Skoda superb 2.0 150koni Traci moc na trasie

master878787
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2022, o 17:59
Samochód: Superb III
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Dawid

Skoda superb 2.0 150koni Traci moc na trasie

Post autor: master878787 »

Witam, mam problem z maja Skoda. Generalnie na dluzszej trasie traci moc, jedziesz 130km aż tu nagle zwalnia pyta o zmianę biegu na niższy z6 na 5 i z 5 na 4 pedał w podłogę a on nic nie ma mocy, po jakimś czasie się to poprawia i znowu to samo. Po mieście niczego nie zauważyłem. Co to może być?
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Skoda superb 2.0 150koni Traci moc na trasie

Post autor: mario789 »

Przeskanowałeś furę? Masz jakiś check? Winowajców może być conajmiej kilku od chociażby turbiny po błędy w sterowniku silnika stad ograniczenia mocy.
master878787
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2022, o 17:59
Samochód: Superb III
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Dawid

Re: Skoda superb 2.0 150koni Traci moc na trasie

Post autor: master878787 »

Bylem u mechanika dzien pozniej i nie ma zadnych bledow po podlaczeniu, na desce tez nic nie wyskakuje. Mechanik stwierdzil z turbina to raczej nie jest, wiec zabralem auto i bylo dobrze az do dzisiaj.
master878787
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2022, o 17:59
Samochód: Superb III
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Dawid

Re: Skoda superb 2.0 150koni Traci moc na trasie

Post autor: master878787 »

Jeszcze jedno, pierwszy i drugi raz bylo bardzo cieplo moze miec to jakis zwiazek z utrata mocy?
Awatar użytkownika
caballero
Posty: 350
Rejestracja: 16 wrz 2016, o 16:48
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skoda superb 2.0 150koni Traci moc na trasie

Post autor: caballero »

Mi się tak zdarzyło 2-3 razy w 1.8 TSI - turbina się przegrzewała, gdy miałem odcinek na trasie, gdzie częściej trzeba było przyhamować i znowu przyspieszać (prędkości ok. 160 km/h -> 100 km/h -> 160 km/h -> 80 km/h -> 160 km/h itd.).
Po wychłodzeniu wszystko wracało do normy.

Potem traktowałem auto delikatniej, przyspieszając spokojniej i ten problem nigdy więcej nie wystąpił.
ODPOWIEDZ