Amortyzatory z DCC - jakie alternatywy
: 24 paź 2022, o 16:06
Witam.
Od 4 lat jestem posiadaczem Superb3, kombi, 280 PS 4x4, obecnie po modyfikacjach polegających na poukładaniu normalnie biegów w DSG + delikatny program na 340 PS / 450 Nm.
Właśnie dowiedziałem się na przeglądzie że oba przednie amorki ciekną.
Przebieg 90 kkm. Koszt wymiany w serwisie to 6k PLN.
Zrobiłem własne rozeznanie i można kupić te mamorki po 1,9 kPLN za sztukę.
Trochę drogo jak na to co owe amorki sobą reprezentują.
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zmuszony jeździć na trybie sport, bo w innych trybach samochód nieprzyjemnie się buja przód tył.
Chciałbym podejść do tematu kompleksowo i wymienić całą zawiechę (przód i tył), na coś twardszego i stabilniejszego.
Nie chciałbym mocno obniżać zawieszenia i zależy mi na zachowaniu funkcjonalności DCC.
Z tego co widziałem, są na rynku zawieszenia gwintowane z opcją DCC.
Np. coś takiego: (KW)
https://www.jdl-performance.com/sklep/z ... i-4x4.html
albo takiego: (Bilstein-B16-Damptronic)
https://www.mk-fahrwerkstechnik.de/Bils ... -49-255874
Czy może ktoś z forumowiczów ma doświadczenie z takim zawieszeniem ? Trochę mnie przeraża montaż gwintu w rodzinnym aucie.
Jak to się zachowuje na normalnej, dziurawej polskiej drodze ? Da się na tym jeździć normalnie z rodzinką, czy raczej dzieciakom plomby wypadną
na pierwszej przejażdżce ?
Edit: Jakby ktoś potrzebował, to dorzucam fotki z numerami oryginalnych amorków.
Pozdrawiam
Grzeciek
Od 4 lat jestem posiadaczem Superb3, kombi, 280 PS 4x4, obecnie po modyfikacjach polegających na poukładaniu normalnie biegów w DSG + delikatny program na 340 PS / 450 Nm.
Właśnie dowiedziałem się na przeglądzie że oba przednie amorki ciekną.
Przebieg 90 kkm. Koszt wymiany w serwisie to 6k PLN.
Zrobiłem własne rozeznanie i można kupić te mamorki po 1,9 kPLN za sztukę.
Trochę drogo jak na to co owe amorki sobą reprezentują.
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zmuszony jeździć na trybie sport, bo w innych trybach samochód nieprzyjemnie się buja przód tył.
Chciałbym podejść do tematu kompleksowo i wymienić całą zawiechę (przód i tył), na coś twardszego i stabilniejszego.
Nie chciałbym mocno obniżać zawieszenia i zależy mi na zachowaniu funkcjonalności DCC.
Z tego co widziałem, są na rynku zawieszenia gwintowane z opcją DCC.
Np. coś takiego: (KW)
https://www.jdl-performance.com/sklep/z ... i-4x4.html
albo takiego: (Bilstein-B16-Damptronic)
https://www.mk-fahrwerkstechnik.de/Bils ... -49-255874
Czy może ktoś z forumowiczów ma doświadczenie z takim zawieszeniem ? Trochę mnie przeraża montaż gwintu w rodzinnym aucie.
Jak to się zachowuje na normalnej, dziurawej polskiej drodze ? Da się na tym jeździć normalnie z rodzinką, czy raczej dzieciakom plomby wypadną
na pierwszej przejażdżce ?
Edit: Jakby ktoś potrzebował, to dorzucam fotki z numerami oryginalnych amorków.
Pozdrawiam
Grzeciek