiej zaczęło się zbierać
Efekt, faktycznie auto lepiej zaczęło się zbierać
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Chiptuning
Na pewno lepiej wystroić indywidualnie, ale gotowce stosują nawet producenci. Volvo sprzedaje Polestara +30KM i +0Nm, przy okazji zmienia soft skrzyni. Zmiana też jest wyraźnie odczuwalna, a gwarancja zostaje.devil86fc pisze:według mnie każdy samochód jest inny tutaj wgrywasz gotowa mapę lepiej wystroić indywidualnie
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 15 mar 2018, o 18:15
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 201 KM (inne turbo)
Re: Chiptuning
Mam takie pytanie: czy silniki benzynowe montowane w Superbach, to są dokładnie te same silniki montowane w VW Tiguan?
Jeśli tak, to które wg Was mają największy potencjał tuningowy, są najbardziej solidne i najmniej chleją oleju?
Dziękuję.
Jeśli tak, to które wg Was mają największy potencjał tuningowy, są najbardziej solidne i najmniej chleją oleju?
Dziękuję.