Chiptuning
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Montes
- Posty: 53
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 09:31
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 190/405
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Być może macie racje i otrzymałbym...
Tylko wtedy byłaby to górna, wyśrubowana granica. Preferuję bezpieczne softy zarówno dla DPF i DSG, dlatego założyłem nową turbosprężarkę OEM.
Takie parametry mi wystarczają. Do emocji jest inne auto.
Tylko wtedy byłaby to górna, wyśrubowana granica. Preferuję bezpieczne softy zarówno dla DPF i DSG, dlatego założyłem nową turbosprężarkę OEM.
Takie parametry mi wystarczają. Do emocji jest inne auto.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2020, o 12:51 przez Montes, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 7 lis 2013, o 14:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215 @ 449
- Lokalizacja: Wawa
Re: Chiptuning
Robiłem program w Kreatorze, byłem zadowolony, mam nadzieje ze nowy właściciel tez. Zawsze doceniam u nich to ze robili mi z głowa...nie na sile wyciskanie ile się da ale tez i nie na gotowo...
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: Chiptuning
W sumie to Twój wynik (215 i 449) to już jest chyba górna granica dla tego silnika jeśli chodzi o samą elektronikę. DPF-a miałeś? Masz może wykres? Ja przymierzem się do programu na wiosnę.
- zyga
- Posty: 17
- Rejestracja: 4 sie 2017, o 10:55
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 303 / 385
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: 3city
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Również podnosiłem moc w Kreatorze. Przed wizytą u nich, pojechałem do niezależnej hamowni w swoim mieście. Pomiar początkowy był praktycznie identyczny w obydwu miejscach, co mnie ucieszyło.
I tu, ku mojemu zaskoczeniu - przy przebiegu 225000km auto nie straciło mocy.
I pomiar: 250,6KM i 351Nm
II pomiar: 243KM i 361Nm
W Kreatorze finalnie wypluło 303,6KM i 385,2Nm, w odpowiednio niższych zakresach obrotów rzecz jasna
Jest cacy ogólnie...
I tu, ku mojemu zaskoczeniu - przy przebiegu 225000km auto nie straciło mocy.
I pomiar: 250,6KM i 351Nm
II pomiar: 243KM i 361Nm
W Kreatorze finalnie wypluło 303,6KM i 385,2Nm, w odpowiednio niższych zakresach obrotów rzecz jasna
Jest cacy ogólnie...
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: Chiptuning
Turbina od 170ki jest odorbinę bardziej wydajna i górą mozna zrobić trochę więcej niz na sprężarce od 140ki ale miałem zdrowe egzemplarze, które miały w serii po 14xKM, a po modzie, bez większych ceregieli wychodziło pod 180KM/380Nm...pytanie, czy dla tak niewielkiej rożnicy jest sens dopłacać...wg mnie tylko jesli stara turbina padnie i trzeba ją wymienić to wtedy lepiej od razu wsadzić ta z wersji 170KMFoton pisze:czy aby bez nowego turbo nie otrzymałbys tozsamego wyniku?:)
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
te niuty cos z ta maca nie za bardzo ida w parzegazorex pisze:ja mam 170 z chipem na 210 i 424 nm
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Chiptuning
a dla czego? ja miałem z boxa 211 KM i 444 NmCLO27 pisze:te niuty cos z ta maca nie za bardzo ida w parzegazorex pisze:ja mam 170 z chipem na 210 i 424 nm
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...