Strona 159 z 169

Re: Chiptuning

: 27 sty 2020, o 10:35
autor: krzemienio
Manual

Re: Chiptuning

: 27 sty 2020, o 11:19
autor: fabek
Masz wywalony dpf?

Re: Chiptuning

: 27 sty 2020, o 11:25
autor: krzemienio
Nie DPF na swoim miejscu.

Re: Chiptuning

: 27 sty 2020, o 21:08
autor: YOGI3000
krzemienio pisze: 27 sty 2020, o 09:48 JA już też jestem po "wirusie" i mega poprawa. Seria 177/360 po 217/422 :) Zupełni inne auto. Czekam teraz na rozpórkę.
Gdzie robiłeś?

Re: Chiptuning

: 28 sty 2020, o 07:42
autor: fabek
krzemienio pisze: 27 sty 2020, o 11:25 Nie DPF na swoim miejscu.
Pytam, bo wynik jak bez dpf-u, masz wykres z hamowni?

Re: Chiptuning

: 28 sty 2020, o 08:34
autor: into
217/422 tyle km na seryjnym turbie to jakis walek. Wszedzie pisza ze turbo z cfgb wychodzi biepieczne ok 200km. Czytalem rowniez, ze skrzynia manuala nie przeniesie takie momentu jak dsg i w tym przypadku ograniczenie jest do ok 380-390 nm. Teraz pytanie czy rolki przeklamuja czy tunerzy przesadzaja z mapa a moze auto faktycznie tyle ma?

Re: Chiptuning

: 28 sty 2020, o 10:14
autor: KLICHO
into pisze: 28 sty 2020, o 08:34 217/422 tyle km na seryjnym turbie to jakis walek. Wszedzie pisza ze turbo z cfgb wychodzi biepieczne ok 200km. Czytalem rowniez, ze skrzynia manuala nie przeniesie takie momentu jak dsg i w tym przypadku ograniczenie jest do ok 380-390 nm. Teraz pytanie czy rolki przeklamuja czy tunerzy przesadzaja z mapa a moze auto faktycznie tyle ma?
To nie wierz teoretykom sam miałem 219KM i 441Nm sprawdzane na dwóch niezaleznych hamowniach obciązeniowych. 380-390Nm robi się na turbo od 140KM
Druga sprawa wiele tjunigowców nie robi sporej częsci map w CR bo albo to omija albo nie ma pojęcia.

Re: Chiptuning

: 28 sty 2020, o 20:27
autor: YOGI3000
No niestety CR to nie PD. Ze 170 na prawie 220KM i 420-440Nm to mało realny wynik.
Czemu zwykle wychodzi 380-400Nm a sporadycznie 420-440?

Re: Chiptuning

: 28 sty 2020, o 21:39
autor: KLICHO
Bo to zależy od umiejętności tunera i co w mapie zostało ruszone. Tak jak napisałeś CR to nie PD i jest jeszcze ponad połowe więcej map do ruszenia a tunerzy często też tego nie ruszają druga sprawa jedni dają ogranicznik EGT przy 950 Stopni inni 850 stopni a czesto to potrafi być około 5-8KM i 10Nm :)

Re: Chiptuning

: 30 sty 2020, o 07:24
autor: krzemienio
Mam wykres w pdf tylko nie za bardzo wiem jak go tu wstawić. Program robiony w Masters Tuning w Piasecznie więc myślę że zrobiony dobrze i z głową. Seria też wyszła dobrze i wydaje mi się że dlatego taki wynik.

Obrazek

Re: Chiptuning

: 30 sty 2020, o 08:17
autor: KLICHO
Normalny wykres :)

Re: Chiptuning

: 6 lut 2020, o 23:01
autor: YOGI3000
420Nm przy 2 tyś? Sprzęgło nie ma lekko.

Re: Chiptuning

: 11 lut 2020, o 08:54
autor: KLICHO
Normalny wykres. Dwumasy w naszych wozidłach są wytrzymałe

Re: Chiptuning

: 11 lut 2020, o 09:14
autor: fabek
Po wykresie widać, że wszystko ok. A że seria wyszła tak wysoko to tylko pozazdrościć.

Re: Chiptuning

: 26 wrz 2020, o 15:22
autor: Montes
Przed wakacjami zrobiłem serwis w ASO (Krotoski Radzymińska Warszawa).
Napisałem, przy zdawaniu auta, że nie wyrażam zgody na żadne akcje serwisowe związane z oprogramowaniem.
I zgadnijcie co się stało... Tak - wgrali mi całą ekologię. Przez 6 tyg urlopu i 9kkm jeździłem na tych fabrycznych parametrach...
Długo prosiłem Gregora10 żeby znalazł dla mnie czas i w końcu się udało! Od środy znowu radość z oprogramowania Grześka.
Warszawa-Jało-Warszawa = koszt paliwa + koszt przywrócenia ustawień + 12 godzin za kółkiem.
Od razu zrobiłem program DSG bo wcześniej Grzegorz nie miał na to czasu i jest petarda.
DSG po programie to inna bajka, ale na pewno to wiecie.
Pozdrowienia dla Wszystkich i uważajcie, żeby Wasze ASO nie załatwiło Was jak mnie.

https://images89.fotosik.pl/424/5072b436b5032053med.jpg