Strona 1 z 3

i to jest tuning

: 27 gru 2011, o 19:15
autor: jjumbo
i to jest tuning a nie wasze brefki, podwójne wydechy, zastawianie znaczków
obejrzyjcie jak to się robi profesjonalnie i jak mnie się podoba tylko budżet nie pozwala ( a budżetem jest żona ;) )
http://www.youtube.com/watch?v=4ZKSwMhzTyg" onclick="window.open(this.href);return false;
jak ktoś zrobi takie auto to pochylę mu się do pasa :D

Re: i to jest tuning

: 27 gru 2011, o 19:22
autor: gsh
Nieźle, ponad 500KM to już coś.

Re: i to jest tuning

: 27 gru 2011, o 20:36
autor: przem00
no 3.8 do 100 powala.
I gośc się nie wstydzi kurczaka :) To jest klasa :)

Re: i to jest tuning

: 27 gru 2011, o 21:28
autor: Tomek
dobre.
Ale ciekawe, dlaczego nie modyfikowali 3.6 (bo to pewnie było w oryginale), tylko wsadzili 3.2

Re: i to jest tuning

: 27 gru 2011, o 21:49
autor: frytol
Nie modyfikowali 3.6 bo to jednostka, która jest słaba. Temat głębiej badał Compsport i wypowiedzieli się, że nie dotykają tego silnika, bo jest zbyt słaby. Za to 3.2, czy generalnie wszystkie VR-y nie-FSI są do turbienia idealne.

Sam składam 2.8 24V turbo w budzie Audi 90 B2 quattro :).

jjumbo, a dokąd się pochylasz przy 350-370KM? ;)

Re: i to jest tuning

: 28 gru 2011, o 13:32
autor: Misiek Fisiek
Szkoda, że VR6 3.2 nie-FSI praktycznie nie występuje.

Re: i to jest tuning

: 28 gru 2011, o 14:03
autor: frytol
Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli pisząc, że nie występuje?

VW Golf IV/V R32
VW Touareg
VW Beetle RSi (bardzo rzadkie auto - produkcja 250 sztuk)
Audi A3 3.2
Audi TT 3.2
Porsche Cayenne

Re: i to jest tuning

: 28 gru 2011, o 15:28
autor: Misiek Fisiek
Napisałem praktycznie nie występuje.

Golf, Touareg, A3, TT i Cayenne to trochę mało. Nie ma go w żadnej limuzynie klasy średniej (tak jak 3.2 FSI jest dość popularne).

Re: i to jest tuning

: 28 gru 2011, o 15:41
autor: frytol
3.2FSI VR6 kojarzy mi się jedynie z Passatem B6.

Re: i to jest tuning

: 28 gru 2011, o 18:39
autor: bezduszny
frytol pisze:3.2FSI VR6 kojarzy mi się jedynie z Passatem B6.
A4 B7 też wychodziło z tym silnikiem
Q5
A6 C6
A5

Re: i to jest tuning

: 28 gru 2011, o 19:06
autor: frytol
Wszystkie Audi powyżej A3 mają motorownie montowane wzdłużnie i w tym wypadku 3.2 FSI to nie VR6, tylko klasyczne V6 - zupełnie inny motor. Nie dotyczy to Q5, tam faktycznie jest VR6 FSI.

Re: i to jest tuning

: 28 gru 2011, o 19:09
autor: bezduszny
ano racja..
jakoś kurde nie pomyślałem o tym

Re: i to jest tuning

: 28 gru 2011, o 19:12
autor: frytol
Wróć, w Q5 również siedzi V6, a nie VR6.

3.2 nie-FSI miał jeszcze VW Phaeton i VW Eos.

Podsumowując:

3.2 VR6 non-FSI
VW Golf IV/V R32
VW Touareg
VW Beetle RSi (bardzo rzadkie auto - produkcja 250 sztuk)
VW Eos
VW Phaeton
Audi A3
Audi TT
Porsche Cayenne

3.2 VR6 FSI
VW Passat B6

Re: i to jest tuning

: 29 gru 2011, o 09:26
autor: Misiek Fisiek
Taki pasek 3.2 VR6 FSI to fajna opcja :) Tylko pewnie siedzi tam stary Haldex? (III gen). VR6 ponoć lepiej brzmi od klasycznej V6.

Re: i to jest tuning

: 29 gru 2011, o 14:24
autor: frytol
3.2 VR6 ma Haldexa III gen. Jeżeli brać w ogóle rozważać Passata i silnik FSI to najlepszą opcją będzie Passat R36. Przy czym kto w ogóle rozważa Passata ;)