i to jest tuning
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
i to jest tuning
i to jest tuning a nie wasze brefki, podwójne wydechy, zastawianie znaczków
obejrzyjcie jak to się robi profesjonalnie i jak mnie się podoba tylko budżet nie pozwala ( a budżetem jest żona )
http://www.youtube.com/watch?v=4ZKSwMhzTyg" onclick="window.open(this.href);return false;
jak ktoś zrobi takie auto to pochylę mu się do pasa
obejrzyjcie jak to się robi profesjonalnie i jak mnie się podoba tylko budżet nie pozwala ( a budżetem jest żona )
http://www.youtube.com/watch?v=4ZKSwMhzTyg" onclick="window.open(this.href);return false;
jak ktoś zrobi takie auto to pochylę mu się do pasa
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
-
- Zasłużony
- Posty: 396
- Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: i to jest tuning
dobre.
Ale ciekawe, dlaczego nie modyfikowali 3.6 (bo to pewnie było w oryginale), tylko wsadzili 3.2
Ale ciekawe, dlaczego nie modyfikowali 3.6 (bo to pewnie było w oryginale), tylko wsadzili 3.2
S3 L&K
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: i to jest tuning
Nie modyfikowali 3.6 bo to jednostka, która jest słaba. Temat głębiej badał Compsport i wypowiedzieli się, że nie dotykają tego silnika, bo jest zbyt słaby. Za to 3.2, czy generalnie wszystkie VR-y nie-FSI są do turbienia idealne.
Sam składam 2.8 24V turbo w budzie Audi 90 B2 quattro .
jjumbo, a dokąd się pochylasz przy 350-370KM?
Sam składam 2.8 24V turbo w budzie Audi 90 B2 quattro .
jjumbo, a dokąd się pochylasz przy 350-370KM?
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: i to jest tuning
Szkoda, że VR6 3.2 nie-FSI praktycznie nie występuje.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: i to jest tuning
Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli pisząc, że nie występuje?
VW Golf IV/V R32
VW Touareg
VW Beetle RSi (bardzo rzadkie auto - produkcja 250 sztuk)
Audi A3 3.2
Audi TT 3.2
Porsche Cayenne
VW Golf IV/V R32
VW Touareg
VW Beetle RSi (bardzo rzadkie auto - produkcja 250 sztuk)
Audi A3 3.2
Audi TT 3.2
Porsche Cayenne
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: i to jest tuning
Napisałem praktycznie nie występuje.
Golf, Touareg, A3, TT i Cayenne to trochę mało. Nie ma go w żadnej limuzynie klasy średniej (tak jak 3.2 FSI jest dość popularne).
Golf, Touareg, A3, TT i Cayenne to trochę mało. Nie ma go w żadnej limuzynie klasy średniej (tak jak 3.2 FSI jest dość popularne).
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: i to jest tuning
A4 B7 też wychodziło z tym silnikiemfrytol pisze:3.2FSI VR6 kojarzy mi się jedynie z Passatem B6.
Q5
A6 C6
A5
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: i to jest tuning
Wszystkie Audi powyżej A3 mają motorownie montowane wzdłużnie i w tym wypadku 3.2 FSI to nie VR6, tylko klasyczne V6 - zupełnie inny motor. Nie dotyczy to Q5, tam faktycznie jest VR6 FSI.
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: i to jest tuning
Wróć, w Q5 również siedzi V6, a nie VR6.
3.2 nie-FSI miał jeszcze VW Phaeton i VW Eos.
Podsumowując:
3.2 VR6 non-FSI
VW Golf IV/V R32
VW Touareg
VW Beetle RSi (bardzo rzadkie auto - produkcja 250 sztuk)
VW Eos
VW Phaeton
Audi A3
Audi TT
Porsche Cayenne
3.2 VR6 FSI
VW Passat B6
3.2 nie-FSI miał jeszcze VW Phaeton i VW Eos.
Podsumowując:
3.2 VR6 non-FSI
VW Golf IV/V R32
VW Touareg
VW Beetle RSi (bardzo rzadkie auto - produkcja 250 sztuk)
VW Eos
VW Phaeton
Audi A3
Audi TT
Porsche Cayenne
3.2 VR6 FSI
VW Passat B6
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: i to jest tuning
Taki pasek 3.2 VR6 FSI to fajna opcja Tylko pewnie siedzi tam stary Haldex? (III gen). VR6 ponoć lepiej brzmi od klasycznej V6.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: i to jest tuning
3.2 VR6 ma Haldexa III gen. Jeżeli brać w ogóle rozważać Passata i silnik FSI to najlepszą opcją będzie Passat R36. Przy czym kto w ogóle rozważa Passata